The Witcher

The Witcher 1. Sezon 5. bölümünde; Uyarılara kulak asmayan Yennefer, kaybettiği bir şeyi geri almak için çare arar. Geralt istemeden Jaskier'i tehlikeye atar. Ciri'yi arama çalışmaları yoğunlaşır. yabancidizi.org iyi seyirler diler.

Bu bölüm özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
@obifenom
1 ay önce

Normalde witcher evreninde doppler (suretçi) adlı yaratıklar tam bir gizlenme ustası ve yalan ustası olmalarına rağmen kimseyi incitemeyen duygusal ve iyi kalpli yaratıklar olarak geçerler. ölen kişilerin kimliğine bürünüp insanların arasında o kimlikle yaşarlar. buradaki doppler niye böyle kötü kalpli gösterilmiş.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@obifenom
1 ay önce

Mousesack (Ermion) Witcher oyununda gelecekte hala yaşıyor hatta kaer morhen muharebesine dost olarak katılıyor ve Ciriyi koruyup kolluyor.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@obifenom
1 ay önce

baştaki yaratık "doppler" (suretçi) beyler oyunlarını oynayanlar bilir istediği kişinin görünüşüne değişebiliyor hatta o kişinin içindeki hislerini ve yeteneklerini bile alabiliyor çok özel bir yaratık. fakat doppler lar witcher evreninde çok duygusal ve iyi kalpli yaratıklar olarak geçiyor.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

diana <3
diana <3
1 ay önce

yennefer agzıyla balık da tutsa ısınmam artık

@zeyyyn
4 ay önce

fareçuvala çok üzüldüm keşke ölmeseydi. domuzcuk da kendini bi şey sanmaya başladı daha dün her boka ağlıyodu şimdi her şey benim olacak diyor

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@dizilerveperiler
6 ay önce

simdi dengelendi mi zamanlar

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@arabicdude
7 ay önce

bu kadar m€me görüyoruz bi kere bile a/m yok aq

@iggkcee
7 ay önce

geralt ve jaskier dostlugu cok güzel yennefer a da ısınamadım ya

@neyibasaramadnaq
8 ay önce

amk hani ormana gelen herkese suyu iciriyodunjz ibneler

@mmeric6168
9 ay önce

👍👍👍👍👍

'yusuf'
'yusuf'
1 yıl önce

geraltın yennefer dan sonraki durağı Ciri gibi :d

@novadiex
1 yıl önce

geralt abim hızlı çıktı

@veyselata2
1 yıl önce

withcer 3 oyununu oynayan bilir geralt yenneferla asla ayırlmamayı diledi binevi birbirlerine büyü yoluyla bağlılar

Vngeance
Vngeance
1 yıl önce

dara ya bişey olcak gibi geliyo

sseda_dgnn
sseda_dgnn
1 yıl önce

sonunda karşılaştı birileri yani Yennefer ile Geralt. Bekliyorum kaç bölümdür Geralt, Yennefer ve Ciri hangisi hangisiyle karşılaşacak diye

İşim bulmak dünyanın en z
İşim bulmak dünyanın en z
1 yıl önce

yenneferden nefret eden bi ben miyim oğlum kızı hiç sevmiyorum ya umarım geberip gider

Fatmaaaa
Fatmaaaa
1 yıl önce

Ciri Dara yı bari götürmeseydin bok yoluna gidiyorsunuz

Fatmaaaa
Fatmaaaa
1 yıl önce

Fareçuval adı ne ya gerçekten EJWFKSDJOEWLŞS

naci_keles
naci_keles
7 ay önce

Bokçuvalı bile daha anlamlı

phoebe buffay.
phoebe buffay.
1 yıl önce

dara istemediği halde, ciri ne bok var da götürüyorsun dara'yı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

phoebe buffay.
phoebe buffay.
1 yıl önce

27:04 sahneye bakışım tam olarak jaskier gibi..

@uzumlukek001
1 yıl önce

aga olayalar çok karıştı ya anlayan biri anlata bilir mi

@paradisewq
1 yıl önce

on beş kişi bir odada............

@sardunya0
1 yıl önce

Dizi aksiyon dalı altında işlenmiş ama her bölüm sevişiyorlar 🙄

WATAFAK
WATAFAK
1 yıl önce

ama ne çeşit bir aksiyon onu yazmamışlar, boş yere kötüleme yapmayın be, işiniz gücünüz karalamak(!)

Uykulu_Muhendis
Uykulu_Muhendis
2 yıl önce

Azgın Cin abimiz sevdiğimiz bir abimizdi, janti adamdı, adabı giyinmeyi çok iyi bilirdi. Ama ben bilmem. Çok Meme düşkünüydü tüm memeler döner dolaşır yine ona bakardı. bizde her şey ortadadır.

İşim bulmak dünyanın en z
İşim bulmak dünyanın en z
1 yıl önce

AIDSNFOWNOJQOEIFOUHWOIJDOIWJ

@coccili
2 yıl önce

geralt ne diledi bilen biri söyleyebilirmi?

Efe Özer
Efe Özer
2 yıl önce

uyumayı galiba.

Salih Şahutoğlu
Salih Şahutoğlu
1 yıl önce

yenneferın ona aşık olmasını

Salih Şahutoğlu
Salih Şahutoğlu
1 yıl önce

kanka ilk dileği huzurdu zaten

@jellyy
1 yıl önce

dileği söyledikten sonra mühür yok oldu yani cinin serbest bırakılmasını istemiş olabilir

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@freyaa009
2 yıl önce

Dara'yı sokmasaydın bari işin içine

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@wylock
2 yıl önce

fare cuval ne aq guzle bolumdu

Berkan Kamis
Berkan Kamis
2 yıl önce

fare mi çuval

@momentomori666
2 yıl önce

Bunlar ne ara yemek yiyor çok merak ediyorum, birde Yennefer'ın çadırına Geralt girerken küçücüktü kapı kadar bir şeydi içeri girince salono dnüştü içinde oturma koltuğu falan var bunları sihirle mi yaptı acaba?

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@momentomori666
2 yıl önce

Jaskier'ın kıyafetleri çok güzel oluyor üstüne

sezgingocmen
sezgingocmen
2 yıl önce

amannn olmm ne fena bi yerdi büyücünün yerii

@kkmikaelsonn
2 yıl önce

Geralt ve Jaskier dostluğu mutiş olacak gibime geliyor♡♡♡♡

kevsercelik53
kevsercelik53
2 yıl önce

üzdün be fareçuvalı

@damonunkarisi
2 yıl önce

hani bu ormana girenler illa o bir şey suyundan içecekti fareçuval içmedi keşke içirseydiler belki o zaman gerçek niyetini anlarlardı

@nebi6548
2 yıl önce

Çünkü fareçuvalın kılığına girmiş adam kızı alıp gidiyor,sen dediğin suyu orada kalmak isteyenler içiyor

@damonunkarisi
2 yıl önce

hee anladım şimdi

sezgingocmen
sezgingocmen
2 yıl önce

aslında su normal suydu belkide

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@darkdc
2 yıl önce

Bir şey sorcam , bu başlangıçta ki the Witcher yazısının ( 7.46) olduğu yerde neden sürekli farklı semboller var ,bir anlamı var mı?

sezgingocmen
sezgingocmen
2 yıl önce

her bölümün konusuna göre şeki alıyor dikkatli bak ve bölümle bağdaştır

Dean W1nchester
Dean W1nchester
2 yıl önce

Ciri çok masumsun güzelim ya ☹️

Yukarı Çık