Final Yaptı

Vikings (2013)

Vikingler
Vikings

Genel Bakış

Vikingler, çağının en büyük kahramanı Ragnar Lothbrok'un maceralarını anlatır.
Dizide, Ragnar'ın ekibi Viking kardeşleri ve ailesinin destanı anlatılırken bir yandan da sıradan bir çiftçiden nasıl Viking Kralı olduğunu öğreniriz.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Aksiyon, Dram, Macera
Ülke
CA
Süre
44 dk
Takipçiler
16928
IMDb Puanı
8.6
Yapım Yılı
2013
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Vikings fragmanını izle
2013
@emowl
1 hafta önce

aga dürüm ayran gibi bişi

MuratKinq
MuratKinq
3 hafta önce

Bunu bitirenler THE100'e geçsin, asla pişman olmayacaktır.

@alispellman
15 saat önce

İkisini de bitiren neye gecicek shqhəhqhhq

esperanza
esperanza
1 ay önce

Efsane dediğimiz hepimizin izlediği herkesin bildiği o diziler vardır ya , ne kadar iyi olsa da sonu hüsran olan , tam olarak o dizilerden birisi. , İzlenmesi gerekiyor , fakat sonunda hay içine dersiniz...

@loyuna
1 ay önce

5 ve 6. sezonları izlemeyin rezalet cidden

@mes1655
1 ay önce

Baya bi önce bitirmiştim yorum yapayım dedim güzel dizi bunu izlerken yemekte yiyordum felan 63 den 71 kg ye çıkmıştım şimdi gene verdim kiloları vücut tutamıyor 😃

Mas
Mas
1 ay önce

Vikingleri anlatan bugüne kadar ki en iyi dizidir bence ve Ragnarın ölümünden sonra diziyi fazla uzatmamaları gerekiyordu, son sezonlarda çok saçmaladıkları yerler var.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

E.g
E.g
1 ay önce

6. sezonda ubbe ve flokinin sahneleri çok saçma izlemeden geçtim uzatmak için uzatmışlar

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

E.g
E.g
1 ay önce

6. sezonun ortasına kadar izleyin final b*k gibi, uzatmak için uzatmışlar son sezonu.

Aziz Ekrem
Aziz Ekrem
1 ay önce

Agalar başları sarmıyor ilk sezon sonları ve sonrası sarıyor kaçırmayın güzel dizi

@emrans
2 ay önce

başlıyacaklar için önerim şu ilk başta izliyiceksiniz tam sarmıyor gibi olucak bölümü bitirip kapatcaksınız aradan birgün geçicek ve tekrar mecburmuşssunuz gibi geliceksiniz tarihin en sağlam dizileri arasına girer

Muhammed Er
Muhammed Er
2 ay önce

adminler neden bana cevap yazanların yorumunu göremiyorum

Muhammed Er
Muhammed Er
2 ay önce

31.01.2024 başladım filimin ismini tanrılar yapsalar daha iyiymiş bu kadar din katmasalardı keşke

t-bagin cebi
t-bagin cebi
2 ay önce

beni başlamaya ikna edin arkadaşlar valla çok önyargılıyım ya offf aşırı sıkıcı gibi geliyor ( bu arada aşağıı da inmeyin ibne evladının teki kocaman kocaman spoi vermiş şak diye yorumu da spoili diye işaretlenmemiş. ben yedim tüm spoiyi siz yemeyin.)

@ziizii
2 ay önce

Bence izle ben bir iki yıl önce televizyonda izlemiştim çok beğenmiştim hatta dedemle birlikte izliyoduk başla yani

⋆ivi
⋆ivi
2 ay önce

bence sıkılarak izleyeceğin bir dizi olmayacak ^^

@gokgirsinkizil
2 ay önce

3 kere bitirdim. Hafızam silinse de ızlesem dedıgım bır bas yapıt

Amsterdam Kush
Amsterdam Kush
2 ay önce

t-bag zamanında bu dizi olsaydı kesinlikle cebini tutturmazdı

@yusoreal
2 ay önce

ya bu diziye baslicam ya da teen wolfa kararsiz kaldim

@love101
2 ay önce

net bu, karşılaştırılamaz

⋆ivi
⋆ivi
2 ay önce

Buna başla

Zeki efe sucu
Zeki efe sucu
3 ay önce

bitirmeye kıyamadığım bir dizi

@suyumbike
3 ay önce

al benden de o kadar. İlk 3 sezonu geçen yıl izledim bu yıla bıraktım geri kalanı

Lothbrok Sessisz
Lothbrok Sessisz
2 ay önce

bende hala bitirmedim 4 bölüm bıraktım

Amsterdam Kush
Amsterdam Kush
2 ay önce

kıymetini bilin çabuk bitirmeyin

@aslaizleme123
4 ay önce

Benim tavsiyem izlemeyin derim. Dizide çok fazla dinlere karşı hakaret var ve en önemliside 4. sezon 16. bölümde müslümanlara karşı saldırmaları hiç iyi birşey değil ve hatta dalga geçmeleri çok sinir bozucu birşey olmuş boşuna bu diziyi izleyipte diziyi yapanlara para kazandırmayın

Coray`
Coray`
4 ay önce

Taaabii efendim

Samobi
Samobi
4 ay önce

İnterneti keşfettiğinize göre sırada kimsenin senin dinine karışmadığı gibi, seninde başkalarına karışamayacağını keşfetmen kaldı.

