Final Yaptı
AlRawabi School for Girls

Genel Bakış

Prestijli AlRawabi Kız Lisesinde zorbalığa uğrayan öğrenciler, işkencecilerinden öç almak için riske girmeye ve onları alaşağı edecek bir dizi plan yapmaya karar verir.

Bu dizi özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram
Ülke
JO
Süre
0 dk
Takipçiler
297
IMDb Puanı
7.4
Yapım Yılı
2021
Fragman
OFFICIAL TRAILER
AlRawabi School for Girls fragmanını izle
2021
Buyur Yiğidim
Buyur Yiğidim
1 ay önce

dizi o kadar anlamlı ki günümüzde lise çağında ki kızların neredeyse çeyreğinin yaşadığı veya şahit olduğu bir olayı anlatıyor ve aslında bu diziyi izlerken biraz düşünürseniz kimsenin bir suçu olmadığını aslında hepsinin gerçektede bol yaşanan bir sürü problemle boğuşan kızlar olduğunu görürsünüz ve maalesef günümüzde de bu problemin fazlasıyla üstü kapatılıyor ve umursanılmıyor eminim 1 yılda bu sebeplerden ötürü canına kıyan veya kıyılan bir çok genç kız vardır maalesef

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
1 ay önce

1. sezon daha güzeldi 2 de idare eder işte

Onur
Onur
1 ay önce

e bunun başı açık

@michealwentwort
2 ay önce

yav yeni oyuncualr gelmiş farklı bir hiakey oalak herhalde 15 şuabtta yayınlanackmış

@sum060701
5 ay önce

Bekledigimden güzel bir diziydi tavsiye ederim. Zaten mini dizi.

Sanrio boys
Sanrio boys
9 ay önce

eğlenceliydi çok uzun değğil zaten izlenir

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
11 ay önce

Final değilmiş 15 Mayısta 2. sezon çekimleri bitti diye açıklama paylaşmışlar

@egehan3245
2 ay önce

herkes final değilmiş diyo 2024 e girdik final mi değil mi??

@michealwentwort
2 ay önce

netflix te fragman yayınlanmış galiba yeni oyuncular var

Rosa moskov
Rosa moskov
11 ay önce

cok iyidi ne demek finl yptı

@michealwentwort
11 ay önce

netflixde yeni sezon yolda diyor

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
11 ay önce

Çekimleri bitmiş gelecekmiş

@solukgecemm
1 yıl önce

bana göre kötüydü sevmedim

withasya
withasya
1 yıl önce

bence bir şans verin hakediyor

@tuanatotuk
1 yıl önce

Ben sevmedim bana göre bence kötürdü

GolGe_1
GolGe_1
1 yıl önce

Evet Bazen Diziler Sıkıcı Olabiliyor Ben Sana Dizi Önerebilirim

GolGe_1
GolGe_1
1 yıl önce

BLACK mırror Sevdiğim Eski Bir Dizi Önerim

@tuanatotuk
1 yıl önce

Teşekkürler seversem izlerim

Buyur Yiğidim
Buyur Yiğidim
2 yıl önce

başkaları kıza edepsiz demesin diye katil olan abi... acınası

GolGe_1
GolGe_1
1 yıl önce

Bu Tür Şeyler Arap Devletlerinde Dikate Alınacak Türden Ve İnanmıyacaksın Ama O Kızın Sabıkasında BÖYLE Birşey varsa Kimse Onu Okutmaz Örnek Verecek Olursam Bazı Ülkelerde Arap Ülkelerinde Dövme Ve Saç Boyatmak Katien Yasak Ve Cezaları Çok Ağırdır

GolGe_1
GolGe_1
1 yıl önce

İranlı Göçmenlerin Gözyaşları Diye Arat Youtube İhlas Haber Ajansı Orada Nedemek İstiyeceğimi Anlıyacaksınız

Buyur Yiğidim
Buyur Yiğidim
1 yıl önce

arap ülkesinde yaşıyorum zaten ve nasıl kuralları olduğunu biliyorum ama hiçbiri bu acı durumu değiştiremez kurallarında ne kadar adeletli olduğu vs. tartışılır zaten

Buyur Yiğidim
Buyur Yiğidim
1 yıl önce

ayrıca ne olursa olsun ailenin kızlarının yanında olabilmesi hukuka karşı savunabilmesi gerekirdi buda bencilliklerinden başka bir şey değil maalesef

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Buyur Yiğidim
Buyur Yiğidim
2 yıl önce

ARAPÇA BİLMEK İLK DEFA İŞİME YARİCAAAAAK

İLLEDE SEN
İLLEDE SEN
2 yıl önce

Abi çok iyi yaa

ayse_bilir
ayse_bilir
2 yıl önce

Kötüdür diye başladım ama güzeldi 10/8

@dizirella
2 yıl önce

Çok güzeldi.

