Devam Ediyor

The End of the Fucking World (2017)

The End of the F***ing World
The End of the Fucking World

Genel Bakış

James 17 yaşında bir ergendir ve kendisinin bir psikopat olduğundan emindir. Alyssa ise 17 yaşında okula yeni gelmiş olan aksi ve havalı bir kızdır. Bu ikili bir etkileşim yaşarlar ve kız çocuğu gerçek babasını bulma yolculuğunda kara mizahla dolu bir yolculuğa çıkmaya ikna eder.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Komedi, Suç
Ülke
GB
Süre
21 dk
Takipçiler
15983
IMDb Puanı
8.2
Yapım Yılı
2017
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The End of the Fucking World fragmanını izle
2017
Bölüm 1
05 Kasım 2019
Bölüm 2
05 Kasım 2019
Bölüm 3
05 Kasım 2019
Bölüm 4
05 Kasım 2019
Bölüm 5
05 Kasım 2019
Bölüm 6
05 Kasım 2019
Bölüm 7
05 Kasım 2019
Bölüm 8
05 Kasım 2019
@husseeiin
1 hafta önce

Bu gün başladım çok güzel ilerliyo

@betbetgil
1 hafta önce

gerçekten izlediğim en harika dizi macera cinayet farklı ruh halleri tamvalar ve aşk en güzel şekilde işlenmiş keşke bitmeseydi

esra parker
esra parker
3 hafta önce

2 günde bittiği icin agladim

@jakezey
2 ay önce

vakit kaybı,ergen dizisi

LK
LK
2 ay önce

gayet güzel

Bahar Duru
Bahar Duru
2 ay önce

ay cokseldi ya

@havinqelaldi
3 ay önce

2. defa izleyecegim umarım eski heyecanı verir

Zyraii
Zyraii
3 ay önce

Alysaa😃izi sence güzel miydi?

Ani
Ani
3 ay önce

izleyin ve izletdirin ...

Ted Kaczynski
Ted Kaczynski
5 ay önce

izlediğim en iyi dizi sadece 2. sezonda bazı yerlerde saçmalıyolar onun dışında mükemmel, kötü yorum yapanların hiçbirinin fikrine saygım yok düşünme faaliyetini gerçekleştiremediklerini düşünüyorum kaç yıl sonra tekrar izlemeye geldim

coolbetty
coolbetty
5 ay önce

çekilme mantığını anlayamadığım keşke izlemeseydim aşırı vakit kaybı dediğim dizilerden bir tanesi gerçekten izlediğim en saçma dizi

@nilcskun
5 ay önce

aşırı overrated bir dizi bence konusu falan da saçma olay örgüsü de saçma ben zar zor dayandım 2 sezon valla

@emreks6128
5 ay önce

izlemeyi düşünüyorum sence zaman kaybı olur mu?

Ted Kaczynski
Ted Kaczynski
5 ay önce

@emrek6128 zaman kaybı diyen herkesin amk izlediğim en iyi dizi tekrar izlemeye geldim kaç yıl sonra

@uyurgezerim
6 ay önce

çıtır çerezlik tek oturuşta izlenebilir bir diziydi

@moonangle
7 ay önce

Başından hiç kalkmadan tek solukta bitirdim özellikle 1. sezon çok güzeldi 15.12.2023

@moonangle
7 ay önce

Başşlıyoruuum güzel tavsiyelerle geldim umutluyum 15.12.2023

datu
datu
8 ay önce

hafizam silinse de tekrar izlesem dedigim dizilerden, gercekten hic sikilmadigim cokca saran bir dizi. izlemediyseniz hemen izleyin

@darkelge
10 ay önce

çok temiz yerinde bir finalle bitsede insan merak ediyor budan 10-15 yıl sonra ne olucak benim en başından beri tek istediğim alssya ve jamesin birlikte mutlu mesut yaşamalarıydı madem bu dizi bitti size 3 önerim var 1.DEXTER. 2.(11.22.1963). 3.SHERLOCK. Şu hayatta izlediğim en güzel 3 dizi.

Mr. Rick Grimes
Mr. Rick Grimes
11 ay önce

İlk sezon eğlenceli ve akıcıydı ancak 2. sezon beni sıktı. Onun haricinde çerezlik bir dizi.

