Final Yaptı
Prison Break

Genel Bakış

Michael Scofield, inanılmaz dahiliğin ötesinde bir zekaya sahip mimardır. Bir gün abisi ABD Başkan Yardımcısının kardeşini öldürmekle suçlanır ve içeri alır. Abinin suçsuz olduğunu biliyordur ve onu ne olursa olsun kurtarmak ister. Çünkü işlediği suçun cezası idamdır ve suçsuz yere bu cezayı alacaktır. Abisine yardım etmek için kendisi de hapishaneye girmenin yolunu arar. Amacı onu oradan kaçırmaktır ve Amerikanın en yüksek güvenliğe sahip olan Fox River Hapishanesinde bunu yapmak hiçte kolay değildir. Ama gece gündüz demede...Devamını Göster

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Suç
Ülke
US
Süre
45 dk
Takipçiler
16075
IMDb Puanı
8.4
Yapım Yılı
2005
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Prison Break fragmanını izle
2005
İnsan Avı
22 Ağustos 2006
Otis
29 Ağustos 2006
Ara
05 Eylül 2006
İlk Fire
12 Eylül 2006
Harita 1213
19 Eylül 2006
Parsel
26 Eylül 2006
Gömü
03 Ekim 2006
Tuzak
24 Ekim 2006
Randevu
07 Kasım 2006
Fişi Çek
21 Kasım 2006
Mesaj
30 Ocak 2007
Chicago
06 Şubat 2007
Kötü Kan
20 Şubat 2007
Temizlik
27 Şubat 2007
Panama
20 Mart 2007
Sona
03 Nisan 2007
Ogygia
01 Mayıs 2020
Kaniel Outis
01 Mayıs 2020
Yalancı
01 Mayıs 2020
Yeni Plan
01 Mayıs 2020
Phaecia
01 Mayıs 2020
Kopkoyu Deniz
01 Mayıs 2020
Çocuklar
01 Mayıs 2020
Alper Ege Çoban
Alper Ege Çoban
1 gün önce

diziyi kaç kere bitirdim bilmiyorum ama önyargılarınızı kırıp mutlaka izlemeniz gereken bir dizi ilk sezon biraz yavaş ilerliyor ama ilerideki planları aklınızın ucuna getiremezsiniz

tual gözlüm
tual gözlüm
2 gün önce

2 defa izledim muhteşem bir dizi

@tozluyurt
4 gün önce

keyifle izledim

sametekr
sametekr
1 hafta önce

benim için dizi 1.sezonda final yapmıştır

@necefv8
1 hafta önce

müthiş

@furkanxd0
1 hafta önce

2 kere bitirdim harika bi dizi düşünmeden izleyebilirsiniz

@veraadg
2 hafta önce

cok uzun baslamaya korkuyorum sarmaz diye cok mu iyi dizi sizce baslamalı mıyım??

@kuroko27
1 hafta önce

başla kanka mutlaka ilk 2 sezonu hemen bitirirsin

@elmien
3 hafta önce

Mükəmməl ötəsiiiii

@luckedsoul
3 hafta önce

4.sezonun yarısında sıkılıp salmıstım sımdı devam

@idilbisakinolamk
3 hafta önce

mükemmel bi dizi

@idilbisakinolamk
3 hafta önce

ilk bölüm: adam çok yakışıklı

@blodvann
3 hafta önce

Herkesin özellikle önerdiği ve çok sevdiği diziye sonunda başlıyorum. Güzel olacağını eminim.

@yigitavci
3 hafta önce

1. Sezon harika 2. Sezonun ortalarına geldiğinde fikrin degisecek

ranvierboğum
ranvierboğum
1 ay önce

bir şeyler izleyemiyorum odağım gitti ama çok izlemek istiyorum neyse başlayayım

Emircanvia
Emircanvia
2 hafta önce

Burdan devam edebiliriz yorum yapamıyoruz çok saçma

ranvierboğum
ranvierboğum
2 hafta önce

lostu bitir gel

Denizzzzz
Denizzzzz
5 gün önce

Lostu bir ömür bitiremeyecegim galiba

ranvierboğum
ranvierboğum
4 gün önce

o kadar mı uzun

Emircanvia
Emircanvia
1 gün önce

Losta 10yıl ara

@arthurmorganv
1 ay önce

dizi ilerleyen sezonlarda tekrar a girsede hiçbi Zaman sürükleyicilğinden ödün vermiyor

@leila210908
1 ay önce

tek kelimeyle mukemmel bi dizi baya sariyor ve insani cok geriyor ilk sezonda o heyecani sanki kendin yasiyomussun gibi

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Alishly
Alishly
1 ay önce

Bu dizi ve Orange is new black arasında kaldım ikisinden birine başlayacağım

Menthh
Menthh
2 ay önce

PRİSON BREAK>BREAKİNG BAD

Aksoy505
Aksoy505
2 ay önce

Bu yorumu cidden yazdın mı aqa...

Menthh
Menthh
2 ay önce

aga breaking bad saece drama ve aşırı gerçekci oyunculuklar ve en iyi karakter gelişimini bize sunuyor,prison break bize gerek çeşitli karaktlerler gerek gerilim,aksiyon,drama,romantizm,politika ve politik görüş sunan bir realistic şov, herkes breaking bad in dramatik bir yapısı oldugunu bilir ve bu bir süre sonra sıkar..

Aksoy505
Aksoy505
2 ay önce

aqa inan uzun uzun anlatırdım ama üşeniyorum. Burada ikimizin yapacağı atışma gereksiz ve boş olur ,o yüzden bu yorumuna benim yerime BB nin kazandığı 150+ ödül, 230+ adaylıklar, söke söke alınan Oscarlar ve IMDB de 2,1 milyon insan cevap vermiş zaten oraya uğrayıp bakabilirsin. Dikkat et zirve şaşırtabilir :) .BB'nin Spinn-OF Dizisi BCS bile gerek İMDB gerek bitmek bilmeyen HOLLYWOOD adaylıkları ile gereken cevabı tokat gibi vermiş. BB ve PB serilerinin filmlerinden bahsetmedim bile. Böyle mükemmel bir diziyi, Minidizi den uzun bir seriye sırf paranın belini kırmak için entrika havuzuna dönüşen bir seri ile kıyaslaman... ne yalan söylim yazarken ben bile utandım. İlla konuşturacaksın dostum beni.

Aksoy505
Aksoy505
2 ay önce

Diziyi 1 gün önce bitirdim. İlk başta şunu söylim, dizi türkiye ekonomisi gibi her gelen yeni sezon bir önceki sezona kıyasla kalite ve izleme zevki açısından daha da kötüye gidiyor. O kadar dizi izledim hayatımda ama hiçbiri beni Prison Break'ın 1.sezonu kadar ne gerdi ne heyecanlandırdı ne de nefes nefese bıraktı, CİDDİYİM. Yönetmen paranın o güzel belini kırmak için diziyi ne kadar uzatabilirse uzatmış. Hayatımda gördüğüm bütün entrikaları diziye sokmuş, ne soktuklarından bahsederdim ama çok büyük spoiler olur o yüzden izleyince anlarsınız. Zaten Lincoln ayısını kurtarmak için bi ton masum insanın ölümüne sebep olmaları beni her bölüm deli etti, sonuç? Adam yine eski bokdan hayatına geri döndü. Zaten başrol karakter Micheal Scofield'ın oyunculuğunu da pek beğenmedim başlarda iyiydi sonra nedense gözüme çarpar oldu. Nedeni, abi adam gay bir birey ve adama kalkmışlar testosteronun tavan olduğu dizide baş rol yapmışlar, adam hapisteki arkadaşlarına aslanın ceylana baktığı gibi bakarken gözler kısılıyor, dudaklar sertleşiyor, derin nefesler alıyor fln ama hayatının aşkı olan Sara'ya askerlik arkadaşı gibi bakıyor mimikler fln öyle gösteriyor. Hele ki öpüşme sahneleri (dikkatli bakın gözleri sert kapatıyor ve dudaklarını bile oynatmıyor fln fln) veya Sara'yla Micheal'ın birbirine yakınlaştıkları sahnelerde sanki Micheal zorla tutuluyormuş gibi duruyor. Bu diziyi kahpe T-Bag ve baba Sucre öyle Bi sırtlayıp götürdülerki bel fıtığı oldular aw. Bu adamlar bu rolleri oynamak için doğmuş. Heleki T-Bag karakterini canlandıran adamın jokeri nasıl canlandırcağını hayal bile edemiyorum. Her neyse dizide ileriki sezonlarda bolca mantık hatalarıda gözümüze çarpmıyor değil. Zaten her bölümde yönetmenin heyecanı arttırmak için yapılan bütün planlara bir aksilik koyması da belli bir saat den sonra öyle böyle bir kabak tadı veriyor ki "Yok Ebenin qmı" diyosun artık. Baya baya dizinin neden sonradan bozduğunu 1. Sezondan sonra nasıl mantık hataları yaptıklarını, kendi kendilerinin felsefesine nasıl ters düşdüklerini, kalitesini düşüren şeyleri veya saçma sahnelere değinirdim ama belki okuyan birileri olur onunda canı sıkılmasın veya diziden soğumasın diye pes geçiyorum buraları. Burda normalde 1. - 2. Ve 5. Sezonu izleyip bırakın derdim ama adamlar öyle lanet bir düzen kurmuşlarki bir bölümün sonu ve ya bir sezonun finali diğerki bölümün başlangıcı veya diğer sezonun ilk bölümünün başlangıcı olarak ayarlamışlar mecburen bütün seriyi yalayıp tutmanız gerekiyor. Buda beni deli etti eğer bir sezon bittiyse bitti abi oracıkta o sezon biter eğer diğer sezonlarla devam ediyorsa o sezon bitmemiştir, diğer sezonlar ile 1-2 tane bağlantısı olsa yeterde artar bile ama adamlar iç içe sokmuş aw. Kısacası ilk 2 sezon için 10 puan ama 3-4 ve 5. sezonun herbiri için - 1'er puan kırıyorum 7/10 bir seri diyorum. Neden bu kadar abartıldığı da anlamadım henüz, herhalde 1. Sezon içindir. Neyse abi zamanınız bolsa izleyin gitsin.

