Devam Ediyor
Kaleidoscope

Genel Bakış

Usta bir hırsız, ekibiyle beraber 7 milyar dolarlık destansı ve ayrıntılı bir soyguna girişir. Ancak ihanet, açgözlülük ve diğer tehditler planlarını bozar.
--------
A master thief and his crew attempt an epic and elaborate heist worth $7 billion dollars — but betrayal, greed and other threats undermine their plans.

Bu dizi özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Suç
Ülke
US
Süre
50 dk
Takipçiler
269
IMDb Puanı
6.7
Yapım Yılı
2023
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Kaleidoscope fragmanını izle
2023
Siyah
02 Ocak 2023
Sarı
02 Ocak 2023
Yeşil
02 Ocak 2023
Mavi
02 Ocak 2023
Turuncu
02 Ocak 2023
Mor
02 Ocak 2023
Kırmızı
02 Ocak 2023
Pembe
02 Ocak 2023
Beyaz
02 Ocak 2023
Viego
Viego
8 ay önce

çok kötüydü. bu kadar kötü olmasını beklemiyordum. belki sonlarda toparlar diye izlemeye devam ettim ama daha da kötüleşti. vaktimin hiçbir değeri yok diyorsanız buyurun, izleyin. ama bence uzak durun.

@imnihad
10 ay önce

düzgün siralama şu - 6-3-2-5-4-9-7-8 asagdaki yorumla izlerseniz 5 ci bölümün yeri yanlış

Merry Andrew
Merry Andrew
1 yıl önce

Bölüm izleme sırası: 6-3-2-4-9-7-5-8

@ensevdigimdizi
1 yıl önce

Açıkçası beyaz bölümü(soygun günü) izlemeden "soygundan sonraki" bölümleri izlediğim için son bölümü(beyaz) izlemedim, merak bile etmedim, onun dışında sevemedim bu diziyi, karakterlerini, belki biraz avukat kurtarırdı ama yok beğenmedim.

hic
hic
1 yıl önce

Finale kadar gayet güzel seyrettiyo dizi kendini ama final olmamış be bence

@yldrmd
1 yıl önce

güzel dizi izleyin

@amnezia
1 yıl önce

Tanıtım Siyah (1), 5 hafta önce sarı (2), 3 hafta önce turuncu (5), 24 yıl önce mor (6), 7 yıl önce yeşil (3), 5 gün önce mavi (4), soygun günü BEYAZ (9), ertesi sabah kırmızı (7), 6 ay sonra pembe (8) şeklinde izleyeceğim ben.

Apocalypce2
Apocalypce2
1 yıl önce

Netflix bu mini dizi için farklı bir deneyim uyguladı istediğiniz bölümden başlıyorsunuz yani karışık da izleseniz konu bütünlüğü bozulmuyor şahsi görüşüm öyle degil İlk 5 bölüm karışık da olsa kurtarır ama son 3 bölüm asla finali niye önce izlemeyelim ki kafanız karışmasın diye izleme sırasını konolojik olarak veriyorum.

Mor
Yeşil
Sarı
Turuncu
Mavi
Beyaz
Kırmızı
Pembe

Dizi 8 bölüm Suç/soygun üzerine kurulu, enteresan karakterlere sahip ve kurgusu farklı Saçma mantıksız yerleri var ama ben sevdim Sıkılmadan keyifle izledim karakterlerin hikayeleri, geçmişleri gayet eğlenceli anlatılmış. La Casa De Papel ya da Ocean's Eleven gibi beklentiniz olmasın.

İyi Seyirler.

@brba01
1 yıl önce

kanka bir şey sorucam sen 7/24 dizi film izleyorsun nereye gitsem ordasın

Apocalypce2
Apocalypce2
1 yıl önce

Doğrudur izleme oranım yüksektir.

@sevimlikaktus
1 yıl önce

Bilgilendirme için teşekkürler :)

nvn
nvn
1 yıl önce

siyahı ne zaman izleyelim

@atbey
1 yıl önce

Siyah ilk, beyaz son bölüm olduğu için onların sırası değişmiyor. Yani mordan önce siyah, pembeden sonra beyaz olacak şekilde izlemelisin

Erdal74
Erdal74
1 yıl önce

istediğiniz renkten başlayın izlemeye sıralama farketmeden Beyazla bitiyor bütün bölümler.

Gülmek sana yakışıyor
Gülmek sana yakışıyor
1 yıl önce

Lan böyle dizimi olur cidden bu arada 7 ve 8. bölümleri sezon finalinden sonra izleyin daha mantıklı. Ben dizide ne oldu hiç bir şey anlamış değilim

@rixekif851
1 yıl önce

yine tecrübeli bir kadronun netflix tarafından ziyan edişini görüyoruz. ilk bölüm aslında yok, bu mini dizi sadece sekiz bölümden oluşuyor ve sanırım istediğiniz sıradan izleyebiliyorsunuz. konsept enteresan dursa da ne hikaye ne de son ürün etkileyici durmuyor. belki bir facia değil ama...

gokhan gok
gokhan gok
1 yıl önce

128 milyar dolar ne büyük paraymış. Diziler de bile o rakama ulaşılamıyor.

Mr. Rick Grimes
Mr. Rick Grimes
1 yıl önce

dislike atanlar koyun sürüsü heralde

1308
1308
1 yıl önce

soya soya bitiremediler netflix de ne kadar hırsızlık meraklısıymış

@balbazarzer0
1 yıl önce

Kendisi de hırsız ya ordan çekiyodur.

@synn0
1 yıl önce

Sanırım 3. bölüm itibariyle izlemeyi bırakıyorum. Güzel gibi geldi ilkten ama sonra biraz sıkıldım. Belki sonradan tekrar gelir izlemeye devam ederim. Şimdilik sarmadı beni...

@aessaidar
1 yıl önce

la casa de papelde n farklı bişi yapmışlarmı

kahlan amnell
kahlan amnell
1 yıl önce

Leverage varken lcdp nerden çıktı bu dizilerin ilkidir Leverage

@pocecienta
1 yıl önce

Kadro çok iyi

Second Tab
Yukarı Çık