24 Aralık 2021
Mac
VidMoly
Okru
Don't Look Up - Yukarı Bakma - Don't Look Up

Yukarı Bakma - Don't Look Up

Genel Bakış

İki astronom, Dünya'yı yok edecek bir kuyruklu yıldızın yaklaşmakta olduğu konusunda insanlığı uyarmak için bir medya turuna çıkar, ancak hiç kimse onları umursamaz.
--------
Two astronomers go on a media tour to warn humankind of a planet-killing comet hurtling toward Earth. The response from a distracted world: Meh.

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
145 dk
Takipçiler
1281
IMDb Puanı
7.0
Yapım Yılı
2021
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Yukarı Bakma - Don't Look Up fragmanını izle
2021
@falconeyes
2 ay önce

İzlemekte biraz geç kalmışım ama çok sağlam bi film olmuş tabi anlayana . Verilen ve anlatılmak istenilenler aşırı derece anlamlı ve ciddi önermeler olmuş . Şu an ki ve sonraki olaylarla özdeşleşmiş ve duyarsızlık , inançsızlık , saygı , sevgi ... vs önemli duyguları eğer ki bu şekilde devam edilirse yitirip çok saçma ve hiç istenilmiycek bi noktaya gelindiğini vurguluyor . Ben aşırı beğendim . Konu şu anda dinin gerçeklerini dile getirmeyle çok bağdaşıyor . İnanırsın veya inanmazsın bu bi gerçek ama inanmasan bile inanlara saygı sevgi yani kısaca insani duygularını yitirmeden anlayış içerisinde geçinmen gerektiğini gösteriyor . Şiddetle tavsiyeler serisine girdi .

Ahmet K.
Ahmet K.
7 ay önce

Merhaba,

Ben Ahmet, sinemaya olan ilgimle tanınan biri olarak, "Don't Look Up" filmine dair gözlemlerimi paylaşmak istiyorum. Adam McKay'in yönettiği bu film, büyük bir gök cismi tehdidi etrafında örülen kara mizah ve bilim kurgu öğelerini içeriyor.

Bu yapımda, dünya çapında tanınan oyuncuların büyük bir enerji ve ustalıkla performans sergilediğini söylemek mümkün. Leonardo DiCaprio ve Jennifer Lawrence'ın yanı sıra, Meryl Streep ve Jonah Hill gibi isimlerin bir araya gelmesi, filmi güçlü bir kadroya taşıyor.

Film, sadece görsel bir şölen sunmakla kalmıyor, aynı zamanda toplumsal ve politik temaları işleyerek izleyiciyi düşündürüyor. Gökyüzünden gelen bir tehdit karşısında insanlığın vereceği tepkiler ve bu süreçte ortaya çıkan çeşitli dinamikler, filmi sadece bir bilim kurgu hikayesi olmaktan çıkarıp güçlü bir sosyal eleştiriye dönüştürüyor.

"Don't Look Up," sadece bilim kurgu sevenleri değil, aynı zamanda güçlü bir mizahla karşılaşmak isteyen izleyicilere de hitap ediyor. Filmi izlerken hem düşünecek, hem gülecek ve bu etkileyici yapımdan çıkarken bir süre boyunca düşündüklerinizin peşinden gideceksiniz.

İyi seyirler,
Ahmet K.

@emrzvlsz
8 ay önce

yani dicaprio varsa izleyeceksin yani okadar 😀 izledik güzeldi ben sıkılmadım

@seedy
10 ay önce

meme uçlarına "led" takanlar mı hayatta kaldı şinncik...!!! 😜

PembeBok
PembeBok
10 ay önce

Trajikomik

DoguHan_q
DoguHan_q
10 ay önce

bana göre keyifliydi

anyone
anyone
1 yıl önce

cogu kisi begenmemis herkes sikici falan bulmus ama guzeldi bence ya.evet bi tik uzundu falan cast de kaliteli.sevdim ben

allarice
allarice
1 yıl önce

çok sıkıcıydı. yemin ediyorum atlaya atlaya izledim ve o kadar sevdiğim oyuncu varken yaptım bunu. tamam ders veriyo konusu iyi cart curt ama o kadar izlettirmiyo ki kendini böyle çok kötü bir stand-up komedisiymiş de gülelim diye sürekli gülme efekti veriyomuşlar gibi bir filmdi. evet aynen böyleydi özür dilerim meryl streep özür dilerim cate blanchett 😢

221B
221B
1 yıl önce

Aylar önce başlamıştım yarısında sıkılıp bıraktım. Şimdi baktım meğer sonradan timothee geliyomuş ondan değil gerçi ama sırf jennifer uğruna en azından btireyim dedim

221B
221B
1 yıl önce

He nasıl mı. İzleme boşver zaman kaybı bence. Amerikayı ve yönetimi eleştiren ironik bir film. Ama bu kadar sağlam kadroyla nasıl bu kadar sıkıcı bir film çıkmış anlayamadım açıkçası

@yusuf1994fb
1 yıl önce

Ben bu filmi hiç sevmedim.