Menthh
Menthh
2 ay önce

Aga breaking bad drama kültürü mastürbasyonu bence, imdb ve Oscar zihniyeti drama seviyor en yüksek puanlı dizinin yapısıda drama en yüksek puanlı filmin de drama (esaretin bedeli) halbuki game of thrones BB den daha çeşitli kurguya ve senaryoya sahip, ama imdb puanı 9,5 degil, aynı şekilde LOTR esaretin bedelinden milyar kat iyi ama 9,4 degil?? SENCE DE BIR OPERASYON ÇEKİLMİYOR MU

Aksoy505
Aksoy505
2 ay önce

Olum ne operasyonu yav saçmalama ,bu puanlamayı ikimiz değil dünyadaki herkes yapıyor boş boş teoriler üretip atışacağımıza dizi izleyelim boşver. Diziyi izle - bitir - eleştir - puanla geç, çok kafa yorma operasyon falanla. Demek ki insanlar sevmiş ki yüksek puan almış. İnsanlar kendine yakın olanı ve olabilme imkanı olanı sever Game of Thrones u izleyen adam nolacak ejderhaya mı binecek? LOTR izleyen adam napacak , gidip okla bıçakla baltayla doğa üstü gotik canavar mı avlayacak? sadece hayal gücünü geliştirip izleme zevkini arttırırsın daha da öteye gidemez. Ama bi BB, sapranos, Narcos, esaretin bedeli, mr. robot, The Wire izleyen adam empati yapabilir buda hem izleme zevkini hem de beğenilme olasılığını arttırır. Neden dünya genelinde en çok sevilen iki süper kahraman İron Man ve Batman sence? Neden oscarların %80-90 nı görsel efektsiz dram ,komedi ve aksiyon filmlerine gidiyor? Neden en çok beğenilen dizi ve filmler distopik olağandışı dizi ve filmler değilde, görsel efektlerin az olduğu olayların gerçekleşme olasılığının olabiliceği eserlere gidiyor? kısacası operasyon fln yok.

@alperkaransu
1 ay önce

İlk satırı okuyunca yazının gerisi tamamlayamadım.. Çoğu tanıdığıma ve bana göre 3. sezon dizinin nirvanasıdır.

Aksoy505
Aksoy505
1 ay önce

@alperkaransu diziyi ya izlememişsin ya da sanırım sen ve çoğu tanıdığın diziyi başka yerinizle izlemişsiniz 1. sezondan sonrası hurda. Bide diyorsun 3 en iyisi. Dostum 3. sezon 1. sezonun Hindistan parodisi gibi bişey aw nasıl beğendiniz

@alperkaransu
1 ay önce

Aksoy.. Ben diziyi CNBC-e de yayınlanırken izledim.. Şurda diziyi izleyenlere sorsan ilk sezondaki hapishanenin adı ne diye, çoğu kişi hatırlamaz, ama SONA deyince herkesin aklına 3. sezon gelir.

@muratgencx
2 ay önce

bölümleri oynatmıyor plz help

Eslemseverkazık
Eslemseverkazık
3 ay önce

En başta çok yargılayıcı başladım ama 1. sezon kadar mükemmel bişey yoktu. Her bölümü ianılmaz sürükleyiciydi, ilk sezonlarda adamımım gay olduğunu öğrenince tüm hevesim tüm o cooluk gitti gözümde.. Diğer filmelere kıyasla bakarsak, filmlerde genelde uygunsuz sahneyle veya çiftin aşk hayatıyla diziyi ayakta tutmaya çalışırlar ama burda michealla saranın arasındaki enerji ve şifreler o kadar güzel ki sadece birbirlerine kur yapsınlar bizde izleyelim oluyorsunuz. Dizideki şifreler inanılmaz bağlantılı dahice yani, ters pskoloji desen var.. KVP karşılaştırma yapıcam yani o kadar iyiydi bidaha bunun gibi izler miyim bilmiyorum..

Gece Zemheri
Gece Zemheri
3 ay önce

spoiler kutucuğunu götüne mi soktun

Eslemseverkazık
Eslemseverkazık
3 ay önce

Dizinin içeriği hakkında spoi mi vermişim dostum .d

nehier
nehier
3 ay önce

kim ne derse desin en sevdiğim dizi bu valla, breaking bad mi bu mu kıyaslaması yapmaya gerek bile yok. zeka hastası olanlar izlesin harika bi şey.

Sadecesuan
Sadecesuan
3 ay önce

Miller gaymiş gerçek hayatta. Çok üzgünüm şu an 3. kocam gay çıktı

Sadecesuan
Sadecesuan
3 ay önce

Abiiiii adam çok yakışıklı. Artık Michael Schofield da Bellamy Blake, Dean Winchester'ın yanında yeni takıntım olarak yerini aldı

Coray`
Coray`
3 ay önce

Bizler kimliklerimizin tutsağıyız, kendi yarattığımız hapishanelerde yaşıyoruz.. İşte her şey Fox River'da başlamıştı.10-04-24 🚬🚬🚬

@angelofdeath37
3 ay önce

the 100, lost, peaky blinders, breaking bad, outlander, black sails, prison break, the walking dead, vikings, vis a vis, sons of anarchy, skam, shameless, game of thrones, the last kingdom, see, s.w.a.t, smallvile, the vampire diaries, the originals, true blood, revenge, la casa de papel, teen wolf, Ragnarok, rivardele, the witcher, grimm, the order, the Queens gambit, shadow hunters, altered carbon, the tomorrow people, dark, bitten, a Discovery of witches, Grimm, Hannibal, Supernatural,suits, smallville, the muskeeters, ölüm zamanı(Türk dizisi),Animal kingdom, banshee, black sails, pera palasta gece yarısı, halka, godless aklıma bunlar geldi umarım izlerseniz güzel diziler diye düşünüyorum

hannigram
hannigram
3 ay önce

efsane

@idilbisakinolamk
2 ay önce

çoğunluk uzun diziler bu kadar diziyi izleyecek nasıl zaman buldun

@angelofdeath37
2 ay önce

@idilbisakinolamk 2020 de pandemide izlemeye başladım bi şekilde oldu listede olmayan dizilerde var onları eklesem sasarsin ( benim gibi yapmayın gidin gezin daha iyi olur

@ercanersever34
4 ay önce

sesler neden değişti ya

esperanza
esperanza
4 ay önce

İzlerken düşündürüyor , düşünürken izletiyor. İzlenmesi gereken bir dizi...

@mstfcengiz6
4 ay önce

10/10 İZLEYİNN MUTLAKA 🙂

@mstfcengiz6
4 ay önce

hayatımda izlediğim en iyi dizi etkisinde kaldım dizinin zeki olmaya başladım 🙂

Lenita
Lenita
5 ay önce

rüyamda Michael Scofield ile dans ediyordum ama rüyamda o benim eski sevgilimdi (gereksiz ayrıntı) çok güzeldi laannn böyle döndürüyordu beni balerin gibi mükemmeldiii 💗

Coray`
Coray`
5 ay önce

Sen kafayı yemişsin.

Lenita
Lenita
5 ay önce

Coray kıskandın diye yorumladım jxjqhxj

Coray`
Coray`
5 ay önce

Damn bro god bless you! :D

FelicesLos4
FelicesLos4
5 ay önce

Kaniel Outis... Tv kurgu tarihinin en zeki karakteri bu dizide yer alıyor.

Damon-Salvatore
Damon-Salvatore
5 ay önce

Lcdp de profesör en scofild den de zekidir gerçekler acıdır

@qusifield
2 hafta önce

Michael aliyo

pie
pie
5 ay önce

şu ana kadar beğenmeyen görmedim başlıyorum

@furkanxd0
5 ay önce

2 kere izledim ben düşünmeden izleyin sarıyor

@bringitback
5 ay önce

özledim lan

@rraven00
5 ay önce

erteleye erteleye bu zamana kadar geldim. artık bi zahmet izlemem lazım. herkes çok iyi yorumlar yapmış o yüzden beğeneceğimi düşünüyorum.

Mr. Rick Grimes
Mr. Rick Grimes
4 ay önce

beğendin mi

Second Tab
Yukarı Çık