Final Yaptı
Insatiable
rodius
rodius
4 ay önce

Çok güzel diyemem ama kötü diyipte hakkını yemek de istemiyorum. Ortalama bir yapım. Konusu ve senaryosu aşırı saçma olsa da komedi öğeleri gerçekten çok sarıyor. Yine saçma anlatılmış olsa da cinayet öğeleri falan diziyi gerçekten ilgi çekici kılıyor. Dizinin tek en iyi yaptığı şey karakterler denilebilir. Hepsi gerçekten güzel işlenmiş. Sadece Bob karakteri için bile izlenir. Genel olarak yazık olmuş bir fikir. Daha güzel bir senaryo ile daha başarılı bir yapım çıkabilirmiş.

Mirayx
Mirayx
5 ay önce

Ergen dizisi ama keyif aldım. Eğlenerek izlediğim bir dizi oldu, yeni sezonu gelecek olsa onu da izlerdim. İzleyecek o kadar güzel dizi varken bununla vakit kaybetmek pek mantıklı değil gibi ama eğer bunalımda gibiyseniz ve hiçbir şey izlemek istemiyorsanız, gülmek için izleyebileceğiniz bir dizi.

@diziizler1234
7 ay önce

çok çok kötü vaktinizi harcamayın

@solukgecemm
1 yıl önce

Dizi çok güzeldi devam etcekmi bilmiyorum buraya final yazmışlar ama devam etmeli çok güzeldi 10/9

@ceylincnm
1 yıl önce

Valla diziyi 2-3 sene önce izledim sırf şu Bob'ın komedi sahneleri için izliyordum onun dışında konusu biraz saçma

@canladieskill
1 yıl önce

eger vaktinizi bosa harcamak istiyorsaniz izleyin

@ensevdigimdizi
1 yıl önce

Bir dizinin başlangıç noktasından sonuç noktasına giderken ilk defa böyle saçmaladığını görüyorum ama eğlenceli yine de, ilk sezonu bitirdim ikinciyi de izlerim 😃

bellarkethe100
bellarkethe100
1 yıl önce

çok saçma ama bir o kadar da güzel bir dizi izlettiriyor tavsiye ederim

Christian'ın Carla'sı
Christian'ın Carla'sı
1 yıl önce

çok boş valla boş zaman çoksa izleyin bitirmek için yarım bırakmadım

@zeyninthebox
1 yıl önce

dizi yokluğundaysanız izleyin saçma ama sarıyo ya da hiç uğraşmayın friends i baştan izleyin

@suyumolm
1 yıl önce

idare bile etmez

birazciddi
birazciddi
1 yıl önce

başlasam mı ??

@sinemis25
1 yıl önce

yeni sezon gelsin amaaaaa 😞

znbgobrr
znbgobrr
1 yıl önce

Final yaptı kanka

irissbyy
irissbyy
1 yıl önce

dizi fena değil canım sıkıldıkça açıp izlediğim bi diziydi keşke final sezonu da yapıp olaylar bi yere bağlansaydı

@morilo
2 yıl önce

Disney dizisi havasında. Gençilk dizisi falan da değil bu tam ergen dizisi. Karakterler birbirinden sinir bozucu ve uyumusuz. İzlemenizi hiç önermiyorum çok daha kaliteli diziler var.

kooktaew_
kooktaew_
2 yıl önce

Bu diziyi yaklaşık iki yıl önce izleyip bitirmiştim 1. sezon güzeldi fakat 2. sezon sonlara doğru biraz sıkmaya başlamıştı. Yinede güzel bir diziydi , tavsiye ederim.

@dylanaasikbiri
2 yıl önce

net söylüyorum izlediğim en iyi dizilerden biri

D İ C T A T O R §
D İ C T A T O R §
2 yıl önce

Bunami iyi diyon Stranger Things izle

Isadora Artiñán
Isadora Artiñán
2 yıl önce

✨ GT YAPILIR ✨

Clayy
Clayy
2 yıl önce

Yap askim

@iamlovequinn
2 yıl önce

Netflix'de tesadüfen gördüm, ilk 2 bölümünü izledim güzeldi. Devam edelim bakalım genel olarak nasıl bir diziymiş... ✨

Lokiew
Lokiew
2 yıl önce

2. sezon sarmadı beni

Hacivat48
Hacivat48
2 yıl önce

ilk sezonun birkac bolumu guzeldi fakat ilerliyen bolumlerde fazla sarmadi. Ozellikle 2.sezon beni hic sarmadi.

Mrtvi0
Mrtvi0
2 yıl önce

sıkıcı debby ryan için izledim

Selensalvatore
Selensalvatore
2 yıl önce

demekki napiomusuz sisman bir kız dünya güzeli olabilicegi için dalga gecmiyomuşuz😻

@adi
2 yıl önce

güzel mi?

nsdb
nsdb
2 yıl önce

ben beğendim ama sana bir şey katan bir dizi izlemek istiyorsan izleme. Bu dizi çılgın gençlik dizilerinden. 1. sezon iyiydi ama 2 pek iyi değildi.

@adi
2 yıl önce

peki teşekkürler

brick
brick
2 yıl önce

2.sezonda biraz sıktı ama genel olarak güzell

sinem salvatore
sinem salvatore
2 yıl önce

yeme bozuklugunuz varsa izlemeyin

Winnie
Winnie
2 yıl önce

tiktokta surekli karsima cikiyordu baslayalim bakalim

@iloveseries
2 yıl önce

mükemmel dizi

nightmoon
nightmoon
2 yıl önce

abi 2020 nin sonlarında izledim acayip iyi😋

Because it dosent hurt
Because it dosent hurt
2 yıl önce

Üçüncü sezon oynayacağı için izlemeyin bence çünkü yarım kalıyor dizi

Berat Gümüşmadenoğlu
Berat Gümüşmadenoğlu
2 yıl önce

diziyi 1 haftada izledim dizi hiç beklemedik şekilde ilerliyor başta saçma geliyor böyle dizimi olur diyorsunuz ama sonunu merakda ediyorsunuz ve gayet doyuruyor sizi 3. sezonu sabırsızlıkla bekliyorum

@medyasever
2 yıl önce

3.sezon yok iptal edilmiş

Berat Gümüşmadenoğlu
Berat Gümüşmadenoğlu
2 yıl önce

unlucky diyelim ozaman

@medyasever
2 yıl önce

Bu diziyi izledikten sonra daha çok yemeye başladım. Bende böyle bir etkisi oldu açıkçası.

<31
<31
3 yıl önce

bu filmin editlerini görüp izlemek iztedim ama darmadı

Mai <3
Mai <3
3 yıl önce

Bu tarzda bildiğiniz güzel dizi varsa söyler misiniz?

<31
<31
3 yıl önce

söylerim

Mai <3
Mai <3
3 yıl önce

cevap nerde?

@dddb1980
@dddb1980
3 yıl önce

Red band society'di sanırım,orada da yeme bozukluğu olan bir kız var.

<31
<31
2 yıl önce

to the bone bundan daha güzel aşırı değil ama bundan daha güzel yani

@rrmeysa
3 yıl önce

çoğu kişi vakit kaybı olduğunu söylüyor ama ben çok severek izledim

Second Tab
Yukarı Çık