22 Haziran 2022

The Umbrella Academy 3. Sezon 2. Bölüm

Mac
VidMoly
Okru
The Umbrella Academy 3. Sezon · 2. Bölüm izle

The Umbrella Academy 3. Sezon 2. bölümünde; Bir Numara'ları kaybolan Serçeler, birini rehin alırlar. Allison acı verici bir gerçeği öğrenir. Klaus, Beş'i aydınlatıcı bir yolculuğa çıkarır. yabancidizi.org iyi seyirler diler.

Bu bölüm özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
Dalgaların_Sesi
Dalgaların_Sesi
3 hafta önce

Diego ve oğlu favori ikilim. Beş tek başına en iyisi

@emrecanmrcn
5 ay önce

Eski Vanya'ya alışmıştım. Neden biraz daha bekleyip ondan sonra ameliyat olsaydın keşke

Mj
Mj
5 ay önce

Diego best father ever fdgadfgadsf

@moonangle
3 ay önce

Cidden ya çocuğun bacağı kesildi yerde inliyor kucağına alacağına kolundan tutmuş sürüklüyor

@filmizlegec
6 ay önce

bu dizide en normal ilişki Delores ve Fivenki olmalı jdjdjdj

@filmizlegec
6 ay önce

Five bir numara olmakıydı

@filmizlegec
6 ay önce

Ben'im ya ne yapmışlar sana eski Ben'i istiyoruz

Vincent
Vincent
11 ay önce

luther hayatının hatasını yapıyorsun knk evren değiştiğinde ne yapacaksın

Tuğba Atman
Tuğba Atman
1 yıl önce

abi o yaşlı adamın five olması gerek ya çok eminim five ya

Çuklats
Çuklats
6 ay önce

Harlen de olabilir

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Tuğba Atman
Tuğba Atman
1 yıl önce

mantığa bak amk yerden yükseliyorlar

@bursabrs
1 yıl önce

tr dublaj sorun var

@zulalalal
1 yıl önce

su tukuren kızın gucu ıgrenc yaa

@thezehra
1 yıl önce

ucarak opusmeyen de ne bilim

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

ximasalvio
ximasalvio
1 yıl önce

five 3.sezon sonra ustunu degistirebilfi sukur yaaadkdkdkd

ximasalvio
ximasalvio
1 yıl önce

bu serce akademisi cok gicik yaa hicbirine isinamadim bizimkiler daha tatli

sıla yan çar
sıla yan çar
1 yıl önce

luther abim işini biliyo he

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

şu luther ne fena bir sey ya hemen kızı öptü

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

ALLAHIM TAVŞAN KATLİAMI TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

apış aram ne ya isicem ĞQÖWĞAÖDĞAÖWŞDMDLA

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

diego samimi gelmeye basladı he 1. sezon hic sevmemistim

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

en sevemediğim karaketin çok güçlü olması beni cok kırıyor...

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

Karakterin*

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

yelloz vanya

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

ulan kız kardesiniz ben viktor diyor oh süper diyorlar wtf bu sorsanız aaa nasıl diye neyse sacmaladım

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

viktor ne ab cinsiyet degistirdinde bizim mi haberimiz yok

Bendenizynp
Bendenizynp
1 yıl önce

kk kız ztn orda bunu açıklamaya çalışıyor ama

@tommothetease
1 yıl önce

cinsiyet değiştirdi zaten

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

@tommohetease Ağağağağa o pp ne ölürümmm

Fatos.
Fatos.
1 yıl önce

gerçek hayatta da cinsiyet değiştirdi, bunu diziye de yansıtmışlar.

ebrstyles
ebrstyles
1 yıl önce

HAAA NEEE NASIL FİVE KIYAFET DEGİSTİRİR ASLA KABUL ETMİYORUM

thishirafuckedup
thishirafuckedup
1 yıl önce

FİVE KİYAFET DEGİSTİRMİSSSSS

thishirafuckedup
thishirafuckedup
1 yıl önce

lila ne kadar guzel olmus lan tarzi falan

Zeyy
Zeyy
1 yıl önce

diegonun babaligi HSOEBZIWKBSSKEHDOWNHDOWNEISKEVIDLEVD

bullshit
bullshit
1 yıl önce

diego boyle cok daha iyi

bullshit
bullshit
1 yıl önce

lila miydi neydi hic sevmiyorum ya

@purpleoceon
1 yıl önce

serçe akademisi daha çok iş yapıyorlarmış gibi, birbirlerine sadakatleri yok ama şemsiye akademisi gerçek kardeşler gibi bi bağ var birbirlerine laf sokmalar uğraşmalar falan bana gerçek kardeşlermiş hissi veriyo jfklgjlfh

@ozgurlubunya
1 yıl önce

neden seslendirme kısmı çalışmıyor

Sarsalem
Sarsalem
1 yıl önce

Aklıma takılan soru Marcus'a ne oldu? gurubu onsuz nasıl devam edebiliyor? aslında kanaatimce asıl sadakatsizlik serçe akademisinde

Fatos.
Fatos.
1 yıl önce

marcus, evin altındakı depoda mantar gibi büyüyen şey tarafından yutuldu ya, bence tamamen yok oldu diye düşünüyorum

@lyagmur
1 yıl önce

aşk dedin mi insanın ayaklarını yerden kesmeli şdkşdlmdşldmdnşdl

@lyagmur
1 yıl önce

Diego'ya kısa saç daha çok yakışıyo

@lyagmur
1 yıl önce

ineklerden ne istediniz be

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Yukarı Çık