15 Şubat 2019

The Umbrella Academy 1. Sezon 3. Bölüm

Mac
VidMoly
Okru
The Umbrella Academy 1. Sezon · 3. Bölüm izle

The Umbrella Academy 1. Sezon 3. bölümünde; Annelerinin bir şeyler sakladığından endişe eden Luther ve Allison, aile toplantısı çağrısı yapar. Beş'i arayan Cha-Cha ve Hazel'ın eline büyük bir fırsat geçer.

Bu bölüm özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
@skyblue
4 ay önce

54:20 jskskskskskskskkskslzlslszlls

@z3ra0zs0y
4 ay önce

21:48 izlerken puding yiyiyordum

myers
myers
4 ay önce

Hepsinin ozel guclerı var ıkı kısıyı olduremedıler sonra vaynaya sen oldurebılırdın dıyorlar

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@filmizlegec
8 ay önce

teorilerimden biri bence vanya ve o keman çalmaya gelen adwm kardeş ve adam bunu bildiğinden vanyaya yakın davranıyor

Wualdiplk
Wualdiplk
1 yıl önce

vanyaya bu kadar sinir olan tek ben değilim dimi kız hiç bir şey yapmadan sinirlerimi hoplatmayı başarıyor ve şu yeni tanıştığı çocukta birşeyler var bence yakında çıkar ortaya

Bir adi yoğhh
Bir adi yoğhh
1 yıl önce

klaus yavrum ölüleri görmekten daha başka güçlerinin oldugunu düşünüyorum artık yani bir zahmet

@xelifxb
1 yıl önce

her birinin o kadar süper gücü var iki kişiyi halledemediler delirdim. Olan klauscuğuma oldu 😿 vanya da feci ezik bir karakter kesin altından bi şeyler çıkacak

Yapmaleyna
Yapmaleyna
1 yıl önce

hep böyle ezikledikleri insanlardan bişeyler çıkar vanya da öyle olucak bence

Yapmaleyna
Yapmaleyna
1 yıl önce

salak mısınız cemilelerrr sizin özel güçleriniz var insanlardan dayak yemek nedir ÖQNDÖWNDÖWNDÖWMDM

ecrn_
ecrn_
1 yıl önce

olm bunlar nie iki insana hemen bu kdr çabuk yenildiler bide özel güçleri var

ecrn_
ecrn_
1 yıl önce

klausun ne suçu vardı be KPOQPODWPMDWPQPW

Bendenizynp
Bendenizynp
1 yıl önce

şimdi birkac teori yorumu okudum ve bir teori yürütücem simdi bence tüm izleyiciler olarak vanyanin ilerki bölümlerde güçleri olacağını düşünüyoruz ve büyük ihtimalle de olucak ve fark ettiyseniz 5 gelecekteyken vanya dışındaki herkesin cesedini gördük bitek vanya nınki yoktu acaba diyorum güçleri geldikten sonra dünyayı vanya mı yok etti

@filmizlegec
8 ay önce

Mantıklı ama o aa an

@filmizlegec
8 ay önce

O zaman neden 5 numara ile hiç karşılaşmadı?

@simpformarvel
1 yıl önce

cok guzelll

thishirafuckedup
thishirafuckedup
1 yıl önce

ABİ İNSANLARDAN DAYAK YEMELERİ HALİS Mİİİİİİ COK KOMİK SAHNEYDİ AMKKK

Zeyy
Zeyy
1 yıl önce

o kadar gücün olsun kurt adam ol 2 tane adamdan dayak ye

thishirafuckedup
thishirafuckedup
1 yıl önce

AMK KURT ADAM Mİİİ

Zeyy
Zeyy
1 yıl önce

klausgülün suçu ne

thishirafuckedup
thishirafuckedup
1 yıl önce

CALMİSLAR OROSPWCOCWKLARİ

@mbmbe
1 yıl önce

klaus u almislar ya laaan jevdksdbksbdskv

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Taylor's gf
Taylor's gf
1 yıl önce

luther bi an kurt adama falan donusucek sandim aya falan da bakinca

Taylor's gf
Taylor's gf
1 yıl önce

klaus favori karakterim LSMDBUSKSMSBXHSKMSNDBXX

starbucksss
starbucksss
1 yıl önce

Luther a ne olmuş öyle zaten bir gariplik vardı başından beri vücudu Evrim geçirmiş sanki

starbucksss
starbucksss
1 yıl önce

vanya yı seviyorum gercekten ve onu dışlamaları çok saçma geliyor

starbucksss
starbucksss
1 yıl önce

klaus aşkım ya evde kıyamet kopuyor o kendi dünyasında takılıyor

@imnihad
1 yıl önce

klausu nasıl kaçırdılar lan hajshsjsbsjwvsusbshs

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

ay zaten 3. bölümmüş 4. bölümm

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

vanya'nın güçleri olacak sanırım acaba ne gücü olacak merak ettim

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

vanya karakterini oynayan kisiyi hic sevemedim ya baska birisi oynayabilirmis neden bu kadın?!

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

ay kalus yazdım klaus simdi gizledi yorumumu gözükür falan yinede düzelteyim dedim

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

klaus yakalandın mı askım wşsörşsödlmsf

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

ayy iğneyi etinden geçirdi napıyor bu kadın ayol

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

lan neden güçlerini kullanmıyor dedim adam maymuna mı hulka mı ne dönüştü isicem sşsödlaöks

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

bunlar niye 5 numara hariç güçlerini kullanmıyor ywter aw

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

Çok cahilim arkadaslar açıklama yapmayın ileri bölümlerde öğrenirim linçlemeyin o yüzden sşsödlmsf

ceydbinhalise
ceydbinhalise
1 yıl önce

harbiden

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

ya maskeliler bi sg

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

bunlar özel güçleri olan insanlar değil mi normal insanlara nasıl hemen bu kadar cabuk yeniliyorlar abi cıldırcam

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

klaus millet savaşırken sen napıyon gxebercem simdi duraya wşösdşaöslmskd

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

şu salak maskeliler ne istiyor 5den oraları anlayamadım ya

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

klaus bebisim neler görüyorsun sen yoksa şizofren misin yav

Yukarı Çık