Sanrio boys
Sanrio boys
11 ay önce

Bu diziye ilk başladığımda yarım bırakmıştım sorna bir anda 2 yıl felan sorna tekrar izleyeyim dedim 1 günde bitirdim beklediğimden çok iyiydi ve alışılmışın dışında birşey sunduğu kesin

@tab2umut
1 yıl önce

buna benzer diziler önerir misiniz

Noodl7
Noodl7
1 yıl önce

3. sezon gelmicek mi???

@cosmstarz
1 yıl önce

gelmicek

@zehrayyyy
1 yıl önce

1. sezonu çok çok çok güzeldi yaa keşke daha uzun olsaydı

ÇılgınCivciv
ÇılgınCivciv
1 yıl önce

izlediğim zamanları özledim

@quenur
1 yıl önce

Aşırı tadında bırakılmış bir dizi 3. Sezon olsaydı biraz sıkacağını düşünüyorum. 1. Sezon mükemmeldi nasıl bitirdiğimi anlamadım bile. 2. Sezonda alyssanın tavırlarından dolayı kanser olsam da güzel bitti kesinlikle izlenir.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@yksmezunu
1 yıl önce

çok saçma ve gerçek hayatla ilgisi dahi olmayan bir diziydi,insanların övmesine çok şaşırdım. Açıkcası tek günde bitti ama akıcı olduğu için değil, bölümleri 20 dklık olduğu için. Diğer bölümde ne olacak diye hiç merak etmedim. Hepsini izledim çünkü genel olarak bir yorum yapayım dedim. Ön yargıyla yaklaşmak istemedim.

@quenur
1 yıl önce

Gerçek hayattan alıntı bir film değil zaten ama sen bilirsin AŞNDŞSMDŞSMDŞD

@darkelge
10 ay önce

Bende secret invasion izledim kankam inanırmısın hiç gerçek hayattan alınma değildi şekil değiştiren uzaylı falan vardı işin daha garibi adamlar diziyi kurgulamışlar,kurgu vardı dizide izlediklerimin hiçbiri gerçekte olmamış

@nisabellabella
1 yıl önce

3. sezon gelsin artıkkkkkk😩

@zehrayyyy
1 yıl önce

3.sozun çekilmeyecek ki

@nisabellabella
1 yıl önce

devam ediyo yazıyo amaa

@zehrayyyy
1 yıl önce

'' TEOTFW'nun 3. sezonu çekilmeyecek. Nedeni ise yapımcıların hikayeyi istedikleri yerde bitirdiklerini açıklamaları'' yazıyor intte

asy
asy
1 yıl önce

tekrar başlayayım özledim

Ebru ulan Ebru
Ebru ulan Ebru
1 yıl önce

sizi özledim aşkolar ya

ya bırak ya bırak ya
ya bırak ya bırak ya
1 yıl önce

Bunların farklı bir aurası var lan hiçbir dizide bulamazsınız

@zehrayyyy
1 yıl önce

bencede aga

peripellas
peripellas
1 yıl önce

surekli karsima cikiyor neyse izliyorum simdi

@dizikokik
1 yıl önce

Nasil

peripellas
peripellas
1 yıl önce

valla yavru ceylan abartılacak bişi yok izlemesende olur @dizikokik

elmeer
elmeer
1 yıl önce

bunun 3. sezonu olmayacağı bir yandan tadında bıraktılar diye sevindiriyo, bir yandan da devamını insan merak ediyo ve bu tarz fazla dizi olmadığı için üzüyo

@billyshair
1 yıl önce

Garip bir diziydi ama beğendim izleyebilirsiniz bence hem kisa da bölümler sarıyor

NEXUX
NEXUX
1 yıl önce

Yaratıcı, ilginç, toplam 2 sezon ve tadında bırakılmış bir dizi - oyuncular çok başarılı, anlatım akıcı ve iyi kurgulanmış, kesin izleyin - This program contains violent content which may be too intense for some viewers. Viewer discretion is advised 😇

Shooter
Shooter
1 yıl önce

Bu tarz diziler seviyorsanız profilimden daha fazlasını bulabilirsiniz yaptığım koleksiyonlar var favori dizilerim olarak adlandırılmış oradan ulaşabilirsiniz, öneri için instagram hesabımdan veya yapılan koleksiyonların altına yorum ekleyebilir geri dönüş alabilirsiniz. 8.5/10

@zhypo
1 yıl önce

06/02/2023

Second Tab
Yukarı Çık