Devam Ediyor
A Confession
@iay12
3 ay önce

iyi mi

Apocalypce2
Apocalypce2
7 ay önce

Dizi sizi olaylar ile birebir empati yapabilme başarısını yakalamış. Aslında konu birilerinin kanunlaştırdığı bir madde yüzünden herkesin bildiği suçlu birinin suçlanamaması üzerine odaklanmış. Yani istediğini yap fakat yasalardan açık bulunursa masumsun. Mini dizi olması ve gerçek olaylardan yola çıkılması ve ayrıca günümüz olaylarına dem vurması güzel olmuş.

@stileessssss
1 yıl önce

Off dr.watson senin burda ne işin var yaa git sherlock holmes dizisinde oynamaya devam et senin gıcıklığın yüzünden dizi devam etmiyo pfff

221B
221B
2 yıl önce

Konusu ne kadar da bayat... Senariatler artık biraz özgün olun lütfen bizim tipik romantik komediler gibi kopyala yapıştır yapmayın ya... Martin abiciğimiz de sherlocktan nerelere geldi adam biraz daha iyi yerlerde duyursa adını

@aux
@aux
2 yıl önce

bu diziye çok önce başlamıştım ve izleyemedim, 3. bölümden sonra devam edemedim. yaşanmış bir olayı, sanki yaşanıyormuş gibi anlattığı için diziden daha çok belgesel tadındaydı. ekstradan kamera açılarını da pek beğenmedim.

@temsi
3 yıl önce

Yaşanmış bir olayı anladıyor çok iyi bir dizi

@haruto
3 yıl önce

arkadaşlar martin in senaryoyu kendisinin yapmadığını biliyorsunuz değil mi?sizin mantığınızdan gidersek benedict te robert ın özentisi oluyor(benedict i kötülemiyorum kendisi en sevdiğim aktörlerden)

@betulucar211
3 yıl önce

Bazi kendini bilmezler martinin sherlocku kiskandigini falan yazmis yorumlara.Arkadaslar mal misiniz?Senaryoyu martin yazmiyo bilginiz olsun.

Liovseera
Liovseera
3 yıl önce

Allta saçma bir şekilde Martini gömmüşler anlamadım ama bende Martin için izlicem

bilemedim ki
bilemedim ki
3 yıl önce

oo karşim selam seni de burda görünce selam vermek istedim :)

'Feyza
'Feyza
4 yıl önce

Martin için bir şans verecegim diziye.

@haruto
3 yıl önce

izlediysen yaş sınırı ne kdr söyler misin

Eylülcüğünüz efenim
Eylülcüğünüz efenim
4 yıl önce

Ben her yerdeyim.

hesabıbanyiyengang
hesabıbanyiyengang
4 yıl önce

martin amma ozenti çıktın

eren awa
eren awa
4 yıl önce

wallaha BuNeDıR ANLmDIm

Berlín
Berlín
4 yıl önce

sherlocku kıskanıp bana dizi yap demiş abimiz

Sametcan
Sametcan
4 yıl önce

Sherloc abimizden öğrendikleriyle buraya gelen Martin abimize her beğeni bir helal

@koman9
5 yıl önce

İlk bölümünü izledim çok sarmadı ama Martin Freeman için izlenir..

Second Tab
Yukarı Çık