Devam Ediyor

The Flash (2014)

The Flaşh
The Flash

Genel Bakış

Geçmişinde büyük bir trajedi yaşamış Barry Allen, Central City Polis Birimi’nde çalışan ve suçluların arkalarında bıraktıkları ipuçlarını toplayan bir adli laboratuvar asistanıdır. Talihsiz bir yıldırım kazası yaşamasının ardından süper hız gücüne sahip olan Barry, Flash kimliğine bürünür ve kötü adamları adalete teslim etmeyi kendine görev edinir!

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
44 dk
Takipçiler
9076
IMDb Puanı
7.9
Yapım Yılı
2014
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The Flash fragmanını izle
2014
@ahmetkivrak
1 ay önce

beyler herkesin beynini yakacak sorum var town bugunden 136 yıl sonra dogdum dedi 30 da yası olsa 166 yaşında beryy nasıl o kadar yaşadı savaştılar falan bilgisi olan varmi?

@kaan0033
3 gün önce

belki town kahraman olmak istiyordu ama flashın yaptığı başarıları geçemedi ve ona kin beslemiş olabilir düşün başarılar yapıyosun ama onlarca yıl önce ölen birinin senden daha fazla şey yaptığı için çok konuşulmuyorsun gerektiği kadar

@skywalkerxvader
1 ay önce

ilk 4 sezondan sonra bozdu

@blue1317
1 ay önce

ilk 2sezon harika

@haa
2 ay önce

Baya güzel bir dizi, ilk sezon bayıldık

@sehergen72
2 ay önce

Arrowverse bolumlerini izlemek istemeyenler için

3x8 diğer kahramanlarla birlikte uzaylılarla savaşıyorlar önemli olay yok ve leonard snart ölüyor

3x17 boş bı bölüm sadece Barry evlenme teklifi ediyor
4x8 diğer kahramanlarla birlikte savaşıyorlar önemli bir şey yok
5x9 aynı olay izleyici(monitör) diye biriyle savaşıyorlar
6x8den sonra
Sonsuz Diyarlarda Kriz Bölümleri=> 1. Bölüm Super Girl Sezon 5 Bölüm 9 ------- 2. Bölüm Batwoman Sezon 1 Bölüm 9 ----- 3. Bölüm The Flash Sezon 6 Bölüm 9 ----- 4. Bölüm Arrow Sezon 8 Bölüm 8 ------- 5. Bölüm DC's Legend of Tomorrow Sezon 5 Bölüm 1 bu şekilde izleyin

ONEBYONE
ONEBYONE
2 ay önce

2 sezon 23 bolum

@azrastilinski
3 ay önce

tekrar başlamak istiyorum ama aynı zamanda istemiyotum bu nasıl bir döngü başlarsam sırf cisco için başlarım başka nedeni yok

@alphapro
3 ay önce

yaw şu Noramı dır nedir gıcık oldum şuna yaa nereden geldi çıktı bu yaw sövücem artık şu Noraya yeter her defa Babasının başını belaya sokuyo yeter 🤬🤬😡🤬

@darkwader
3 ay önce

ilk 3 sezon efsane ötesi 4 iyi 5 orta geri kalan sezonlar bok gibi izlemeye değmez hele son sezon okdar umutlandım tekrar baslıyım diye yok adam olmaz bunlar

@dodex010
4 ay önce

19 ağustos 2023te başladım 19 aralık 2023te bitirdim.Bir yerden sonra sarmamaya başladı ama şükür ki bitti 😀

@segoomoo
5 ay önce

haftalardır direniyorum HAFTALARDIR. tekrar izlememek için direniyorum. ama dayanamıyorum en sevdiğim karakterin dizisinin bu kadar boktan son bulmuş oluşuna dayanamıyorum. aklımda böyle kalmamalı. ilk 3 sezonu tekrar izleyip prime flashı hatırlamak istiyorum. boktan cgı hatırlamak istemiyorum, the ıris dizisi izlemiş olduğumu hatırlamak istemiyorum, koşmayan bir flash hatırlamak istemiyorum. sadece kaliteli bir flash dizisi hatırlamak istiyorum. ilk 3 sezona son kez başlayıp aklımdaki diziyi taçlandırmak istiyorum

A.K.A Turkish
A.K.A Turkish
6 ay önce

evet her ne kadar lisede flash hayranı olsam da 6.sezondan sonra ne izledim ne yaptım bilmiyorum. izlediğimi sırf izlemek için izliyordum.bi ara yedi sekiz ve 9 u izlicem