SchoField
SchoField
4 ay önce

o kadar hristiyan öldürürler pagan öldürürler müslüman ölünce bu dizi izlenmez sen bidaha dizi izleme bence

TunjayGazi
TunjayGazi
4 ay önce

olum bu nasi bi dusunce tarzi. Dizi izlenmis para kazanm;slar zaten 3 sene once bitmis bi dizi. Hemo donem ne yasanmissa onu gosteriyo dizi

@suyumbike
3 ay önce

bu diziyi izlerken en çok düşündüğüm şey keşke şunun Tengrici Budist Şaman Türkler için de bir versiyonu yapılsa. Vikinglerin tarihinde bir tane Ragnarok var Hristiyanlıktan sonra unutulmamış adamlar dizisini yapıp bütün dünyaya izlettiler. Bizde ragnarok gibi yüzlerce tarihi figür var islam öncesi ama hep sizin gibi zihniyeti bozuklar yüzünden anadan doğma müslüman sanıyor bu millet kendini. mankurtsunuz

@veftces
4 ay önce

geldik bakalım yeniden izlemeye çok özlüyoruumm

@salihbay
4 ay önce

Mükemmel bir dizi. İzleyin

Yiğitefe
Yiğitefe
5 ay önce

2.turuma başlıyorum 23.11.2023

@kenanzzerss
5 ay önce

Bu yorumu gören herkese söylüyorum Tebriklerr! Dünyanın en iyi dönem dizisine başladınız hayırlı olsun

Coray`
Coray`
6 ay önce

Sonunda bitirebildim diziyi,baştan sona çok iyiydi içimde bi boşluk oluştu nedense bilmiyorum ama güzeldi be.Tüm duyguları resmen yaşadım dizi de.RİP 26 10 23 - 04 10

@guymakci
6 ay önce

2.kez izledim müthiş dizi

Ani
Ani
6 ay önce

Bugun başlayıram, bitire bilsem fikir bildirecem 🤓

Muhammed Er
Muhammed Er
2 ay önce

bittimi

Ani
Ani
2 ay önce

Yox, bitmedi) ama bitirecem ara vermişəm. Izlə çox bəyəndiyim dizilerden biri oldu ✨

@xstormx
6 ay önce

Mükemmel bir dizi. İzleyin

elraenn
elraenn
7 ay önce

iyi başladı sora boktan bir dizi oldu bırakmaları lazmdı . sadece ragnarın hayatı iyi olmuş o da bir yere kadar . İzlemeyen çok şey kayb etmez. daha iyi diziler var

@buraq14
7 ay önce

13.09.2023 başlıyorum

@buraq14
7 ay önce

Başlamayı unuttum şimdi baslicam 14.09.2023

Kose7
Kose7
7 ay önce

04.09.2023 başlıyorum

ayse <3
ayse <3
10 ay önce

evet gec kaldim biliyorum ama olsun

ayse <3
ayse <3
10 ay önce

Ya da bu şimdilik dursun bi benim acil komediye ihtiyacim var

@wnd000
10 ay önce

bundada biraz komedi va

@thelastiso7
9 ay önce

Aga Acaba Hangi Komedi dizisini İzliyor

ElyAbu
ElyAbu
10 ay önce

başlıyalım bakalım

@lehmacun
10 ay önce

fazla uzatmışlar 4 de bırakmaları gerekirdi BENCE , ama güzel dizi

Emilia Clarke
Emilia Clarke
7 ay önce

5 sezon güzel 6 yı hiç cekmiceklerdi aslında

@yasar35
11 ay önce

4. sezona kadar gayet güzel. gerisi düşüş eğiliminde zorlama olmuş.

@cznburak
11 ay önce

Haydi bakalım

Emilia Clarke
Emilia Clarke
11 ay önce

The 100 Den Sonra buradayım King Ragnar

TunjayGazi
TunjayGazi
11 ay önce

Tebrikler az önce Dünya nın en iyi tarihi dizisine başladınız.

@mamican
1 yıl önce

güzel dizi izlenir bir şansı hak ediyor sadece final biraz tatmin etmedi beni o kadar

Second Tab
Yukarı Çık