Devam Ediyor
The Umbrella Academy

Genel Bakış

İşlevsel olmayan bir süper kahraman ailesi, babalarının ölümünün gizemini, kıyamet tehdidini ve daha fazlasını çözmek için bir araya geliyor.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Aksiyon, Macera, Suç
Ülke
US
Süre
60 dk
Takipçiler
13050
IMDb Puanı
8.4
Yapım Yılı
2019
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The Umbrella Academy fragmanını izle
2019
@mery18
5 saat önce

ilk iki sezon müthişti baya iyidi son sezon da güzeldi ama sonu bir tatmin etmedi yani oajsoqsm biliyordum böyle olacağını zaten de yine de insan bir farklılık istiyor iste kısaca izlenir 7/10 luk bir dizi

@benettalita
1 gün önce

Bence en iyi sezon ikinci sezondu

@elvinakn11
1 gün önce

1 ve 2 sezonduu

@elvinakn11
1 gün önce

five ❤️

@eceww8
1 gün önce

son sezon yine çok iyi her sezon çok iyi niye bu dizi bu kadar iyi

salamlisalam
salamlisalam
2 gün önce

3.sezon nun güzelliği karşısında ilahi okumak istiyorum

@eqinox
2 gün önce

Sarıyor mu başlamalı mıyım ? Neredeyse bütün süper güç temalı film dizileri izledim bildiğiniz güzel film veya dizi varsa önerebilir misiniz

salamlisalam
salamlisalam
2 gün önce

gerçekten güzel dizi arada sıkabilir ama sonuna kadar izle bence an itibariyle 3.sezonu bitirdim ve çok güzel

@busek
2 gün önce

dizi bence cidden güzel -ki olmasaydı bile- Klaus için izlenir

leonardo DiCaprio
leonardo DiCaprio
1 gün önce

Ah klaus üzümlü kekim❣

Killingmerkur
Killingmerkur
2 gün önce

İlk sezon iyiydi sonrası da biraz sıksa izlettiriyor

@yorum12345
2 gün önce

dizi 4. sezon onayı aldı mı? gelir mi acaba yeni sezon

Sen Bana Kaç Para Vercen
Sen Bana Kaç Para Vercen
2 gün önce

bu diziye eğiyoyum bidiyoyum yiaa

Sen Bana Kaç Para Vercen
Sen Bana Kaç Para Vercen
2 gün önce

yavşama

Sen Bana Kaç Para Vercen
Sen Bana Kaç Para Vercen
2 gün önce

diaam ağvi

serdaLbaL
serdaLbaL
2 gün önce

çizgi filim tadında .:....🙂

@skyerz
2 gün önce

yok knk anime bu

STİLESİN JEEPİ
STİLESİN JEEPİ
1 gün önce

İkinizde bilemediniz belgesel

salamlisalam
salamlisalam
2 gün önce

e tamam da ben hiç bir şey hatırlamıyorum

İtlikserserilik
İtlikserserilik
5 gün önce

internette yerde Allah yazısıyla alakalı bişey duydum bilen varsa bi aydınlatabilir mi

@alik2002
5 gün önce

!SPOİLERAnneleri (robot) karadeliği tanrı olarak görüyor. Karşısında, yere tüm dinlerin isimlerini, simgelerini çiziyor. Olay bu

*watching peacefully*
*watching peacefully*
2 gün önce

her dinden sembol vardı kısacası abartılacak bir şey yok

@mymoon
5 gün önce

çok sarıyor mu

@cosmo
@cosmo
5 gün önce

ilk iki sezon evet ama 3.sezon bir tık sıkıyor

@elliif
4 gün önce

beni ilk sezonda sıktı

*watching peacefully*
*watching peacefully*
2 gün önce

her sezonun çıkışını gören biri olarak her sezonunu ayrı ayrı sevdiğimi hatırlıyorum

Taha Yasin Karabay
Taha Yasin Karabay
5 gün önce

Meraklandırıcı bir son. Hadi bakalım şimdi 4 gelsin 😃

M.Su KYNC
M.Su KYNC
6 gün önce

Tamam hadi artık 4. sezon gelsin yeterince bekledik bu sonla

harun
harun
5 gün önce

yaw bi git a..m...k. daha yeni gelmiş 3. sezon aw

STİLESİN JEEPİ
STİLESİN JEEPİ
4 gün önce

Şaka yapiyo zaten böyle bı tepki vermen tuhaf

uykulu patates
uykulu patates
6 gün önce

klaus aşk adam

@aymoni
6 gün önce

klaus fav

sedcasper
sedcasper
6 gün önce

favorim klaus bu arada

@andromedan7
6 gün önce

Daha önce bahsedildi mi bilmiyoum ama dizideki bir karakter hakkında ilginç bir bilgi vereyim. Umbrella Academy oyuncularından Robert Sheehan nam-ı diğer Klaus 20'li yaşlarının başında Misfits dizisinde oynadı. İlginç olan kısım, yapımcıları farklı olan Misfits ve Umbrella Academy dizilerinin her ikisinde de aynı güçlere ve karakter yapısına sahip olması. Her iki dizide de ipe sapa gelmez bir karakteri canlandıran Robert, ölümsüzlüğün yanı sıra ruhlarla da konuşabilmektedir. Misfits dizisini henüz izlememiş olanlara tavsiye ederim.

Belinay Horan
Belinay Horan
6 gün önce

klausu sevin

Joseph27
Joseph27
1 hafta önce

ben bu diziyi neden boyle geç keşfettim super bir şeymiş klasik süper kahraman dizileri gibi degil farkli bir şey ilk iki sezon üçe gore daha iyiydi üçüncü sezonda sirf bölüm doldurmak için düğün saçmaligini koydular ama yinde de çok guzel bir dizi 4. sezonu beklemeye başladim bile ve

ebrstyles
ebrstyles
1 hafta önce

ben ilk bölümü izledim beynim çorba oldu abi cok karısık

Noah'ın wkrpç çöpü
Noah'ın wkrpç çöpü
1 hafta önce

eh işteeeee

Noah'ın wkrpç çöpü
Noah'ın wkrpç çöpü
1 hafta önce

Çöp diyemedim dilim varmadı

Sıla
Sıla
1 hafta önce

kim ne derse desin bu dizinin en güzel sezonu 2. sezondur

Erdal_
Erdal_
1 hafta önce

diziyi unuttum, sırf yeni sezonu izleyebilmek için en baştan başlamaya değer mi

herşeykendimiçin
herşeykendimiçin
1 hafta önce

3. sezon içinde eski sezonları hatırlatıyorlar ama yine de çok güzel bir dizi olduğu için tekrar izlenmeye değer bence

ben muggle değilim
ben muggle değilim
1 hafta önce

YENI SEZON GELMIS NEY

azra8
azra8
1 hafta önce

2. sezona göre sönük kaldı bi tık 3.sezon

@yorum12345
1 hafta önce

1. ve 10. bölüm hariç pek de güzel değildi 3.sezon, sıkıcıydı çoğu bölümler, ilk iki sezona göre kötüydü beklentinin altında kaldı maalesef

@emekoffline
1 hafta önce

Ben daha güzel bitmesini beklerdim

Emircann
Emircann
1 hafta önce

Bir şey sorcam dizi niye trendlerde ben izledim ama kaç sezon olduğunu hatırlamıyorum yeni sezon fln mı çıktı

thekorz
thekorz
1 hafta önce

evet 3. sezonu çıktı

@mergen911
1 hafta önce

kör müsün knk

Emircann
Emircann
1 hafta önce

bu sitede izlemedim işaretli değil kaç sezon olduğunu hatırlamıyorum nasıl kör müsün amk

Emircann
Emircann
1 hafta önce

@thekorz eyw

@Defne
@Defne
1 hafta önce

Öne çıkan oyuncular kısmında Ellen Page'i düzeltip yerine Elliot Page yazılabilir mi artık?

@wiwi
1 hafta önce

izlenir mi

thekorz
thekorz
1 hafta önce

güzel bir dizi pişman olmazsın

simpfordylanobrien
simpfordylanobrien
1 hafta önce

evett hemen izle

@deennizz
1 hafta önce

bu nassıl bir bitistir

-Murphy-
-Murphy-
1 hafta önce

pek izleyesim kalmadı abi

Asu♡
Asu♡
1 hafta önce

yani 2. sezonla kalsa daha iyi gibiydi bu son ne ya 4. sezon gelmezse yakar yıkarım buraları

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

dontpanic
dontpanic
1 hafta önce

guzel izlenir

Sadecesuan
Sadecesuan
1 hafta önce

Resmen yıkıp geçtiler bizi

@morsangbs
1 hafta önce

Kesinlikle 4.sezon gelmeli bu, bu kadar böyle bitemez.

@eqsma
1 hafta önce

kesinlikle

sleir
sleir
1 hafta önce

yeni sezon ne ara cikmis aaa

Unbrekable
Unbrekable
1 hafta önce

3.sezon da efsaneydi bu dizinin ayrı bir tadı var

Ivy <3
Ivy <3
1 hafta önce

3.sezonu yeni cikti cok spoiler gordum izleyip izlememek arasinda kaldim izlenir mi

wascherly
wascherly
1 hafta önce

İzlemelisin

@iiissooolll
1 hafta önce

Izlemessen pisman olirsinn

EDA
EDA
1 hafta önce

dizi lokum izlemeyen b*kum

@hadiordan
1 hafta önce

Bekum, Almanya'da bulunan mekanik mühendisliği şirketidir. Makine fabrikası olarak varlığını devam ettirmektedir. Yiyecek ve içecek, tüketici ve endüstriyel ambalaj, ilaç, otomotiv ile teknik parçalar gibi geniş bir hizmet kataloğuna sahiptir.

@vercalice
1 hafta önce

izlediği dizilere yeni sezon diye tutturup gelince izlemeye üşenen tek mal benimdir 😕/////////

betged
betged
1 hafta önce

bende bende

Sıla
Sıla
1 hafta önce

ettik 3

@vercalice
1 hafta önce

Yoldaşlar cok haklısınız

@Defne
@Defne
1 hafta önce

Oha benim gibi olan birileri daha varmış.

@legendq
1 hafta önce

izleyin çok iyi

@legendq
1 hafta önce

lan bugün yayınlanmış . ve bitirdim mi ☹️

beth malik
beth malik
1 hafta önce

kac sezon olacak

Betel
Betel
1 hafta önce

Sonunda

diziizlerim
diziizlerim
1 hafta önce

düşünöeden izleyebilirsiniz

@alishly
1 hafta önce

En güzel sezon 2>3>1 bana göre, 3.sezonun en güzel bölümü 8 çok güzeldi.

Second Tab
Yukarı Çık