Devam Ediyor
Disenchantment

Genel Bakış

Disenchantment, yok olmak üzere olan Dreamland adındaki bir orta çağ şehrinde geçmektedir ve sıkı içici prenses, alıngan elf arkadaşının ve kişisel şeytanlarının hikayesi anlatılmaktadır.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Animasyon, Komedi
Ülke
US
Süre
28 dk
Takipçiler
3412
IMDb Puanı
7.3
Yapım Yılı
2018
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Disenchantment fragmanını izle
2018
Piko
Piko
5 gün önce

Ben çok beğendim. Keşke daha önce karşIlaşsaydım 🙂

LADY LOKİİ
LADY LOKİİ
3 hafta önce

instada görüpte geldim bakalım nasıl

kargakralicesi
kargakralicesi
1 ay önce

güzel bir dizi tavsiye ederim. Yeni sezonunu bekliyorum😀

NEXUX
NEXUX
1 ay önce

4. sezon toplam 10 bölümolacakmış - yayın tarihi kesin değil fakat 2022 yılında

@escanor53
3 ay önce

çok iyiii

^manwol^
^manwol^
4 ay önce

moralimin bozuk olduğu anlara saklıyorum o yüzden şimdi başka bir diziye gidiyorum bb

kertenkele
kertenkele
4 ay önce

fena sarıyor

@narfi
4 ay önce

3. sezon bu yıl içinde yayımlanıcakmış

@nlfrecrin
4 ay önce

3.sezon zaten var

@yns07emre
5 ay önce

küçük kardeşimle(9) izleyebileceğim bir dizi mi eğer değilse kardeşimle izleyebileceğim bir dizi önerebilirmisiniz?

@asudefeyzad56
5 ay önce

Küçük kardeşine uygun bir dizi değil ancak beraber izlemek için gravity falls ve gürültü ailesi izleyebilirsiniz

^manwol^
^manwol^
4 ay önce

carmen sandiego izleyebilirsiniz benim de erkek kardeşim 9 yaşında bugün d.günü ve beraber carmenı bitiriyoruz hem güzel hem de uygun diye düşünüyorum

@nlfrecrin
4 ay önce

kardeşinle olmasa bile bence kendin de izlemelisin baya güzel çünkü

ya bırak ya bırak ya
ya bırak ya bırak ya
6 ay önce

her yeni sezon geldiğinde direk bitiriyorum ☹️

catadora
catadora
6 ay önce

izlemesi çok hoş eğlenceli izlenir izleyin

@umutcan3804
6 ay önce

vakit geçirmek için iyi

@nevriyee
7 ay önce

1.sezon çok iyiydi

Eji Ramses
Eji Ramses
7 ay önce

her sezonunu çok beğendim ama birdeki tat hiç birinde yok. luci'nin do it do it diyişi bile 1. sezonu öne çıkarır

Bans
Bans
1 ay önce

Kesinlikle

Sanrio boys
Sanrio boys
8 ay önce

Çok güzel ve keyifliydi çok sürükleyici geldi bana bayılmıştım ama son sezonu biraz sıkıcı geldi 1-2 bölümünü izledim sadece 3.sezonun

ROYAL VİCTORİA
ROYAL VİCTORİA
8 ay önce

Çok güzeldi =))

@johnmet
8 ay önce

yeni sezon ne zaman gelcek

ohmygat
ohmygat
8 ay önce

Sezonları hızlı hızlı verse kşke netflix

mickeymouse
mickeymouse
9 ay önce

tekrar tekrar başlama hastalığı offfff simpsonsları da izliyorum bu arada o da çok güzel istikrarlıyım onu bitirene kadar izleyeceğim

Fatos
Fatos
9 ay önce

maalesef tekrar izleme hastalığı bende de mevcut (:

@eyza
9 ay önce

harika

harflour
harflour
10 ay önce

bitirdiğime en üzüldüğüm dizilerden biridir

@nlfrecrin
4 ay önce

her bitirdiğimde boşlukta hissediyorum baya güzel :((

elcinfln
elcinfln
10 ay önce

the simpson ı bitiremeyince sarıldığınız dizi tam olarak bu

zeyneqp
zeyneqp
7 ay önce

simpsons sonsuza kadar sürecek bencejdsk

The Queen of The Green
The Queen of The Green
10 ay önce

neşe kaynağım haline geldi dizi isteyebileceğimden fazlasını veriyor bana sezon 1 favorim

ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
10 ay önce

bence ilerledikçe olaylar ilerleyince daha güzel oldu ve dahada güzelleşecek

ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
10 ay önce

inşallah en yakın zamanda cıkar 2021 de cıkacakmıs zaten

harflour
harflour
10 ay önce

çok absürt bi mükemmelliği var

@bnymnsvnc
10 ay önce

izlerken zevk alyorum

ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
10 ay önce

bu diziye bok maumelesi yaptım bir animasyon gurmesi olarak ama salaktım ozamanlar çok pişmanım

theyorumcu
theyorumcu
10 ay önce

reis ya her yerde seni görüyorum. birkaç aydır yoktun yeniden çıktın karşıma lfdvşdvdid

ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
10 ay önce

kanka ara verdim ya suan tekrar izlemeye başladım dizi felan ama eski izleme azmim yok

<3
<3
10 ay önce

YENİ SEZON NE ZAMAN GELECEEEKKK

Kagan Hasturk
Kagan Hasturk
10 ay önce

3.sezon geleli daha 2ay olmus sence ne zaman gelir biraz mantik yurut istersen

ęmıır
ęmıır
10 ay önce

2021 bitmeden gelicek diye biliyorum

@zeyycerren
10 ay önce

cok hızlı bitiyo ve sarıyo

@aylinyilmaz
10 ay önce

hadi bakalım başlayalım

@zeyycerren
11 ay önce

acaip güzel iizleyiin

Memetrs
Memetrs
11 ay önce

çok müq

AFRODİT
AFRODİT
11 ay önce

animasyon dizileri normal dizilere göre daha çok yoğun dil kullanımı olduğunu düşünüyorum o yüzden ingilizcenizi geliştirmek isterseniz böyle animasyon dizileri izleyebilirsiniz yeni sezonu bekliyorum diziye puanım 7.5/10

@filmdelisi61
10 ay önce

benim 9.5/10

theyorumcu
theyorumcu
10 ay önce

öyle ama yapılan araştırmalara göre kendi ana dilimizin olduğu altyazıyla izleyince pek gelişme kaydedemiyomuşuz. İngilizce altyazı seçeneği de olsa mükemmel olurdu

AFRODİT
AFRODİT
10 ay önce

keşke ama en azından aksan bakımından daha belirgin söyleniyor kelimeler falan

Bero
Bero
11 ay önce

tatlı ve keyifli bi dizi.yemek yerken izlemek için çekilmiş old düşünüyorum.

Emirhan 1453
Emirhan 1453
11 ay önce

güzel dizi izlemenizi tavsiye ederim sarıyor 3 4 güne bitirebilirsiniz

elifgrimes
elifgrimes
11 ay önce

AŞIĞIM

Ozan Tufan
Ozan Tufan
11 ay önce

dizi çok güzel

@jazzcat
11 ay önce

Bu tarz dizilere bayılıyorum cidden, Elfo aşkımsın...

Taha Yasin Karabay
Taha Yasin Karabay
11 ay önce

Dizi eğlenceli ve göndermelerle dolu, oldukça başarılı. İzlemenizi tavsiye ediyorum. Dizi için puanım: 10/7.9

Ecem♡
Ecem♡
11 ay önce

4. sezon ne zaman gelecek biliyor musunuz??..?

Ozan Tufan
Ozan Tufan
11 ay önce

2022 de herhalde çünkü zaten 2. sezonu 2020 de 3. sezon 2021 de geldi

@evya
11 ay önce

Başlamak isteyenler için küçük bir şekilde anlatmak istiyorum. Bizim bildiğimiz prenseslerden olmayan bir baş kahramanımız var. Diziyi komik ve bence eğlenceli kılan size başkahramanımızın arkadaşları.

@rixekif851
11 ay önce

Dinle dalga geçen ve pespaye hikayesine çok sinirlensem de senaryo bir noktadan sonra akmaya başlıyor. Gerçekten bir süre sonra klişeleri ezip sizi şaşırtmaya başlıyor. Simpsons'a güvenip gelenler bunun o kadar komik olmadığını görünce hayal kırıklığı yaşayabilir. Zira burada fantastik bir drama var. Göndermeler Simpsons'taki gibi gözünüze sokulmuyor. 7/10

YASİN  JAEGER
YASİN JAEGER
11 ay önce

lan bunun 4 seezonu ne zaman çıkçak bilen varmı

@realif
11 ay önce

izlettiriyor kendini

Gold D. Roger
Gold D. Roger
11 ay önce

karamizah konusunda çok başarılı kesinlikle izlemeye değer

aniaesth
aniaesth
1 yıl önce

bean sana aşık oldum güzelim.. huyun suyun muq . bu arada gt yapıyorum

Tembel Hayvan (sıla)
Tembel Hayvan (sıla)
1 yıl önce

ilk sezon 10 bölüm arkadaşlar site 2.sezonu oraya kaydırmış ama 2.sezonda da aynıları var bide sanırım ilk sezondakilerde bulunan 2.sezon bölümleri açılmıyor.(Bende bundan yararlanıp hepsini izledim işaretliycem zaten izledim ama 10 bölüm fazla olcak dhsjwbhdje level atlıyım en azından.)

aniaesth
aniaesth
1 yıl önce

efsane bir şey . izlemenizi tavsiye ederim . öyle çocuk filmleri gibi değil . 13 ila 18 yaş arası olanların izleyebileceği bir dizi . çok severek izliyorum . bu arada gt yapılır

ejder
ejder
1 yıl önce

efsane, çok eğlenceli

@elifnaz9
1 yıl önce

prensin kafasından geçen kılıç neden onu öldüremediki yani? (1. veya 2. bölümde.)

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Falcon9
Falcon9
1 yıl önce

amazingggg

Second Tab
Yukarı Çık