Devam Ediyor
Reacher

Genel Bakış

Emekli Askerî Polis Memuru Jack Reacher işlemediği bir cinayetten tutuklandığında kendini kirli polisler, karanlık işadamları ve entrikacı politikacılarla dolu ölümcül bir komplonun ortasında bulur. Kıvrak zekasından başka hiçbir şeyi olmadan, Georgia eyaletinin Margrave kasabasında neler olduğunu anlaması gerekmektedir.
--------
Jack Reacher was arrested for murder and now the police need his help. Based on the books by Lee Child.

Bu dizi özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
50 dk
Takipçiler
4144
IMDb Puanı
8.1
Yapım Yılı
2022
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Reacher fragmanını izle
2022
@ejder123
3 hafta önce

2.sezon neden yok ve ne zaman gelir?

kertenkele
kertenkele
3 hafta önce

thad rolünden sonra ciddiye alamadım bir türlü

esperanza
esperanza
3 hafta önce

2 Sezonu da sıkılmadan izledim , umarım devam eder.

@walkiya
1 ay önce

izlenir klasik polisiye dizi 2. sezonuda var bu arada

Sevinc1903
Sevinc1903
1 ay önce

2. Sezon ne zaman düşecek buralara yaa ☹️ bulup ta izleyemedim bir türlü 🤦🏻

Sevinc1903
Sevinc1903
1 ay önce

Bana gelen bildirimde, Bu gönderimi biri cevapladı gözüküyor fakat cevap yok ortada :D

@ejder123
1 ay önce

cevaplayıp silmiştir belki

@ufu123
1 ay önce

2. sezon çok iyiydi başka siteden izledim

@gwinro
1 ay önce

2. sezonun gelmesi lazım artık admin uyuyormusun😴😴😴???

Hakan Altan
Hakan Altan
1 ay önce

bu dizinin 2. sezonu niye halen yayınlanmadı , problem nedir

@osoki5474
1 ay önce

2 sezon neden eklenmemiş

@latif11
1 ay önce

2. sezonu az önce bitirdim 1.sezonun baya üstünde olmus baya iyiydi buraya gelınce bide burdan izlerim

@kaptanjack21
1 ay önce

nereden izledin amazon prime dan mı

@latif11
1 ay önce

evet hocam

@oquzoz
1 ay önce

2.sezon eklenince haber verirmisiniz arkadaşlar

Sibel Tözge
Sibel Tözge
2 ay önce

aşklarım 2 sezon geldi ama ya eklesek mi nolur

ElyAbu
ElyAbu
2 ay önce

2 sezonu izlemek isteyen bana instagramdan ulaşsın

kardelen ölmez
kardelen ölmez
2 ay önce

2. sezon neden ekli degil

EDA
EDA
2 ay önce

gayet iyi

yztsezai06
yztsezai06
2 ay önce

seneler geçssede izlenir çook güzeldin be

@grifinlord
2 ay önce

valla çok iyidi ne yapıp ne edip 2.sezonu bulucam

@kahilgoff
2 ay önce

2ci sezon ne zaman gelir?

Azula
Azula
2 ay önce

Gelmişti ama telif hakları nedeniyle silindi

Ünal Mert
Ünal Mert
2 ay önce

2 sezonu bekliyoruz

Beyza
Beyza
2 ay önce

baya iyiydi bu arada başka siteden mutlaka izleyin ❤️

@ejder123
2 ay önce

2.sezon neden gelmedi daha

ONEBYONE
ONEBYONE
3 ay önce

2 sezon 8 bölümü bitirdim çok güzeldi 2 yıl 7 ay 19 gündür bunu beklememe değdi 1 sezon tabi daha iyiydi ama 2 sezon bu da iyidi Alan Ritchson abimiz 3 sezon fena olacak diyor

lokiofasgard
lokiofasgard
2 ay önce

nereden izledin ya

ONEBYONE
ONEBYONE
2 ay önce

prime vido ücretisiz kayıt olunuyor kayıt oldıltan sonra kaydı iptal edebiliyorsun 1 ay boyunca bedava oluyor yotube den izle aynısını yap

lokiofasgard
lokiofasgard
2 ay önce

çok iyi taktikmiş fhgjkl

HaklısınGizemm
HaklısınGizemm
3 ay önce

2. sezonda aksiyonlu bi sezon ama mantık hataları çok daha fazla yine de izlenir.(Prime videodan izliyorum cumaları yayınlanıyo)

@yusufdogan
3 ay önce

Bizede ver bizde izleyelim be reis

Jack Napier
Jack Napier
3 ay önce

2. Sezon 6. Bölüm: Tüfeklerle yüzlerce ateş açılıyor hiçbirisi kimseye isabet etmiyor. Arabaların kaportası tabanca mermisini bile durduramaz yakın mesafeden deler geçer. Ama hep otobüsleri, arabaları siper alıyorlar. Mesela kızı arabanın arka koltuğunda saklanırken kızın kevgire dönmesi lazımdı. Hadi kimsenin vurulmamasını anladım, arabaların mermi geçirmemesini de anlarımda; Eski ordu elemanısın, adam yaralanıyor, ne bir yaraya baskı yapıyorsun ne başka birşey. Orada ilk yardım yapman lazım adamın elini tutup yüzüne bakmayacaksın. Senarist midir yönetmen midir şöyle iki üç detaya dikkat edip klişelerlden uzak kalsalar gerçekten üst düzey bir dizi ortaya çıkabilirdi. Birinci sezon meğer mükemmelmiş, İkinci sezon LEŞŞ.