@kaan0390r7
6 ay önce

olm film müq

@cinararslan
6 ay önce

Ben Flasın Dizisi Olduğunu Yeni Öğrenşyorum Eyw Yabancıdizi😊

@kinetik
7 ay önce

merhaba 7 sezondan sonra tr dublaj yokmu yoksa siteyemi eklenmedi

@pelikanEditör
7 ay önce

@kinetik, ne yazık ki devamı Türkiye'de yayınlanmadığı için dublajı yok

@filmkurdu42
7 ay önce

Bir süre sonra sıkıyor

Sporadamı
Sporadamı
9 ay önce

Buna dicek birşey bulamıyorum sakız gibi uzattıkları küflü ekmek tadında berbat bir dizi ilk 4 sezon güzeldi sonradan varya ben ımdb puanı verseydim sonrasına 10 üzerinden 1 bile vermezdim o kadar şu benim sevidiğim karakeri ne diye karıya çevrmişiniz lan erkek di olum bu lan lan red death ime ne yaptınız lan terbiyesiz herifler siz birdaha comicden birşey canlandırmayın sizin neyse tövbe tövbe bune olum vasatlığın üstü 9 sezon izleyen beyinsizdir bro canlandırdıkları karaktere bak red death i ne yapmışlar godspeed bile yapmacık lan bi reverse flash güzel o kadar.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@mcagriklnc
9 ay önce

arkadaşlar 6. sezon 16. bölümde hem türkçe düblaj olmamasından dolayı hem artık yeter gına geldi hissinden dolayı diziyi bıraktım gerçekten bu kadar olay örgüsü olmayan dağınık bir dizi görmedim çok farklı diziler ile iç içe bir dünya olduğu için bir bölümde bırakıp başka bir diziye geçmeden ne olduğunu anlıyamazsınız kurgu desen 0 bir bölümde yaptıkları diğer bölümde tutumuyor neden yapmadıklarını anlamıyorsunuz bir süre sonra tek düze oluyor hep aynı konu farklı işleyişler bıktırıyor inanın zaman harcamanıza değmez sevgiler

@pikachun
9 ay önce

Bir An Arka Sokakları Geçecek Sandım Yeni Başlayanların İşi Zor 9 Sezon = Minimum 1,5 Yıl

‎Lynch
‎Lynch
9 ay önce

1 sezonu 3 günde bitiriyorum günde 7 bölüm izleyerek. 1,5 Yıl ne

estus flask
estus flask
9 ay önce

flashın aptal aile takıntısı yuzunden bıraktım ne anne babaymış be onların yerini dolduran insanlar var zaten aslan gibi baban ve kız kardes ? kız kardeeşin olarak gormesen de var bir aileye sahipsin hala elindekilerinle yetinmiyorsun neden hala annem babam diye ağlıyorsun yeter lan şu aile takıntısını bir turlu anlamadım benim annem babam varda ne olmuş yani hatırladığım bir tane guzel anı yok olsalarda olur olmasalarda en fazla para sorunu yasarım bana o kadar sacma geliyor ki bu aile kavramı asla anlayamayacağım

LeonScottKennedy
LeonScottKennedy
10 ay önce

Başlayayım diyorum da bitmez bu amk

AmonSeth
AmonSeth
9 ay önce

3 sezon izle zaten 4 den sonra kendliğinden bırakırsın ama 3 sezon net güzel

@aliamatwcuolan
9 ay önce

hocam ılk 3 ve son ıkı sezon cok ıyı haberın olsun

alibec
alibec
9 ay önce

ilk iki sezonu izle yeter başlamadıysan 2. sezonun sonrasında kalite azalıyor ve tekrara düşüyor hissi bıraktı bende

@ordertheheadshot
7 ay önce

ilk sezonlar değer reis

@isimyokaga
10 ay önce

siskoyu özleyen bi ben miyim??

@mustafatalhag
10 ay önce

Bende özledim

Jokerteam1232
Jokerteam1232
10 ay önce

bende özledim geri gelseydi keşke Ralph inde gelmesi lazımdı

@knoxi3
10 ay önce

keşke finalde ciscoyuda görseydik

@latif11
11 ay önce

başliyom cok sezon var Sarar umarım

KirmiziAnka
KirmiziAnka
11 ay önce

Başları sarıyor sonra biraz sıkıyor ama değer :)

@mustafatalhag
10 ay önce

Merak etme saracaktır

NEXUX
NEXUX
11 ay önce

The Flash'ın showrunner'ı Eric Wallace, Grant Gustin'in diziyi 10. Sezondan önce bitirme kararından duyduğu hayal kırıklığını açıklamış, 9. ve 10. sezon için 2 yıl sürecek toplam 40 bölüm planlamış fakat daha sonra 9. sezonda toplam 13 bölüme tüm planlarını sıkıştırmak zorunda kalmış.

