One Day

One Day 1. Sezon 1. bölümünde; 1988. On the night of their graduation, Emma and Dexter meet for the first time. It's an evening of almost-romance, and a morning of missed opportunity. yabancidizi.org iyi seyirler diler.

Bu bölüm özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
No One.
No One.
2 gün önce

Konu dışı ama çok dağınık ve pisler aq. Çamaşrıların mutfakta ne işi varrr

No One.
No One.
3 gün önce

Umarım filmi kadar güzeldir

kahlan amnell
kahlan amnell
5 gün önce

kızla adam olmuş mu hiç soruyorum size koyacaksın oraya taş gibi hatun

@whoisthatgirl
5 gün önce

Filmi çok güzeldi başrolde anne hathaway vardı ve adamda aşırı yakışıklıydı tavsiye ederimmmm

@minnakpanda04
6 gün önce

şu sıra baya popüler olmaya başladı başlayalım bakalım

@ireeemmm
6 gün önce

gerçek hayatta bu cocugun bu kıza bakma ihtimali bile yok

ƁERAT
ƁERAT
2 gün önce

NE KADAR SIĞ BİR DÜŞÜNCE.

@ireeemmm
1 hafta önce

daha guzel bir kiz bulamadiniz mi cidden seyir zevki denen bissey var

@kaiparker54
1 hafta önce

Ya olay o zaten ayrica abartma istersen

@ireeemmm
6 gün önce

abartma mı

@ireeemmm
1 hafta önce

kizin cirkinlik saka mi

@natzi
6 gün önce

Güzellik göreceli bir kavramdır senin güzellik standartına uymak zorunda değil kimse(veya toplumun) eee yani beğenmediysen de aklına gelmeyecek bir tavsiyede bulunayım izLEME

ƁERAT
ƁERAT
2 gün önce

irem her yere döşemişsin kudurukluğunu asdfghjk sakin ol sende bulacaksın birini bu kadar iyi erkeği bekleme yalnız kalbin çirkin çünkü

Ssena
Ssena
1 hafta önce

adam çok yakışıklı kadın nasıl öyle sakin kaldı ya wöwplldwmkldlkelkflklkekm

ximasalvio
ximasalvio
1 hafta önce

ay herkes cok alakasiz diyince o kadar degildir ya diye dusunmustum AMA O KADARMİS baya uyumsuz duruyolar

@hopelessbutdilci
1 hafta önce

birbirleriyle hic uyumları yok abi aralarındaki cekimi hissedemedim

Deerjunge
Deerjunge
1 hafta önce

ilk defa bir dizi beni sarmadı sırf kızın olayını anlamak için devam edeceğim

@ozgelingo
1 hafta önce

cok sıkıcı yaa ☹️

@yasayanolu
1 hafta önce

iyi başladı hadi bakalımm

elfwishh
elfwishh
1 hafta önce

kızdan aşırı ginny and georgia ginny vibeı aldım esas oğlana laf giydirip durdu bu arada cidden cast seçimine bak aralarında hiç uyum yok ama dizi sarıyor

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

cimsu
cimsu
1 hafta önce

ayy çocuk çok hoş

turuncu
turuncu
1 hafta önce

filmi çok güzel bakalım bu dizi nasıl devam edicek

@ren21
1 hafta önce

13.02.2024 Başladım 💙

@serbas
2 hafta önce

yani biraz alakasız gibi geldiler başta ama beğendim devam edelim bakalım 🙂

@benezgi
2 hafta önce

Çok alakasızlar bu arada dkdöldld

smurfy
smurfy
2 hafta önce

sanarım 2011 de çekilen filmin dizi versiyonu aynı hikaye

smurfy
smurfy
2 hafta önce

o film çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim

@ahsnnn
2 hafta önce

11.02.24

Yukarı Çık