Erayy
Erayy
1 yıl önce

Oyuncu kadrosuna bakıp listeme ekledigim bir film daha bana hayal kırıklığı yaşatmadı.

@m1lflov3erluci
1 yıl önce

🤬🤮

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@moresvet
1 yıl önce

filmde anlatılmak istenilen mesaj güzel bazi sahnelerde yüksek sesle güldüm sahne geçişleri bence keyifliydi bazı insanlar sıkılmış izlerken olabilir herkese hitap edecek diye bir şey yok tabi Dicaprio ve jennifer olmasa filmi 2 saat boyunca kimse izlemez filmi var eden başroller

@keyhanahmad
2 yıl önce

sirf yarim kalmasin diye izledim diger normal fil.lerden farki yok

Onur
Onur
2 yıl önce

yukarı bakmayan koyunlar apkliler

dontpanic
dontpanic
2 yıl önce

bu senaryo gercekte yasansa aynilari olurdu. insanlar gerceklere bakmaktansa buyunlarini egmeyi tercih ediyor.

@zeeepg
2 yıl önce

izlenir

Yasin...
Yasin...
2 yıl önce

izlencek güzel film.. leo ve jennifer iyi oynamış..mesaj veren film..

Batusch
Batusch
2 yıl önce

Senaryoyu kadro canlandırmış bence,bu hikaye için biraz daha kısa olabilirdi.

DilfBucky
DilfBucky
2 yıl önce

gerçekten böyle bir şey olsa ve 6 ayımızın kaldığını öğrensem gram umrumda olmaz

ONEBYONE
ONEBYONE
2 yıl önce

muhteşem ötesiydi en azından denedik

Celal Uzuncaoglu
Celal Uzuncaoglu
2 yıl önce

Bence çok güzel insanlıga bir mesaj taysiyte ederim

Keanu Reeves
Keanu Reeves
2 yıl önce

look up the world

Luciyim ben
Luciyim ben
2 yıl önce

look up

Luciyim ben
Luciyim ben
2 yıl önce

ne yani beğenmeniz için herkesin kurtulmasımı gerekiyordu bazı mesajlar verebilmesi için farklı yollar denenmiş ama anlaşılmamış üzücü kimsenin kurtulmaması gerçekçi olmuş o sonda herkes öldükt€n sonra tek kalan yaverde espri olsun diye yapmışlar ona takılmayın fazla dfjgfdkgmfd

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@poyrazben
2 yıl önce

Konusu bence gayet iyi ama senaryo için aynısını söyleyemem canım çıktı filmi bitirene kadar. Bu kadar kaliteli oyuncularla nasıl bu kadar ilerlemeyen sıkıcı bi film çıkartmışlar anlamadım. Bkz. Sonunu ayrıca cok beğendim

⋄ Kerem Ahmet ⋄
⋄ Kerem Ahmet ⋄
2 yıl önce

Trajikomik bir filmdi.

@reis48
2 yıl önce

filme saçma diyenler, dicaprio ve J.Lawrence dışındaki tüm karakterler bence 🙂 film, içinde bulunduğumuz dünyayı harika bir şekilde anlatmış. neyini anlamadınız. suda boğulan insanı cep telefonuyla çeken insanlığı anlatmış işte. hala mı anlamadınız?

@hiearthy
2 yıl önce

aga şu filmdeki göndermeleri de anlamadıysanız gidin eşkiya dünyaya hükümdar olmaz gibi racon kesmeli mafya dizileriyle bekaret kemerli türk dizileri izleyin amk ( bu yorum aşağıdaki yorumları görüp yükselmiş olduğum bi zamanda yazılmıştır, lütfen kişisel algılamayın aq.)

Astek
Astek
2 yıl önce

bence gayet güzel ve ince göndermelere sahip bir film olmuş

Daemon Targaryen
Daemon Targaryen
2 yıl önce

sacma les bir yapım olmuş umarım projede yer alan yapımcısından editörüne kadar bir daha dizi veya sinema sektörüne el atmazlar

harun
harun
2 yıl önce

sonu sacma

@derekhaleeee
2 yıl önce

o kadarda guzel gelmedi bana eh iste

@ufu123
2 yıl önce

çok sevmediler ama ben sevdim filmi 🙂

@ireeemmm
2 yıl önce

aşırı sinir bozucu bir dizi.. saçmalık ne olduğunu anlamıyosun ben sonda biseyler olur dedim ama o son ne? yani ucu bir yere varamayan saçma sapan bir döngü gereksiz bence bosuna vaktinizi harcamayın ayrıca timothee chalamet her yerde karşıma çıkıyosun kardeşim sal artık

Revelación .
Revelación .
2 yıl önce

Film* ayrıca şunu demeyi bırakın timmy nin mesleği bu aktif olması sizi neden bu kadar rahatsız ediyor filmlerini izleme geç artık bunu da biz mi söyleyelim cidden nereye nefret kusacağınızı şaşırdınız

⋄ Kerem Ahmet ⋄
⋄ Kerem Ahmet ⋄
2 yıl önce

Yaş 6 falan mı?

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık