Servant

Servant 1. Sezon 4. bölümünde; Bakıcıyla ilgili düşünceleri değişmeyen Sean, gizemi çözmeye çalışmaya devam etmektedir. yabancidizi.org iyi seyirler diler.

Bu bölüm özeti yabancıdizi yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
Burcu
Burcu
1 ay önce

olaylar olaylar, sonu şaşırttı

Azula
Azula
3 ay önce

Senin de televizyona ilk çıkışın derken bakışı zaten şüphe uyandırdı ama bu kadar erken çözüleceğini beklemiyordum vay bee manyak kız çocukluktan beri bu günü bekliyormuş belki de dizi sarrdııııı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@sibelsonguralp
3 ay önce

oha sonu

Vegvisir
Vegvisir
4 ay önce

Evde herkes alkolik aga😅

shittycey
shittycey
11 ay önce

lan noluyo

17 yıl ban za
17 yıl ban za
1 yıl önce

kız psík*[email protected] olabilir ama ben hala seviyorum böyle insanlar çekiyo mu acaba beni anlamıyorum ki amk

17 yıl ban za
17 yıl ban za
1 yıl önce

kız psik0pat olabilir ama ben hala seviyorum bu tür insanlar çekiyo mu beni anlamıyorum amk

17 yıl ban za
17 yıl ban za
1 yıl önce

abi ben hala bir şey anlamıyorum ama feci sarıyo çok güzel

miss me
miss me
1 yıl önce

flashback'ler için 4. bölümü beklemek biraz geç olmuş. İlk bölümden itibaren olsaydı daha güzel olurdu.

Gold D. Roger
Gold D. Roger
1 yıl önce

hiçbir paranormal şey yok sadece kız psikopat olduğu ortaya çıkıyor ama dizi bu bişeler olsun hevesimi kırmayın amk

Esostrefis
Esostrefis
1 yıl önce

Izlerken sürekli küfür ediyorum dorotthy ve leanne e

nisaklndr
nisaklndr
2 yıl önce

kızdan gerçekten çok ürktüm

@symnurt
2 yıl önce

Kız kesinlikle psikopat

ashleyy
ashleyy
2 yıl önce

kız çok garip davranıyor ya

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

EDA
EDA
2 yıl önce

Spoiler kız psikopat , son sahne ürperticiydi

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@niworna
2 yıl önce

vay beee neler oluyor böyle

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@shakespearella
2 yıl önce

sıradan bir bölümdü hiç bir aksiyon , gerilim yoktu . Aşırı yavaş ilerliyor dizi

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Yukarı Çık