@serhaterimler
11 ay önce

kaçıncı sezonda olduğumu unuttum 😃 en son virüsten dolayı ara vermişlerdi

Sefa  Özhan
Sefa Özhan
11 ay önce

Bu dizi daha bitmedimi be 😃

thekorz
thekorz
11 ay önce

bitti

Bakhtiyar
Bakhtiyar
11 ay önce

final çok kişi için hayel kırıklığı olsada acısıyla tatlısıyla 9 sene yeteri kadar eğlendirmişdir.

Joseph27
Joseph27
11 ay önce

final için beklentimin altundaydi ama yinede izlerken zevk aldım amma ve lakin kotu adamlari cok kolay harcadilar nora nasil ... neyse izleyen anlar . iyiki de bitti yoksa daha da sacmalarlardi

thekorz
thekorz
11 ay önce

iyisiyle kötüsüyle ( çoğu zaman kötü bölümleriyle) bitti grant abim için üzüldüm tek gerçek flash grant gustindir. diziye yeni başlayanlar için ilk 3 sezonu izleyin kafi

@segoomoo
11 ay önce

eğerki izlemediyseniz izleyin ama sonuna kadar değil. çoğu kişininde dediği gibi ilk 3 bilemedin 4 sezon prime the flash sezonlarıdır. sonraki sezonlarda flashın ekran süresi giderek azaldı, koşmak yerine tatlı dil yeteneği açıldı, sezonun kötüleri saçma sapan bir hal aldı, sevilen karakterlerin yerini yenileri aldı, senaryo karman çorman saçma sapan bir hal aldı, cgı kalitesi artması gerekirken giderek azaldı çizgifilme döndü, sokaktaki karıncadan gökteki buluta herkes meta oldu, olduda oldu. tek bir şey olmadı oda dizi kalitesini gram arttırmadı hep düştü. fakat ilk 3 sezon gerçekten dizinin prime dönemidir ve 3. sezonun final bölümü öyle bir bölümki orda bıraksanız devamını izleme ihtiyacı duymazsınız devamı konusunda merak uyandırmayan harika bir son bazen kazanmak kaybetmektir önermesiyle tüylerinizi diken diken edebilecek bir final sahnesi olarak kabul edebilirsiniz. iyi seyirler.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@kralude
11 ay önce

Her İzlediğim Filimler Ve Diziler Bittince Çok Üzülüyorum Başka Üzülen Varmı

@eksrimdersialiom
11 ay önce

Bunu Izlicenjze Gotham Knights İzleyin - Finalde Villain ler 5dk gözükmüyor 30dk boş geçiyor max mercury asyalı

@roseconcise
11 ay önce

ve final bitti .

@eksrimdersialiom
11 ay önce

Son Bölümde : Savitar ve diğerleri harcandı nora savitari öldürdü diğerleride kolayca yendi bitti 30dk duygusal boş konuşmalar ve asyalı max mercury ve siyahi iki speedster ve dizi biter sizin yapacağınız diziyi ben

@10urgztp
11 ay önce

Spoiler denen bişi var değil mi? Onu işaretlesene

@eksrimdersialiom
11 ay önce

@10urgztp Sanane Birader İstediğimi Yaparım İkile Aslan

@sairbey33
11 ay önce

Poşet kafalı seni karşımda olup bunu söylesen suratını dağıtır istediğimi yaparım ikile aslan diyip ...kerdim belanı

@eksrimdersialiom
11 ay önce

@sairbey33 böyle adam ol

@eksrimdersialiom
11 ay önce

Kes 4nani 4vradini bosaltirim

@cemre3629
11 ay önce

8. sezon 4. bölümde bıraktım final gelsin devam edicem

Bakhtiyar
Bakhtiyar
11 ay önce

geldi

@cemre3629
11 ay önce

ben görmemiştim söylediğin için teşekkür ederim

@cemre3629
10 ay önce

bitti

Hunter
Hunter
7 ay önce

@cemre3629 nasıl buldun?

@cemre3629
7 ay önce

Bence boş zamanlarda izlenebilir bir diziydi

Second Tab
Yukarı Çık