@o1tugceq
2 yıl önce

2. sezonu gelseydi keske

elfwishh
elfwishh
2 yıl önce

dizi kaliteli, başrolde saf gibi görünen mariyam tam bir ruh hastası p1çt1r. aldanmayın. yanarım o sona yanarım...

@senarbie
1 yıl önce

Kanka boşu kes. Kız gayette masumdu başlarda. Zorbalıklar sayesinde acımasız bir insana dönüştü gayet de haklı. Aynısını sana yapsalar zırlarsın ve gözün kimseyi görmez. Hak edene hak ettiği gibi durduk yere yapmadı hiçbir şeyi. Yediği dayağa say ve kudurma burda. Zorbalığa karşılık verince neden batıyor

elfwishh
elfwishh
1 yıl önce

sen git önce üslubunu düzelt kuduran sensin bence :Ddd ezik olmasaydı o zaman kendini savunsaydı genelde ezikler zorbalığa uğrar

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

çilekli lolipop
çilekli lolipop
2 yıl önce

ilk bolumler bana nedense elite vibe veriyor ama tabi bütçe olarak elitin çok daha altinda

@yabanci92
2 yıl önce

Herbir birey için;aile,okul ve sosyal çevresi, kişinin iki kutuplu gelişimini dengede tutabilir yada herhangi bir yönde aşırılığa meylettirebilir.Bu çevresel faktörlere yön verme konusunda, toplumların gerek geleneksel gerekse kültürel (inanç,yaşam,etnik vb.) birikimleri, belirgin ve baskın bir rol alırlar.Diziyi izlerken bir de bu gözle bakmanın uygun olabileceği kanaatini taşımaktayım.İyi seyirler olsun.🙂

@yabanci92
2 yıl önce

Herbir birey için; aile,okul ve sosyal çevresi, kişinin iki kutuplu gelişimini dengede tutabilir yada herhangi bir yönde aşırıya götürmesine sebep olabilir.Bu çevresel faktörleri yönlendirme konusunda, toplumsal faktörler diyebileceğimiz gerek geleneksel gerekse çeşitli kültürel (etnik,inanç,yaşam vb.) faktörlerin, belirgin ve baskın bir rolleri vardır.Diziyi izlerken bir de bu gözle bakmakta fayda var derim.🙂

@rastgelebise1
2 yıl önce

cok güzel keşke final yapmasalardı

öylesineburda
öylesineburda
2 yıl önce

güzel dizi devam etmeli

@marsmellow99
2 yıl önce

süpriz sonlu güzel bir diziydi 6 bölümünü de bir günde bitirdim izlemenizi tavsiye ederim

Şevval N.
Şevval N.
2 yıl önce

mariyam tam bir kaşmer önceki yaptıklarında haklıydı fakat leyana ve rania ya yaptığı şeylerde çok haksızdı yani abi kız öldü bunun yüzünden

öylesineburda
öylesineburda
2 yıl önce

spoi işaretlesene aq

elfwishh
elfwishh
2 yıl önce

senin amk spoilere bassana ahmak

HoneyBeet
HoneyBeet
2 yıl önce

arklar arabistanda kapalı olmak zorunlu değilmiydi?

Tasneem Samour
Tasneem Samour
2 yıl önce

Canım şu dizi Ürdünlü bende Ürdünlüyüm her yere Saudi Arabistan değil birde başka aksenimiz var onlara benzemiyoruz bile ürdünde kadın her şey yapabilir araba sürebilir alkol içebilir resmen her şey yapabilir Saudi Arabistan çok değişik bizi sevmiyorlar zaten açık bir ülke diyorlar bize

ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
2 yıl önce

Prestijli alrawabi Kız Lisesinde zorbalığa uğrayan öğrenciler, işkencecilerinden öç almak için riske girmeye ve onları alaşağı edecek bir dizi plan yapmaya karar verir.

@oyuncu195
2 yıl önce

İzlenirmi elite gibimi

ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
2 yıl önce

Elite dizisinin kalitesinin yanından bile geçemez bana göre vasat bir lise dizisi olmuş

dolltears
dolltears
2 yıl önce

bence elite oyuncuları için ve ilk iki sezonu için izlenir, o da vasattı. ama bu dizi 6 bölüm olduğu için denemekten çok bir şey kaybetmem

Second Tab
Yukarı Çık