Devam Ediyor
The Summer I Turned Pretty

Genel Bakış

Belly her yaz ailesiyle birlikte Fisher'ların Cousins'daki yazlığına gider. Her yaz hep aynı geçer, ta ki Belly 16 olana dek. İlişkiler sınanacak, acı gerçekler ortaya çıkacak ve Belly sonsuza dek değişecek. İki erkek kardeş ve Belly arasındaki aşk üçgeni pek çok şeyin ilki olacak.
--------
Every summer, Belly and her family head to the Fishers’ beach house in Cousins. Every summer is the same ... until Belly turns sixteen. Relationships will be tested, painful truths will be revealed, and Belly will be forever changed. It’s...Devamını Göster

Bu dizi özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Romantik
Ülke
US
Süre
45 dk
Takipçiler
1963
IMDb Puanı
7.8
Yapım Yılı
2022
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The Summer I Turned Pretty fragmanını izle
2022
Summer House
18 Haziran 2022
Summer Dress
18 Haziran 2022
Summer Nights
18 Haziran 2022
Summer Heat
18 Haziran 2022
Summer Catch
18 Haziran 2022
Summer Tides
18 Haziran 2022
Summer Love
18 Haziran 2022
Love Lost
15 Temmuz 2023
Love Scene
15 Temmuz 2023
Love Sick
15 Temmuz 2023
Love Game
22 Temmuz 2023
Love Fool
29 Temmuz 2023
Love Fest
05 Ağustos 2023
Love Affair
12 Ağustos 2023
Love Triangle
19 Ağustos 2023
1thinks
1thinks
1 hafta önce

ne yani ben bosu bosuna mi bir yil boyunca heyecanla yazin gelmesini bekledim??? NE DEMEK BU YAZ 3. SEZON GELMİCEK

@asedd
4 gün önce

nasıl gelmiyo ya

1thinks
1thinks
4 gün önce

2025 yazında gelicekmis

pilloav
pilloav
3 hafta önce

ya bundadır ya şunda ayran gönlüm bugün kimi isterse orda

@ihaterory
3 hafta önce

belly daha sadık olsaydi daha guzel olurdu simdi olay klasik watty hikayesine dönmüs cocuklugundan beri asık oldugun sadık oldugun cocuk senden hoslanınca ama serefsizlik yapayım mi diye düsünüyorsun belly böyle bisey yok yemin ederim rory gilmore karakterinin bir tık daha iyisisin o kadar

ÇılgınCivciv
ÇılgınCivciv
1 ay önce

1.sezonu keyifle izledim de niyeyse 2.sezonu izlerken pek keyif alamadım hevesim yoktu sanki oysa 2.sezon gelmeden bitiriyim demiştim, daha 2.sezonun 1 bölümünü izledim umarım izlerim yakında

@kasarbelly
1 ay önce

bana bu dizi gibi bir dizi önerebilir misiniz ya

ÇılgınCivciv
ÇılgınCivciv
1 ay önce

maxton hall var belki beğenirsin

onlytimmy
onlytimmy
2 ay önce

2025 de gelicekmiş çok üzüldüm ya yazın acayip sarıyordu

onlytimmy
onlytimmy
2 ay önce

en sevdiğim dizilerden olabiliri 3. sezona da az kaldıı

@sngsukrannn
3 ay önce

3. sezon ne zaman

onlytimmy
onlytimmy
2 ay önce

çekimler başlanmış yazın gelicekk

onlytimmy
onlytimmy
2 ay önce

bu yazın gelmiyomuş 2025 dendi :(

@yaani1
5 ay önce

güzelleşen kız 2. sezon mu geliyor ??

@belayimdiyorozge
6 ay önce

asiri belirsiz ve kesinlikle senaryo dısında cıkılmıs asırı barız kotu degil evet ama olmamasi gereken sahneler fazlaydı gelecek sezon da aynı olucak geercekten bellynin bırını secmeye ıhtıyacı var ve bızım de ve lutfen o kısı con olsun jer de kesınkıjle harıka bır karakter ama partnerler malum kı ne kadar jer takımında olanlar gelecek sezonda beli aldaatacagını umarım biliyolardır

Without you
Without you
7 ay önce

Şarkılar olmasa izlenecek gibi değil. Kısacası şarkılar izlettirdi.

@cookieleriniz
8 ay önce

3. sezon ne zaman

Mary Alive
Mary Alive
3 ay önce

Bu yaz herhalde

@hellointhedemons
8 ay önce

aşırı gereksiz ama sizi eğlendirir sanırım?

@montyy035
9 ay önce

Çok aman aman bir dizi değil izlemeseniz de olur . Yaz havasını fazlasıyla veren bir dizi ama çok bir anlamı yok çoğu sahnede sinir bozucu ve anlamsız 2.sezonu izlemem büyük ihtimalle tek merak ettiğim şey var anneleri ölüyor mu ?

