20 Eylül 2015

Rick and Morty 2. Sezon 8. Bölüm

Mac
VidMoly
Okru
Rick and Morty 2. Sezon · 8. Bölüm izle

  • Sezon
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Rick and Morty 2. Sezon 8. bölümünde; Rick'in tehlikeli bakteriler geliştirmek için kullandığı dondurmayı yiyen Jerry, bir uzaylı hastanesine kaldırılır. Rick, hastanenin kablo TV kutusuyla oynar. yabancidizi.org iyi seyirler diler.

Bu bölüm özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
YLMZ
YLMZ
2 ay önce

📍

@hsnzed
6 ay önce

bi tık boş bi bölüm

@ejder123
6 ay önce

sonsuz tık desek daha iyi

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

fuck it
fuck it
6 ay önce

gptten cikan dondurma mi ogk

@mavimsaa
7 ay önce

Jerry iyilik anlayışını gözden geçirmelisinnn Allah'ım

@mymoon
1 yıl önce

jerry hiç akıllanmıyor

_Felina
_Felina
1 yıl önce

neden kalite ayarlanamıyor? Turkcell son zamanlarda çok yavaşladı 1080 de donuyor.

fuck it
fuck it
6 ay önce

Of evet ya wifi de öyle donmadan izleyemiyorum asla

nehir :')
nehir :')
1 yıl önce

herkesjerry'yi zorbalıyo yeter ya

thekorz
thekorz
1 yıl önce

jerry kadar mal bir karakter yok aq jerry izlerken çıldırıyorum resmen

riptide
riptide
1 yıl önce

penis adam jerry

@joyeux
2 yıl önce

bölüm bir tek bende mi açılmıyor?

@pelikanEditör
1 yıl önce

@joyeux, evet Google chrome deneyin eğer eklenti varsa kaldırın

@joyeux
1 yıl önce

@pelikan bir de öyle deneyim bari

sinannn
sinannn
2 yıl önce

😼

@helomayli
2 yıl önce

Şu tv olan bölümler aşırı SIKICI gelmşyor mu size? Normal de her bölüm aşırı sürükleyici iken tv bölümleri aşırı sıkıcı..

@scriptfrvr
2 ay önce

O kadar sıkıcı ki TV bölümü geldiği zaman 1 hafta diziye ara veriyorum hatta uyuyamadığım zaman TV olan bölümü açıp uyuyorum yani sonuna kadar haklısın

Leylihüma
Leylihüma
2 yıl önce

Şarkı programında bir an "bize bir fantezini anlat bebiş" demesini bekledim.

@excusemewtf
7 ay önce

PUAHAHUHHASHDLHSAJDKLADJ

@tarikerdemqwe
2 yıl önce

iyiydi aga

violacadeverini
violacadeverini
2 yıl önce

Şu paralel evren tv işine hastayım yani öyle bişi olsa saatlerce izlerim ama bölüm aşırı saçmaydı bence özellikle Jerry çok mal.

@muhoo
2 yıl önce

bu bolüm sıkıcıydi sizce

@ryakpn
2 yıl önce

bu bölüm sıkıldım bayağı,ayrıca jerry mal falan ama yine de seviyorum ben ya

@albinoalbedo
2 yıl önce

Bölümlerden daha çok sevdiğim bir şey varsa oda şu alternatif evren yayınları 😂

ccan
ccan
2 yıl önce

güzeldi

Midoriya izuku
Midoriya izuku
2 yıl önce

lan jerryi bir ben seviyorum galiba mallıkları çok güldürdü

@selambeniklim
2 yıl önce

jerry cok salakk

yeah right
yeah right
2 yıl önce

jerry cok mal

İzel
İzel
2 yıl önce

bu bölüm sıktı

phoebe buffay.
phoebe buffay.
3 yıl önce

jerry bi kere akıllan be

@emrebznn
3 yıl önce

böpumler sarıyo

film sever21
film sever21
3 yıl önce

mal jerry

@sadecetalha
3 yıl önce

bu bölüm aşırı boş olmuş özellikle tv şovları

@gamer125
3 yıl önce

jery mal aq

Selin
Selin
3 yıl önce

her yerde ama her yerde prngrafik seyler vardi

Persephone
Persephone
3 yıl önce

uyardığın içün teşekürler kanka anamın yanında izleyecektim izlemedim

@masarda
3 yıl önce

ya jerry beyin yok mu sende amk

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

EDA
EDA
3 yıl önce

jerry mal ya

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Ali KeseN
Ali KeseN
3 yıl önce

saaarıyoo

Yasin_Varol
Yasin_Varol
3 yıl önce

TV showlarını resmen sernaryoyu uzatmak için koymuşlar.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

İtlikserserilik
İtlikserserilik
3 yıl önce

jerre sakin ol koçum

@suleymanefe
3 yıl önce

Nerry ne meraklısın penisi aldırmaya LoL

Yukarı Çık