Devam Ediyor
Fate: The Winx Saga

Genel Bakış

The coming-of-age journey of five fairies attending Alfea, a magical boarding school in the Otherworld where they must learn to master their powers while navigating love, rivalries, and the monsters that threaten their very existence.
--------
Bir grup peri, sihirli güçlerini kontrol etmeyi öğrenirken bir yandan da aşk, rekabet ve kendi varlıklarını tehdit eden canavarlarla başa çıkmaya çalışır.

Bu dizi özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram
Ülke
US
Süre
0 dk
Takipçiler
5808
IMDb Puanı
6.9
Yapım Yılı
2021
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Fate: The Winx Saga fragmanını izle
2021
@hazihanna
6 ay önce

Bitirmeleri üzdü

Isabelle Lightwood
Isabelle Lightwood
6 ay önce

Başlarken çocukluğumuzdaki Winx'i izleyeceğinizi düşünmezseniz sarar. Diğer türlü sürekli karşılaştırma yaptığınız için odaklanamıyorsunuz. Güzel dizi ama kaç yaşına gelirsek gelelim 2004 yapımı Winx>>>>>

lawliet
lawliet"
6 ay önce

RIVMUS KANAYAN YARAM☹️(

111fechin111
111fechin111
8 ay önce

winx gibi bir evreni güzel işlemenin 92828 farklı yolu varken nasıl bu kadar kötü yapmışlar hiçbir fikrim yok....... zaten iptal de oldu sadece beatrix için izlemiştim

~Elfnaz~
~Elfnaz~
9 ay önce

çizgifilm hâline hiç benzemiyo, yanından bile geçemez benve hiç gerek yoktu böyle bir diziye vakit kaybı

@athandoflife
10 ay önce

Alfea ortamını, atmosferi falan güzel ama kurgusu, cast seçimi yönünden çok zayıf. Ayrıca o kanatlar ne öyle daha kötü bir modelleme yapılamazdı herhalde. Bloom'un egoistliği gerçekten çok bunaltıyor, yok ejderha alevi, karanlıklar alemine yalnız gitmeliyim falan filan. Son olarak da tek bir sezonu o kadar çok beklemek zorunda kalıyorsunuz ki beklemenize değmez. Beklentinizi düşük tutarsanız hayal kırıklığına uğramazsınız

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

creinly
creinly
10 ay önce

Tam bir Stella fanı olduğum için dizideki halini gördüğümde olan izleme isteğim de gitmişti. Sonra tekrar başladım ve çok beğendim. Tek oturuşta bir sezonu bitirdim. Winxin aynısı değildi ama olmak zorunda da değil bu haliyle düşünürsek bence gayet güzeldi.

cemre°☆~
cemre°☆~
10 ay önce

Soyle bi bakınca dizi pek orjinaline benzememis bu yonunu sevmeyenler olmus ama benim icin pek sıkıntı degil.Benim icin onemli olan dizinin yaratmıs oldugu atmosfer ve senaryonun ilerleyisi,akıcılıgı.Senaryo olarak da cok iyi diyemeyiz ama yinede benim begendigim bi dizi.Atmosferi ve karakterler icin izledim daha cok.Cerezlik bi dizi.Zaten netflix 3.sezonu iptal etmis.Eger izleyecek bi seyler bulamadıysanız ve fantastik diziler seviyosanız izleyebilirsinizz.

@beccaria
1 yıl önce

kimse kusura bakmasın bok gibi kurgu bok gibi dizi... Winx evrenini yazacakları kurguyla patlatabilirlerdi ama tabiki batirmayi tercih etmişler hayal kırıklığı oldu benim için

@csnk
1 yıl önce

güzel bir diziydi devamının gelmiyecek olması üzücü

İvan
İvan
1 yıl önce

fantastikseverler için harika bir dizi. severek izledim.

cassie
cassie
1 yıl önce

mesela stella karakteri kisilik olarak cok benzememis

cassie
cassie
1 yıl önce

1.sezonu izlemistim ama soyle olsa daha iyi olur dediğim yerler cok

bersuuu
bersuuu
1 yıl önce

3.sezon gel artıkk

@30483285845
1 yıl önce

iptal edildi

bersuuu
bersuuu
1 yıl önce

yaa gerçekten mi

@morilo
1 yıl önce

Başlarken orjinal Winx'le karşılaştırmadan başladım. Ama beklediğim gibi güzel değildi. Güzel konusu var ama seneryo boştu bence hiç zevk almadım izlerken daha iyi olabilirdi. !BENCE!

@dizivefilmask25
1 yıl önce

güzeldiiiii bayılıyorum bu diziye

@chiquita
1 yıl önce

3. sezon iptal edilmiş 3. sezonu merak ediyordum

Kivircik
Kivircik
1 yıl önce

Çizgi dizisine benzemese de bence güzel bir diziydi, sadece dönüşümler biraz daha iyi olabilirdi, diğer dizilere kıyasla daha az toxic ilişkiler vardı. İrrite edici kurban rolü oynayan karakterler de yoktu bana kalırsa. Bu yüzden ilk defa bir diziyi birine sinir olmadan izleyebildim, devam etmesini isterdim...