Rosa moskov
Rosa moskov
9 ay önce

ölüyor

@beyzos45
10 ay önce

(SPOİLER)ya varya 1. sezon o kadar tatli guzel di ki 2.sezon hersey mahvoldu ve herkesin moreli bozuktu benim de morelim bozuldu üzüldüm ya spxdmşwşxö

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

salamliisalam
salamliisalam
10 ay önce

belly her watty ana karakteri gibi salak ve bencil deli oluyorum izlerken ve jeremiah ı sevenleri anlamıyorum evet çocuk tatlı ama manyak(birinci sezon iskele sahnesi) ayrıca iki kardeşin arasına kız giriyorsa kızı silmeliler,birbirlerini üzmeye değmez

onlytimmy
onlytimmy
10 ay önce

jeremiah ve gözleri

@melikeyy
10 ay önce

2. sezon toplamda sekiz bölümden mi oluşuyor

Meltem J.
Meltem J.
10 ay önce

evet sadece 8 bölüm olucak

tozlukalbim
tozlukalbim
10 ay önce

yani izlenebilir

@fyznrkpc
10 ay önce

Koskocaman yerde başka erkek yok çünkü iki kardeşi buldun gıcık kaptım kıza ya

@sudecl32
10 ay önce

Bunu izlerken Susannah için çok ağladım ölmese çok iyi olurdu Jeremiah da çok seviyorum dizi çok güzeldi çok sevdim

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Laylaaa
Laylaaa
10 ay önce

Bunu izleyip bunun normal olduğunu düşünen inssanlar varmış ya yok artık

MhaiRsmas
MhaiRsmas
10 ay önce

neden ki? yeni başlayacağım. kötü mü?

Laylaaa
Laylaaa
10 ay önce

Bir tane aptal kızın teki iki kardeşin arasında dönüp dönüp duruyor kısaca ikisine de aşık yani

@mekshouldbesad
10 ay önce

team conrad tutan biri olarak 2. sezon daha kötü bitemezdi aşırı uyuz oldum 3. sezon hemen gelirse sevinirim aknsbakcnsksdabkdak

ÇılgınCivciv
ÇılgınCivciv
10 ay önce

vayy be 2.sezonda bitti daha da izlemedim

@azraozkaya
10 ay önce

mükemmel bir sezon finaliydi ya

@moonangle
10 ay önce

Sonunda 2. sezon da bitti Conrad gerzeğin teki bi kızı elinfe tutmayı bile beceremedi (istediğimden değil) Jer düşünceli aşkım istediğini aldı.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@yarenecem
10 ay önce

yayinlanma tarihi surekli erteleniyo

@brc2402
10 ay önce

genclik ve yaz dizisi arayana birebir

Laylaaa
Laylaaa
10 ay önce

Nasıl dizi kapak fotoğrafında kız iki çocukla takılıyor gibi duruyor türk dizilerindeki gibi

@merve1e
10 ay önce

öyle zaten djkfsajkjkd ama güzel izlenir yani

@eqsma
10 ay önce

yani ilk defa zamanımın boşa gittğini düş

@angelofdeath37
11 ay önce

the 100, lost, peaky blinders, breaking bad, outlander, black sails, prison break, the walking dead, vikings, vis a vis, sons of anarchy, skam, shameless, game of thrones, the last kingdom, see, s.w.a.t, smallvile, the vampire diaries, the originals, true blood, revenge, la casa de papel, teen wolf, Ragnarok, rivardele, the witcher, grimm, the order, the Queens gambit, shadow hunters, altered carbon, the tomorrow people, dark, bitten, a Discovery of witches, Grimm, Hannibal aklıma bunlar geldi umarım izlerseniz güzel diziler diye düşünüyorum

@eqsma
10 ay önce

cidden hepsi çok güzel diziler ama listede person of ınterest de olmalı bence

@angelofdeath37
10 ay önce

@eqsma person of interest izlemedim izlersem eklerim

maddy perez
maddy perez
11 ay önce

of son bölümde gelsin de 2.sezonu izliyim yaa

@jneep
11 ay önce

aw çok sıktı ya soğuttu artık kendinden dizi devam edemiyorum artık

onlytimmy
onlytimmy
11 ay önce

böyle dizi onerirmisiniz diyicem ama hep bu tarzları izledim sanirim msnnsbasc ama yinede lütfenn

artemis <3
artemis <3
11 ay önce

ay sen de izlediklerinden onerir misinn

@dilarasenem
11 ay önce

sin de izlediklerini paylaşır mısın sıovfbkdnjlskm

@dilarasenem
10 ay önce

ay benim de ihtiyacım var dizi önerisine

onlytimmy
onlytimmy
7 ay önce

Outer bank var sonra bridgerton olabilir bakın sayfama derim

onlytimmy
onlytimmy
11 ay önce

güzel ya yaz dizisi zaten bence izleyin

Second Tab
Yukarı Çık