@uzmanyorum
3 ay önce

böyle bir ekip gerçekte olamaz zaten. tüm aksiyon dizileri gibi bu dizide fantazi yapıyor. bu dizi saçma, john wick çok mu mantıklı yada zor ölüm serisi hepsi uçuk kaçık şeyler. 

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@ellisonur
3 ay önce

izledim son 2 bölüm kaldı. çok güzel ilerliyor. normalde bu tür izlemeyi sevmezdim ama çok beğendim.

Laistragon
Laistragon
3 ay önce

bunun 2. sezonu çıktı ama daha buralara uğramadı sanırım

@96asdfgh96
3 ay önce

kardırmışlar teliften dolayı

Apocalypce2
Apocalypce2
3 ay önce

İkinci Sezon Altıncı bölümdeyim bilginize

Beyza
Beyza
3 ay önce

dizimom’da var

Laistragon
Laistragon
3 ay önce

Benim bilader saolsun imdadıma yetişti amazon üyeliği varmış ordan izle uğraşma dedi

Laistragon
Laistragon
3 ay önce

ilk sezondan sonra çıtayı yükseltmemiş ama düşürmemişte izlenir zaten sezon sonu yaklaştı

kahlan amnell
kahlan amnell
3 ay önce

analar ne yakışıklı adamlar doğuruyor hey maşallah

Jack Napier
Jack Napier
3 ay önce

2. Sezon 4. Bölümde; 1. sezondan tanıdığımız zenci dedektif Finlay keşke daha fazla olaya dahil olsaydı. Ya da en azından sonraki bölümlerde Willa'da dahil olsa çok güzel olur. Ama sanırsam Bu karakterin olayı farklı davalarda farklı insanlarla olay çözmek. Maalesef 2. Sezonda aşırı klişe konuşmalar / olaylar geçti. Dizi ilk sezonda tutturduğu o temayı ikinci sezonda hala tutturamadı. İlk sezonda gerçekten aşırı özel bir polisiye sunarken, ikinci sezon alelade çıtır çerezlik bir polisiye olmuş

Waqper
Waqper
3 ay önce

Canım şeftalili turta çekti :d

Uğur Aydın
Uğur Aydın
3 ay önce

Dizideki Kahraman(!) yani J.Reacher (Alan Ritchson), tam bir U.S.A'in ete kemiğe bürünmüş hali. Peze..enk (kızdığımdan değil kıskandığımdan) hem kaslı iri yarı, hem zeki ve akıllı. Klasik U.S.A tavrı. Güçlüyüm, akılllıyım, oyun kurar ve oyun bozarım.( Ara sıra bazı ülkelere demokrasi getiririm. Çünkü oralar, yozlaşmış ve eee petrolde var.. ) Neyse konu bu değil zaten... dizi genel olarak beklediğimin üstünde bir atmosferde ve hikayesi, kurgusu epey kalite kokuyor. İyi düşünülmüş ama zaman zaman da klişeleşen, fakat çabuk toparlayan, beklemediğim bir şekilde beni geren bir havası vardı. Rol yapamaz dediğim kas yığını, abur cuburla ve bir de o şeftalili kek ile filmi bitirdi. Bir kere bile antreman yapmadı şerefsiz (acayip kıl olmuşum adama ). Yan karakterler başarılı ve dizinin akışında sarkmıyorlar. Konu bilinen bir konu olmasına rağmen güzel işlemişler. Anlaşılan her sezon ayrı birkonu ve yan karakterler var diyecem çünkü; 2.sezona başlamasın daha...

@sahinkizlb
3 ay önce

iyiydi

Beyza
Beyza
3 ay önce

bir tane farklı sitede bulabildim sadece ordan izliyorum ama umarım kısa zamanda buraya da gelir

@filmtarayici
3 ay önce

nerde var

Burwk
Burwk
3 ay önce

bende sadece bi sitede bulabildim 5.bölümü şimdi bitirdim

Beyza
Beyza
3 ay önce

dizimom

@lahmacunkafali11
3 ay önce

2. Sezonu sonradan yüklerler mi acaba

Erdemtrk7
Erdemtrk7
3 ay önce

dayı ikinci sezon nerde

Beyza
Beyza
3 ay önce

telif yedi ya çoğu siteden kaldırıldı

MuratKinq
MuratKinq
3 ay önce

@ahmeterbay Selam

Second Tab
Yukarı Çık