Devam Ediyor
BTS Monuments: Beyond The Star

Genel Bakış

BTS, dünya çapında takdir edilen bir 21. yüzyıl pop ikonu olarak 10. yılını kutluyor. Hayatta anlam peşinde koşarlarken BTS üyelerinin günlük yaşamlarını ve en özel düşüncelerini keşfedin.
--------
In celebration of their 10th anniversary, the seven members of BTS, still moving forward, reflect on their past and tell genuine stories from their hearts.

Bu dizi özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
Türü: Belgesel
Ülke
KR
Süre
30 dk
Takipçiler
76
IMDb Puanı
9.0
Yapım Yılı
2023
Fragman
OFFICIAL TRAILER
BTS Monuments: Beyond The Star fragmanını izle
2023
Gazeteci
Gazeteci
2 ay önce

zekada geride kalmış alt düzey beyinsiz sünepe takımının dizisi.

Aster
Aster
3 hafta önce

dizi değil belgesel ve sana fikrini soran olmadı

Gazeteci
Gazeteci
3 hafta önce

kes lan sesini marsık

@peccator
2 ay önce

Güzel bir grup ama izlemeyeceği izleyen kişilere iyi seyirler dilerim ve buraya gelip hakaret edenler gidip müslüm dinlesin şu kendine zarar veren rapcileri dinlesin ve kendilerine zarar versinler 😃

biasimjisung
biasimjisung
2 ay önce

Kardeşim tamam sevmiyorsunuz da neden gelip de salak saçma laf etmişsiniz bunu izleyenlere? Gelip nefret kusunca elinize ne geçecek? Kendinizi üstün falan mı hissedeceksiniz? Gidin kendi çöplüğünüzde ağlayın, güzelim belgeselin altını kirletmeyin.

ÂdaWong
ÂdaWong
3 ay önce

Bu belgeseli izleyen şizofrendir ve hastaneye gidip tedavi olmalıdır.

Aster
Aster
3 ay önce

sana fikrini soran olmadı boş yapma

ÂdaWong
ÂdaWong
2 ay önce

feyzoş nedir ya isme bak sdlikhgşshkslşhd birde atar yapıyor sdlşikglşskdlşhg ergensdgsdgs

Aster
Aster
2 ay önce

benim ismime laf atanın iyi olsa şaşırıcam ama şaşırtmadın cidden jvnfjdhngvbf ergen demeden önce büyüklerinle nasıl konuşulacağını öğren burda ergen olan ben değilim bence fhjbvnjfbvl

ÂdaWong
ÂdaWong
2 ay önce

feyzoş bacııııııı kendine gel uleeeyn yihahahahaa seni ergen velet

Aster
Aster
2 ay önce

konuşma tarzından kaç yaşında olduğun belli velet

@sqasimzade
3 ay önce

Haydaaa bu oçlara belgesel çıkmış max 11 yaşlı izler bunu

Aster
Aster
2 ay önce

23 yaşındayım ablacım hadi boş yapma insanlığı saygıyı öğren laf etmeden önce

@peccator
2 ay önce

knk neden burdasın

KRAL
KRAL
3 ay önce

bide bunların dizi simi çıkmış ne saçma aq

Daisy1802
Daisy1802
3 ay önce

belgesel****

Gazeteci
Gazeteci
4 ay önce

bi bu gerizekalıların dizisi yoktu oda oldu beyinsiz ordusu toplanır şimdi

@btsthebest
4 ay önce

ay zoruna mı gitti seeenin kızdın mı şeen ağla ağla rahatlarsın belki

@seatrr9794
3 ay önce

kes aq senden yakışıklı senden güzel ve sendn yetenekli olunca zoruna gitti tabi sktir git anime izle kodumun malı

@qiraz
3 ay önce

Neye dayanarak gerizekalı diyorsun acaba yeteneklerine dayanaraksa üzgünüm ama bu kıskanıyorsun anlamına gelir hani yapamayan çamur atar misali ...sevmiyorsan burda ne işin var saygı duymak zorundasın .

@qiraz
3 ay önce

Neye dayanarak gerizekalı diyorsun acaba yeteneklerine göreyse üzgünüm ama kıskanıyorsun anlamına gelir yapamayan çamur atar misali ... sevmeyebilirsin ama saygı duymak zorundasın.

Gazeteci
Gazeteci
3 ay önce

salak takımı toplanmış tam isabet aq çekiklerinin neresi yakışıklı kıl dönmeleri sizi

@fakelovtr
4 ay önce

çok harika bir site gerçekten! tam zamanında ve çevirisi mükemmel bir şekilde paylaştığınız için teşekkür ederim ☺

@rukiye97
4 ay önce

3. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum 💜

DoguHan0
DoguHan0
4 ay önce

kpop sevmiyorum ve dinlemiyorum bunuda izlemiyeceğim ama sevenler vardır mutlaka iyi seyirler onlara

Daisy1802
Daisy1802
3 ay önce

okey izleyip izlemeyeceğini kimse sormadı

DoguHan0
DoguHan0
3 ay önce

kardeş sıkıntılımısın izliyenlere iyi seyirler yazmışım yorum diye şey insanın fikrini belirtmesi için koyulmuştur sana zaten izlemiyecem demiyoryum yani kpop dinliyene birşey demem ama sen veledzinasın o kesin

DoguHan0
DoguHan0
3 ay önce

beynin daha gelişmemiş bu yazdığınla ilkokul çağında olduğunu anlıyorum beyninin gelişmesiyle iyi günler ha bu arada yorum felan yazma ben senle muhattap olamam bu yazdığından sonra

Daisy1802
Daisy1802
3 ay önce

1. lisedeyim ben ilkokul falan saçmalama 2. iyi seyirler demişsin evet ama izlemeyeceğin bir şey için gelip burda saçmalaman gereksiz yani izlemiyeceksen işin ne?

Second Tab
Yukarı Çık