Final Yaptı
Elite Short Stories: Nadia Guzmán
1. Kısım
15 Haziran 2021
2. Kısım
15 Haziran 2021
3. Kısım
15 Haziran 2021
@synn0
1 yıl önce

Bu Nadia hep böyle saçma biriydi de ben mi şu an fark ediyorum yoksa yeni bir şey mi bu? Güzel bir şey izleyeceğimi düşünerek başladım ama Nadia'nın saçmalıklarından başka bir şey izlemedim.

trump
trump
2 yıl önce

hocam nadiaya ver c4 ü patlatsın başka işe yaramayan bi çar çünkü

zeliha.
zeliha.
3 yıl önce

nadia mal amk

Marceline<3
Marceline<3
3 yıl önce

Arkadaşlar lütfen Nadia nın nasıl süzme salak olduğunu anlamak için hikayeyi izleyin ,dinleyin bi şey yapın

Kaçak Uzaylı
Kaçak Uzaylı
3 yıl önce

Ben bu short story'i hiç sevmedim tamamen zaman kaybıydı hiçbir şey anlatmıyor ki bomboş Nadia'nın salaklıklarını izlerken çıldırıyorsunuz o kadar

vıç vıç
vıç vıç
3 yıl önce

Eger short storyleri sıraya koysam Nadia guzman<samu carla<Omar alexis ande4<caye rebe guzman

vıç vıç
vıç vıç
3 yıl önce

Shortlarin en kötüsü buydu

iremdmrgl
iremdmrgl
3 yıl önce

salak nadia

kübra.
kübra.
3 yıl önce

bomboş bir kısa hikâyeydi bölümler boyunca nadia nin salaklığını izliyorsunuz

melissa aytunç
melissa aytunç
3 yıl önce

yaa nadia ile niye ayrıldılar 😔

züмra
züмra
3 yıl önce

lan spoi

melissa aytunç
melissa aytunç
3 yıl önce

ya bu dizi değil ki aq hikaye ya

HoneyBeet
HoneyBeet
3 yıl önce

arklar bölümler boyunca nadianın mallığını izliyorsunuz tşk bb

dontknow
dontknow
3 yıl önce

ayy şu an zamanımı bununla harcadığım için çok sinirliyim

dontknow
dontknow
3 yıl önce

cidden bomboştu aq neden izledim ben bunu

dontknow
dontknow
3 yıl önce

✨ bomboş bir short storydi, izlemezseniz hiçbir şey kaybetmezsiniz ama izlerseniz yaklaşık 40 dakikanız çöp ✨

@marshall00
3 yıl önce

Kapak için hintlilere danıştınız sanırım

@marshall00
3 yıl önce

Kaç tane var bu kısa şeylerden

iremmm
iremmm
3 yıl önce

keske izlemeseydim

Krizantem
Krizantem
3 yıl önce

Bu ben

Ivatra
Ivatra
3 yıl önce

Toxic relationship ☹️

@ceylincnm
3 yıl önce

Sıra bunda

kanadikirik
kanadikirik
3 yıl önce

bunlar şimdi ayrıldı mı ayrılmadı mı?

Krizantem
Krizantem
3 yıl önce

Ayrılmadı

beyzaa.
beyzaa.
3 yıl önce

Nadiayı sevmiyosanız daha çok sevmemek için ideal

@derekhaleeee
3 yıl önce

ahahahaahha

joe.goldberg
joe.goldberg
3 yıl önce

lütfen biri açıklasın bunlar ne olıyor belli bi sırası var mı ?

Beyza
Beyza
3 yıl önce

kafana göre takıl ya kasma

Arco e Flecha
Arco e Flecha
3 yıl önce

sırası yok izle rastgele

dizikolik25
dizikolik25
3 yıl önce

sadece rebe guzman ve caye bölümünden önce ömar ander alexisi izle diğerlerini istediğin sırayla izle

iremnr
iremnr
3 yıl önce

beğenmedim bunu

H_ls
H_ls
3 yıl önce

sıra bunda

Melis Mikaelson-Buffay
Melis Mikaelson-Buffay
3 yıl önce

Nadia her şeyi bozdu ya

@eliffgzll
3 yıl önce

rebe caye ve guzman eglenceliydi ama bunu cok begenmedim

@ceyted
3 yıl önce

Eskiden devam ediyor yazıyordu sanki ? şimdi final yazdığını gördüm, hep mi final yazıyodu ?

paytak
paytak
3 yıl önce

afiş niye hint dizi afişi

iremmm
iremmm
3 yıl önce

babannelerin ilgisini çekmek için sırf izlenme aetsın die

kertenkele
kertenkele
3 yıl önce

keşke ben yazıp yonetseymışım çok kısa 20 30 dk uzun olurmuş aslında

dizikolik25
dizikolik25
3 yıl önce

arkadaşlar bunun üzerine lu gelmesini bekledim ama maalesef... yarın samuel ve carlanın bölümü gelecek öbür gün alexis omar ve ander bölümü..... omarı iki bölümde oynatıp luyu göstermemelerine çok sinriliyim teşekürler

@raxen
3 yıl önce

Hayır ilk alexis omar ve ander bölümü önce geldi

dizikolik25
dizikolik25
3 yıl önce

bence tek dizide toplasalardı bunları bir sezon caye guzman rebe diğer sezon guzman radia falan

sedalimsi
sedalimsi
3 yıl önce

Guzman Nadia'dan ne çektin be hala da köpek gibi peşinde valla helal olsun

@winchester99
3 yıl önce

nadia bu kadar gerizekalı olmasaydı her sey farklı olabilirdi. guzmanla aralarındaki uyum harcandı

ur mom
ur mom
3 yıl önce

guzman ne guzel seviyo ya

ur mom
ur mom
3 yıl önce

demim demim diyorum ama harbi ask adamdı daaaa s4 de boyle olcagını sanmıyorum '_'

ebow
ebow
3 yıl önce

oha arama kısmına yazdığımda çıkmıyordu keşfete bastım öylesine bi baktım var 😯

@ceyted
3 yıl önce

Aynen bende böyle buldum ۵۵

Second Tab
Yukarı Çık