11 Ekim 2019
Mac
VidMoly
Kırık - Fractured

Fractured

Genel Bakış

Ray Monroe (Sam Worthington) ve eşi Joanne (Lily Rabe), bir kazada yaralanan kızlarını yakınlardaki bir hastanenin acil servisine götürür. Kız tomografiye gönderildiğinde annesi de onunla birlikte gider. Ancak bunun ardından kız ve annesi sırra kadem basar ve onların orada olduklarına dair tüm hastane kayıtları ortadan kaybolur. Endişe içindeki Ray, ailesini ve onlara ne olduğuna dair gerçeği bulmak için zamanla yarışır.

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Türü: Gerilim
Ülke
US
Süre
100 dk
Takipçiler
522
IMDb Puanı
6.2
Yapım Yılı
2019
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Fractured fragmanını izle
2019
rosita versiyon
rosita versiyon
2 hafta önce

Off film mukkemel sonuna kadar gizemini o kadar iyi korudu ki yani ben de bi ara adama inandım ya mutlaka izlenmesi gerekiyorr

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

alfomga
alfomga
3 hafta önce

OHA... SONUNU HİÇ BÖYLE BEKLEMİYORDUM HASTANE HAKLIYMIŞ

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

alfomga
alfomga
3 hafta önce

1.13.47 yok artık

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

alfomga
alfomga
3 hafta önce

bu nasıl hastane aq

@mesud
3 hafta önce

mükəmməl 🙂

@marymom
3 hafta önce

film gayet güzeldi sonu aşırı iyiydi güzel film izlenir

myers
myers
3 hafta önce

Hastanedeki doktorlar o kadar sinir bozucu geldi ki adama inandım bır yerde

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

TRAuMA
TRAuMA
1 ay önce

güzeldi

@hamid123
2 ay önce

Shutter Island'dan esinlenilmiş sanki, o yüzden sonunu tahmin etmek zor olmadı 7/10

Savas Aksoy
Savas Aksoy
2 ay önce

👍👍👍

@stuckwithme
3 ay önce

vay serroo

oznesiz
oznesiz
3 ay önce

Psikoloji, gizem ve gerilim türünde iyi bir film. Hem geriyor hem düşündürüyor. Film boyunca vazen adama hak verdim bazen de acaba hastane çalışanları haklı olabilir mi diye düşündüm. Sonuna kadar gizemini korudu. Bu türü seviyorsanız izleyin.

@pkyblndrs44
4 ay önce

bir önermenin değilinin değili yine kendisine eşittir. Bu film için söyleyeceklerim hepsi bu kadar 🙂

@stuckwithme
4 ay önce

instadaki abiden gordum ve geldimm

@aganiggabarisabi
4 ay önce

Bence film güzeldi. Arafta kalmıştım haklı mı değil mi diye de sonu baya ağzımı açık bıraktı. Ruh hastası .d

@mkarakas541
4 ay önce

Film benim için tam bir efsane. Başlangıçta finali çok tahmin edilebilir sanmıştım. Bu kadar da belli etmeselerdi bari demiştim ama yönetmen bu konuda gerçekten çok

Perisu
Perisu
6 ay önce

hiç bu kadar gerilip sonunu merak ettiğim bir film olmamıştı

@helomayli
7 ay önce

İnsan aklıyla oynayan bir film. İnsanı konudan uzaklaştırmıyor ve merakı artırıyor. Gerçeklik algısını bozuyor. Filme puanım 8/10

@mylifeisterrible
7 ay önce

Gercekte boyle bisi olmamistir umarim etkilemişti beni baya

kahlan amnell
kahlan amnell
9 ay önce

ruh hastası köpek

@meyraaydin
11 ay önce

film adı ile pek uyuşmuyor

@meyraaydin
11 ay önce

psikogerilim türünde, bir şeylerin ters gittiği hep belliydi, başrol çok iyi oynamış, çekim kalitesi güzeldi. gece izlediğim için son dakikasında bir tık korktum ailecek izlenebilir bir psikogerilim filmi bence, aileye üzüldüm

prenseskadir
prenseskadir
1 yıl önce

bayaterskoseydigueldş

@d0ruk
1 yıl önce

guzel film izlenir

@biemwi
1 yıl önce

Yorumları okumamış olsam ray in öyle bişey yaptığına inanmazdım, mükemmel birşeydi.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@ily
@ily
1 yıl önce

keşke devamını görebilseydik çok güzeldi

@retrouvailles
1 yıl önce

hass..oyle son beklemiyordum

@betccet
1 yıl önce

sonunda zortladım ldkdsjk

@melisaninmekan0
1 yıl önce

sağlam ters köşesi olan bir filmdi.

@arpa
1 yıl önce

taklaya geldim

@arpa
1 yıl önce

filmi izlerken bi yandan adam haklı diyorum bur yandan deli diyorum gercekten efsane aksiyonluk bir film devamı gelir kesin❤️🔥

♧
1 yıl önce

böyle şeyler izleyince kendinden şüphe eden bi ben miyim şu an gerçek mi lan

İsmail.K
İsmail.K
1 yıl önce

Ulan inanmıştım lan. Vay amk ruh hastası

@aakcan
1 yıl önce

Bir anlığına yaşadığımız hayatın travma olma düşüncesi 😅

kahlan amnell
kahlan amnell
9 ay önce

ne kadar gerizekalıyım o zaman ben uydura udura bu hayatı mı uydurdum bu hayatı mı kendime layık gördüm kdkfdsk

@halooo
1 yıl önce

çerezlik değil sadece çekirdek 4/10

@okyanusunincisi
1 yıl önce

hahhaah :D

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık