The Witcher

The Witcher 1. Sezon 8. bölümünde; Geralt dehşet verici bir grup düşmandan saklanır. Yennefer ve diğer büyücüler direnmeye hazırlanır. Sarsılan Ciri, bir yabancının iyiliğine bel bağlar. yabancidizi.org iyi seyirler diler.

Bu bölüm özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
Fatih Solhan
Fatih Solhan
1 gün önce

ön yargılarım var dı ama çok iyi diziymiş bu yav

@vminslay
1 ay önce

SONUNDA ULAN SONUNDA

@obifenom
1 ay önce

Bu Vilgefortz kitaplarda hem Geraltı hem Yenneferi hemde Yüce Vampiri yenebiliyordu çok güçlü, psikopat ve yıkıcı bir büyücüydü. Burada çok güçsüz yapmışlar neden ? Cahiride yeniyor ayrıca.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@obifenom
1 ay önce

Nilfgaardın amacı dünyayı yok etmek değilki dünyayı kurtarmak ve düzen getirmek.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@obifenom
1 ay önce

Nekkerları (ilk sahnedeki canavarlar) o kadar güçlü göstermeseydiniz bari çok güçsüzler oyunda xd

@31dark31
1 ay önce

Yennefer ne ulti attın be kardeşim düşman falan kalmadı 1000 kişi öldü :ADas

sevogg
sevogg
2 ay önce

jaskier geri dön be sensiz buralar çok sıkıcı

FokBalığı
FokBalığı
3 ay önce

aga umarım bu da hayaldir çünkü çok saçma buluştular .

misliyna
misliyna
3 ay önce

SONUNDAAA

@zeyyyn
4 ay önce

sonu çok havada kaldı bence ve zaten bunlar sürekli bi şeyleri önceden görüp hissediyolar böyle olunca da bir anlamı kalmıyor

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@dizilerveperiler
6 ay önce

cok sukur yarabbi

peripellas
peripellas
6 ay önce

bizim törelere gore senin kaderin onunladır kızımmm mcosmcoskcosdk

@arabicdude
7 ay önce

s/kecem kaderinizi yeter aq

@iggkcee
7 ay önce

SONUNDAA sarılmaları cok hostu ayrıca büyücülerin savası da cok iyiydi her sey baglandı sonunda birbirine

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@kabusra28
7 ay önce

Gerçekten ilk bunu mu sordunn

mad
mad
7 ay önce

sonunda kavustular

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

lorelai danes
lorelai danes
8 ay önce

Bilemiyorum, hep karşıma çıkıyor herkes övdüğüne göre kesin muntazamdır diye başladım ama çok beğenemedim açıkçası. Dizi beni odakta tutamıyor, ilgi çekici bir hikayesi yok. Anca memeler memeler

Quennty
Quennty
8 ay önce

ya bu kzı ile geralt çok benziyo ilk gördüğümde kızı sandım 😃

Hayalet Adam ✔️
Hayalet Adam ✔️
8 ay önce

ilk sorun o mu gerçekten ciri

@semakturkus
8 ay önce

Geralt askimmm

@mmeric6168
9 ay önce

👍👍👍👍👍

@songintheforest
10 ay önce

Offff çok iyi bölümdü ve SONUNDA kavuştular 1 sezon bekledik yani

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

ogulcann
ogulcann
1 yıl önce

tam duygulanıcam diyorum içimden oh sonunda, ne güzel konuşmadılar hiç sonda ki soruya bak hay allahım

Vngeance
Vngeance
1 yıl önce

yennefer ölmemiştir herhalde

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Vngeance
Vngeance
1 yıl önce

sonunda kavuştular

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@meric433
1 yıl önce

hadi tamam buldun sarıldın da nasıl buldun anlamadım ben hem ciri tanımıyordu ki getaltı kostu geldi sarıldı hemen ruyasinda gördü heralde herşeyi gectim ormanda geliş yonleri bile tersti kiz gidiyordu hop bi anda geri döndü geralt da öyle daha çarpıcı bi buluşma olabilirdi bence bu olmamış yani basit kalmış

@lehmacun
1 yıl önce

tanıyordu ya hani ciri yi alacaktı ciri o zaman geraltı görmüştü

@sawansben
3 hafta önce

@lehmacun

.+*Sia*+.
.+*Sia*+.
1 yıl önce

Bazı önceki bölümler Yennefer dan nefret etmistim artık etmiyorum akıllanmıs kendisi ğsdmdkdmdk

.+*Sia*+.
.+*Sia*+.
1 yıl önce

+ Kaderin birbirine bağladığı insanlar birbirlerine sürekli rastlar. - Who is Yennefer? Dlmflxmskzmslzmz

@pstar7
1 yıl önce

tam laan hass.. derken geri oh be ye döndü şlaskmdöşalsödlasşd

@bisakinoll
1 yıl önce

intro yıkılıyo yalnızzz

linc
linc
1 yıl önce

birbirlerini bulduktan sonra ne yapmalarını bekliyordunuz işte sarıldılar bitti daha fazls ne olabilir

linc
linc
1 yıl önce

bi fuck diyisi var...

Azrik
Azrik
1 yıl önce

bunun için mi 8 bölüm izledim ben simdi of

user25271104-
user25271104-
1 yıl önce

yennefer ölmedi bence

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

user25271104-
user25271104-
1 yıl önce

sonunda lan

Yukarı Çık