Devam Ediyor
Dollface

Genel Bakış

Erkek arkadaşından ayrılan bir kadın, bu süreçte kaybettiği tüm arkadaşlarıyla barışmaya çalışır. Uzun bir ilişkinin ardından terk edilen Jules (Kat Dennings), hem mental olarak hem de gündelik hayatında kadınların dünyasındaki yerine geri dönüş yapmak zorundadır. İlişkisi sırasında arkadaşlıklarını bir kenara iten Jules için eski dostlukları tekrar canlandırmak kolay olmayacaktır. Dollface dizisinin baş rolünde Thor filmlerinde de boy gösteren Kat Dennings yer alıyor.
--------
After being dumped by her longtime boyfriend, ...Devamını Göster

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Komedi
Ülke
US
Süre
30 dk
Takipçiler
538
IMDb Puanı
7.0
Yapım Yılı
2019
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Dollface fragmanını izle
2019
@lalaa
1 yıl önce

yeni sezon ne zaman yaaaaaaa

Killingmerkur
Killingmerkur
1 yıl önce

İyiydi komikti

Selim Yiğit
Selim Yiğit
2 yıl önce

bu kadının ifşası var kat dennings nude yazın görsellere girin direk füzeleri karşınıza çıkıyo

@tmlls
2 yıl önce

Varmış skdbdj

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Nuurrr
Nuurrr
2 yıl önce

Guzel film 👍 kisa surede bitirebilirsiniz cerezlik

@starktony
@starktony
2 yıl önce

Sırf Kat için başlamıştım ilk birkaç bölümü izledim sonra yarım kaldı kaçıncı bölümde kaldığımı olayları falan pek hatırlamadığım için şimdi yeniden başlayacağım. Öylesine izlenebilecek kafa dağıtmalık çerezlik bir dizi olarak kalmış aklımda bakalım öyle mi?

@denizakn
2 yıl önce

2. sezon 11 şubatta geliyormuş bakalımm

morpheusny
morpheusny
2 yıl önce

güzeldi beee

nazli♡
nazli♡
2 yıl önce

ya cast ig'de baya baya iletişim içinde yaşasın özledimmm

@Dorothea
@Dorothea
3 yıl önce

ikinci sezonu geliyomuşş

godmode
godmode
3 yıl önce

jules değil de kat görüyo gibiyim yine de güzel bi dizi ama komik diyemicem

sætre
sætre
3 yıl önce

Diğer karakterleri abartı bulsam da Jules benim için çok özel bir karakterdi hele 9. bölümün hüznü hala aklımda. 2. sezon çabucak gelir umarım.

yeanix
yeanix
3 yıl önce

cok ii

@shesha
3 yıl önce

2.sezon ne zaman gelir?

naz bradshaw
naz bradshaw
3 yıl önce

2021 sonları diye biliyorum ama emin değilim

timothee
timothee
3 yıl önce

Matthew Gray Gubler oynuyor diye duydum ama trailer da çok göremedim ☹️ öneriyor musunuz

@sibru
3 yıl önce

dizinin müzikleri efsane

@sibru
3 yıl önce

2 broke girls izleyip geldiğim için gözler hardal rengi arıyor

aferinelif_
aferinelif_
3 yıl önce

başlar başlamaz bitirdiğim dizilerden birisi

@godislaughing
4 yıl önce

Kadın o kadar o kadar güzel ki

Apoooğ
Apoooğ
4 yıl önce

aynı sen

@godislaughing
4 yıl önce

Ne jfownxownd

Apoooğ
Apoooğ
4 yıl önce

iltifat ediyoz aq

@godislaughing
3 yıl önce

Apooo özledimmö

Apoooğ
Apoooğ
3 yıl önce

en son mesajlarıma cevap vermemişdin :(( yks şeyine sayıyorum qeıqhgweqwe

Sofar
Sofar
4 yıl önce

Kat'i ünüformasız görmek alışkın olduğum bi şey değil. Adapte olamıyorumm

@binpedro
4 yıl önce

Kat var diye başladım ama gerçekten komik değil

amine
amine
4 yıl önce

2 broke girlsteki halinden hiçbir eser olmadığı için ilk başta beni de baymıştı ama sonradan alışılıyor ya

tugba
tugba
4 yıl önce

saçma

amine
amine
4 yıl önce

kat başroldeyse başlıyoruz sorgulamadan :d

amine
amine
4 yıl önce

6 saatte bitirdim ve inanılmaz derecede güzeldi

@nur19
4 yıl önce

bu kadına oyunculuğuna bayılıyorum ❤️ Yeni sezon gelir mi, gelirse ne zaman gelir??

@beccaria
4 yıl önce

2.sezon onayı aldı, tarih belli değil

Second Tab
Yukarı Çık