Final Yaptı
True Blood

Genel Bakış

Japonların özel sentezlediği sentetik kan sayesinde, artık vampirler özgürler ve istedikleri gibi aramızda dolaşabilmektedirler.
True Blood dizisi Charlaine Harris'in Sookie Stackhouse roman serisinden uyarlanmıştır.
Sookie Stackhouse, Bon Temps kasabasında büyük annesi ve erkek kardeşi Jason ile beraber yaşayıp garsonluk yapmaktadır. Bu küçük kasabaya 174 yaşında olan Bill Compton isimli vampir gelince, Sookie'nin hayatı kökünden değişir.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram
Ülke
US
Süre
60 dk
Takipçiler
1588
IMDb Puanı
7.9
Yapım Yılı
2008
Fragman
OFFICIAL TRAILER
True Blood fragmanını izle
2008
@mamican
4 ay önce

bir dizinin daha sonuna geldim genel anlamda iyidi izlenir bir şansı hak ediyor sokie hariç her karakter benim için çok iyidi 😂

@latif11
8 ay önce

başlasam sarar mı nasıl dizi ?

The Sinan
The Sinan
7 ay önce

başlarsan sarar arada biraz sıkılabilirsin ama bi şekilde tekrar izletmeye başlıyo

@dilosko
8 ay önce

vakit kaybı diye düşünüyorum bence kalitesiz bir vampir dizisi olmuş vampire diaries kalitesi fln yok

The Sinan
The Sinan
7 ay önce

vampire diares sağlam bi ergen dizisi

kahlan amnell
kahlan amnell
11 ay önce

EK BİLGİ vereyim Sookie (Anna Paquin) ve Bill (Stephen Moyer) gerçek hayatta 2010 yılında evlendiler 2012 yılında da ikiz bebek dünya getirdi. aynı zamanda Stephen'ın ilk evliliğinden 2 çocuğu vardır. Yani Stephen Moyer'in 4 çocuğu vardır ikisi Anna'dan diğer ikisi ilk eşinden

allarice
allarice
9 ay önce

bizim dizi zevki o kadar benziyo ki seni her görüşümde bffm de burdaymış diyorum IHASUIHAUIDASGF (evet senin haberin olmadan ikimizi bff yaptım

kahlan amnell
kahlan amnell
9 ay önce

Bundan sonra ben de seni görürsem bff im burada diyeceğim hahaha <3

kahlan amnell
kahlan amnell
11 ay önce

döndüm dolaştım izleyecek bir şey bulamadım ve yılllaaarr önce izlediğim şeyleri izlemeye başladım

@recep789987
1 yıl önce

ana kız karakter hariç bütün kızlar güzel .

@ahmetceto
1 yıl önce

oha lan simdi 7 sezonu kim izlicek prison breake daha yeni basladim

@ghostellff
1 yıl önce

Nasıl dizi, izlemeliyimmi?

@skyparker
1 yıl önce

Basla sariyo

Acolyte
Acolyte
1 yıl önce

Resmen o Sookie'yi oynayan kadın yüzünden 8 veriyorum, yoksa 10 puan bile verebilirdim.. Oyunculuğu bu kadar kötü bir başrol oyuncusu daha gördüğümü hatırlamıyorum açıkçası, hani oyunculuğu kötü güzelliğiyle idare ediyor desem o da yok!
Üstelik Anna Paquin'i X-Men'de Rogue olarak gayet başarılı bulmuştum..Demek ki bu rol ona olmamış, yapamamış.. Keşke Sookie karakteri için başka bir oyuncu düşünülseydi..
Ancak bunun dışında dizi gerçekten çok iyi.. Başta yine vampir-insan aşkı mı ? Yapmayın..diye düşündüğümü hatırlıyorum. Ama şimdi iyi ki sabredip izlemeye devam etmişim diyorum. Başarılı..

@ferholinse
2 yıl önce

tvd kaç yapımı?

@gamzeserken
2 yıl önce

2009 yapımı

ᵒᵖֆʊɖɛツ
ᵒᵖֆʊɖɛツ
2 yıl önce

İzlenir mi?

@morilo
2 yıl önce

Bu arada Eric>>>>>>Bill

@morilo
2 yıl önce

Açıkcası ben pek beğenmedim TVD gibi dahiyane bir diziden sonra bunu izlediğim içinde pek sarmamış olabilir

aleyna,,,,
aleyna,,,,
1 yıl önce

Tvd ilk bitirdigim yabanci dizidir ve bende yeri kesinlikle ayridir fakat dahiyane olmadigini ve bunun kisisel gorusum disinda kesin bir sey oldugunu belirtmek isterim bhsjrhfhjehvbjejrhvibh konu muthis fakat islenis boktan

AKŞAMCI
AKŞAMCI
2 yıl önce

izlediğim ilk dizilerden. ve en iyi vampir dizilerinden biridir. Son sezonlara doğru biraz pornografiye kaçıyor ama severiz.