@ufu123
1 yıl önce

3. sezon gelmicek bilginize. iptal edilmiş

@elifranazeynep
1 yıl önce

Neden

@ufu123
1 yıl önce

netflix iptal etti

@zbyd94
1 yıl önce

2.sezon hic bekledigim gibi olmadi.bu sezonun en iyi taraflari stellanin giyimi ve bloomun saçlari o kadar. onun disinda ne konu ne karakterler hic bisey guzel degildi.genel olarak dizide bi duragan ve mantiksiz hatalar zinciri vardi.umarim gelecek sezon daha iyi olur

@athandoflife
10 ay önce

3.sezon iptal edilmiş

kahlan amnell
kahlan amnell
1 yıl önce

2 sezonu 1 günde bitirdim bu ne mk hayatımda izlediğim b*ktan diziler listesinde ilk 5te yer alır

Enis
Enis
1 yıl önce

Power izle Powe book II , III devam et harika sıkılmazsın

kahlan amnell
kahlan amnell
1 yıl önce

Önerin için teşekkür ederim Enis en kisa zamanda başlayacağım

kahlan amnell
kahlan amnell
1 yıl önce

başlıyorum bakalım... yayımlandığı ilk gunden beri erteledigim bir diziydi ama izleyip kurtulayım artik. hem kızılı (bloom) sabrina'da cok sevmistim burada da severim belki

kahlan amnell
kahlan amnell
1 yıl önce

Bloom'a çalışılmış diğerleri koy verilmiş resmen... bunların tipi sinirimi bozuyor güzelim kizlar

@cemal001
1 yıl önce

Oley winx club 2.sezon çıkmış

wandaslovie
wandaslovie
1 yıl önce

allah rızası için neden profil koya basıom koyamıyorum bilen varmı

wandaslovie
wandaslovie
1 yıl önce

evet yaaa

nneyir!
nneyir!
1 yıl önce

cidden olm

kahlan amnell
kahlan amnell
1 yıl önce

ALLAHIM SONUNDA BENLE AYNI ŞEYİ YAŞAYAN BİRİ... profil fotosu kaldı öyle asla değişmiyor cildiriyorum

kahlan amnell
kahlan amnell
1 yıl önce

Siz profil ekleyemiyorsunuz ben ise değiştiremiyorum

lawliet
lawliet"
1 yıl önce

3. sezonda su miusa nın sacını duzeltın allah askına o neydi oyle

Zeyn⁹¹
Zeyn⁹¹
1 yıl önce

zaten kisaymis izlemeyi dusunuyordum baslayayim bari 02.10.22

Gece'nin Prensesi
Gece'nin Prensesi
1 yıl önce

1. sezonu çok hatırlamıyom ama olsuun bakarız artık

@joyeux
1 yıl önce

1.sezondakiçoğu olayı hatırlamadığım için 2.sezon 1.sezondan daha iyiymiş gibi geliyor

@klarolinelover
1 yıl önce

bir an önce Brandon gelsin ve Stella ile shipliyim diye bekliyorum..😥

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

maddy perez
maddy perez
1 yıl önce

ay 2 gelmiss izliyim hemen ama çok uzun zaman oldu ilk sezonu unuttum abi fmolrkfmeoslfkje

Z3ynp
Z3ynp
1 yıl önce

ya bisey dicem ben winx izlemedim tüm arkadaşlarım izlemiş ama tek ben izlememişim bunu izlemek istiyorum winx izlemeden bunu izlesem anlarmıyım yani çok bağlantılı mı

@billyshair
1 yıl önce

Hayır nerdeyse bı bağlantısı yok sadece isimler ve güçler aynı

@beyzaaw
1 yıl önce

cizgi filmden bağımsız düşünülerek izlenilmeli bence onun dışında gayet iyi ilerliyor 3.sezon cabuk gelir umarım

Pokemon
Pokemon
1 yıl önce

Çizgi filmiyle diziyi karşılaştıramazsınız yok çizgi flimde böyleydi yok şöyledi napsalardı çizgi filminin aynısını mı yapsaydılar çokta güzel yapmişlar herşey tam yerinde bir dizi

@brba01
1 yıl önce

ÇÖPLÜK

@joyeux
1 yıl önce

sensin çöplük

Gece'nin Prensesi
Gece'nin Prensesi
1 yıl önce

sevmediğin bir şeyi niye izliyorsun ki izleme kardeşim

@brba01
1 yıl önce

Dizikoliğim belki yarram sanane

Asu♡
Asu♡
1 yıl önce

stella çocukluk idolüm ya keşke biraz daha çizgi filmde ki gibi aşko kuşko olsaydı

Second Tab
Yukarı Çık