Nightstalker.Original
Nightstalker.Original
2 yıl önce

Bir The vampire Diareis , The orıgınals kadar olmasada güzel

@morilo
2 yıl önce

TVD>diğer tüm vampir dizileri

chaeryeong>>>>>
chaeryeong>>>>>
2 yıl önce

ben bu dizinin hakettiği değeri alması gerektiğini düşünüyorum mükemmel bi dizi bi kere zaten güzel olmasa 7 sezon dizi yapmazlardı daha fazla izlenmesi gerektiğini fln düşünüyorum o yüzden izleyin izlettirin

Ozan Saral
Ozan Saral
2 yıl önce

Güzel dizi 👍

Extazy
Extazy
2 yıl önce

Güzel

Raven..
Raven..
2 yıl önce

her bölüm sokie ye küfür ederek izledim 🙂)) sokine sokiim gibi..

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@aydamayaa
2 yıl önce

okul başladı ve başlarsam bitiremem ama baslicam

HoneyBeet
HoneyBeet
2 yıl önce

the mee

ROYAL VİCTORİA
ROYAL VİCTORİA
2 yıl önce

Sıktı beni 1.sezonu bile bitiremedim

ROYAL VİCTORİA
ROYAL VİCTORİA
2 yıl önce

Her ne kadar 2 ay önce böyle yazsam da tekrar başladım dkflkdlsşkgşldsk

@serdarkcn
2 yıl önce

Aferin sana şimdi Bi 2 yorumunu gördüm başlımmi makkwjdjwwm

ROYAL VİCTORİA
ROYAL VİCTORİA
2 yıl önce

Ya insan merak ediyor aslında finalde olacak diye şu an çok heyecanlı başlamalısın ama tabi ki zevk meselesi sevmeyebilirsin @serdarkcn

Sabrina Spellman
Sabrina Spellman
2 yıl önce

Kesinlikle seviceksin

Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
3 yıl önce

Adamım! Bill Compton öldüğünde diziyi bıraktım. Sookie'nin elinden ölmesi ise çok hazin. 😭

Sabrina Spellman
Sabrina Spellman
2 yıl önce

Niye spolier verdin ki. İzlemek isteyenler izlemiycek şimdi. Ölmesi gerekiyordu üzdü beni. Gerçekte ikisinin evli olduğunu biliyor musun

@morilo
2 yıl önce

Zaten finalde ölüyor biraz geç bırakmışsın sanki

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

ShaldreeN
ShaldreeN
3 yıl önce

forever bill compton ☹️

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

ShaldreeN
ShaldreeN
3 yıl önce

güzel diziydi başlayıp bitirdiğime pişman değilim

@10urdizisever
3 yıl önce

izlemeyen kördür

i am melike
i am melike
3 yıl önce

bu dizi niye hic izlenmiyo ya

salamliisalam
salamliisalam
3 yıl önce

izlerim sanıırm bilmiyorum

Syente
Syente
3 yıl önce

gelmiş geçmiş en iyi vampir dizisidir. Üçüncüye bitireceğim aynı zamanda Güney Vampirleri serisini de okumanızı tavsiye ederim, bu dizinin esin kaynağı olan kitaptır ve en az dizi kadar muhteşemdir.

Nightstalker.Original
Nightstalker.Original
2 yıl önce

Bu arada hepsini izledim saçmalama en iyi vampir dizisi TVDU evreni The orıgınals ve The vampire diaries dir

rockatansky
rockatansky
3 yıl önce

arkadaşım önermişti bikaç bölüm izleyip bırakmıştım sookie çok salak diye svzcdknmcsl şimdi tekrar izliyorum sookie hala salak

@zbyd94
3 yıl önce

Ben diziyi bitirdim yine de salat-ı bu dizideki değişmeyen olaylardandır bu değişmesini bekleme :)

rockatansky
rockatansky
3 yıl önce

katlanıcaz artık

patya
patya
3 yıl önce

Tvd gibib sıkıyor mu ?

@zbyd94
3 yıl önce

Tid bunun yanında müzelik kalır bu çok daha sıkıcı peri kıźımızın sürekli yakışıklı yaratın değiştirmesi ve bol seks başka bise yok

theyorumcu
theyorumcu
3 yıl önce

Allahım Alexander burda da mı oynuyosun biraz insaf lan ben oynadığın her şeyi nasıl izlicem

goddess
goddess
3 yıl önce

her dizidesin masallah

theyorumcu
theyorumcu
3 yıl önce

görevimiz bu karşim .d

@butterfily
3 yıl önce

Aslında konusu mükemmel ama fılmı sikşmekten oteye goturememişler. Eric favorim Di sooky kaşar 😂 ama izlenmeye değer Di 🙃

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Stefan Salvatore
Stefan Salvatore
3 yıl önce

ahhh oyunculuk ve konusu çok saçma , hele vampir dişleri eskiden satılan 25 krşluk plastikler gibi , oyuncular da iyi değil , konu saçma.

yOlO
yOlO
3 yıl önce

neden 7 yıl aradan sonra final sezonu çıktı bilen var mı

@minabolat34
3 yıl önce

Site yayınladı

Second Tab
Yukarı Çık