01 Ocak 2022
Mac
VidMoly
Okru
Zamanda Tutsak - Old

Old

Genel Bakış

Old, tatile giden bir ailenin hayatına odaklanıyor. Tropik bir tatile giden aile, tenha bir plajda dinlendikleri sırada beklenmedik durumlarla karşılaşır. Aile, plajın anlam veremedikleri bir şekilde hızla yaşlanmalarına neden olduğunu keşfeder.

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Gerilim, Gizem, Korku
Ülke
US
Süre
108 dk
Takipçiler
862
IMDb Puanı
5.9
Yapım Yılı
2021
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Old fragmanını izle
2021
kahlan amnell
kahlan amnell
4 ay önce

L@n malak madem çocuk ipucunu vermiş kızı skmek yerine onu çözsene en başından

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

kahlan amnell
kahlan amnell
4 ay önce

çocukların çocuğu oldu aq

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Staunch
Staunch
6 ay önce

Konusu cidden güzel izlerken ben sıkılmadım fakat daha iyi olabilirdi

Emre T.
Emre T.
7 ay önce

ilgniç bir konusu var. izlemeniz gerektiğini düşünüyorum.

@marymom
8 ay önce

merak ettiğim bir filmdi mantık hataları olsa da fena değil izlenir

n1s0ss
n1s0ss
9 ay önce

Herkes mantık hatası var demiş o yüzden çok önyargılı ve eleştirel bi şekilde izlemeye başladım. bu yüzden de filmi sevemedim. Ama bu konuyla çok daha iyi bir film yapılabilirdi

@serbas
11 ay önce

akıcı bir filmdi bazi yerlerinde mantik hatalari da olsa gayet izlenir bence

@melike15
1 yıl önce

sürükleyici bir film sıkılmadan izledim ama bazı sahnelerde mantık hataları var ama kötü değildi

maddy perez
maddy perez
1 yıl önce

mantık hataları vardı gerçekten ama sıkılmadım yani bence güzeldi

İlayda Sena
İlayda Sena
1 yıl önce

yollamışlar sizi bir sahile, bir şeyler farklı görüyorsunuz da verdiğiniz tepki "ay virüs var" mı oluyor saygıdeğer ablalarım abilerim. şimdi burda konuşurum ama spoiler olur diye açık olmayacağım. Sahile gider gitmez karşınıza denizden bir çıtır geliyor ve o da ne kimse oralı değil. hadi çocuklar büyüdü 16-17 oldu nasıl biranda o yaptıklarını öğrendiler? 10 dakika önce 6 yaşındaydı la bunlar. kakalarını yapınca ana ana beni bi temizle diye koşan veletti bunlar... ah daha çok eleştireceğim ama yeter. mantıkla bilinen şeylerin çeliştirldiği kurguları pek sevmiyorum. şu senaryoyu başka bir şirkete yönetmene verselerdi de heba olmasaydı dedim

sedalimsi
sedalimsi
1 yıl önce

Film tuhaf, başta diyorsun bu ne ama sarıyor gerçekten akıp gidiyor. Şans verilir bence. Ben bazı yerlerde sinirim bozuldu kahkaha atarak izledim hatta :d

@pinkmoon
1 yıl önce

Uzun zamandır izleyim diyordum başlar biraz sıkıcı olsa da sonra sürüklüyor.

mahallenizin spidermani
mahallenizin spidermani
1 yıl önce

güzel fakat biraz daha farklı olabilirdi 10/6

@dogununprensesi
1 yıl önce

Konu olarak çok iddialı daha kaliteli bi kadroyla olsaydı bambaşka olabilirdi. Devam filminin geleceği çok açık bakalım nasıl olucak. Zaman geçirmek için izlenebilir.

C O C O
C O C O
1 yıl önce

Konu güzel ama flaş tv çekmiş filmi sanırsam. Saçma sapan bir şey boşuna izleyip zaman kaybetmeyin benden söylemesi.

REİS
REİS
1 yıl önce

güzel konu ama daha farklı olabilirdi 10/7

fotıma
fotıma
2 yıl önce

bok gibiydi

fotıma
fotıma
2 yıl önce

iğrenc berbat

fotıma
fotıma
2 yıl önce

bune @q mükemmel konuyu çöp etmisler

Luciyim ben
Luciyim ben
2 yıl önce

bu konu çok çok çok daha güzel kullanılabilirdi ama genede güzeldi sevdim

@moresvet
2 yıl önce

konusu güzel sıkıcı değil ama profesyonelce bir film de değil profesyonel olsaydı tadından yenmezdi tam olarak IMDb puanı hak ediyor

@goodluck58
2 yıl önce

idare eder işte

DeJabrew
DeJabrew
2 yıl önce

sonu gayet iyiydi bu arada biraz uzdu ama tatmin ediyor bence

Lokiew
Lokiew
2 yıl önce

guzel izlenir

Sayat Mısırlı
Sayat Mısırlı
2 yıl önce

Güzel film izleyin 👍

Captain Price
Captain Price
2 yıl önce

Konusu izlemeye değer ve merak uyandırıcıydı. Başarılı bir gerilim filmi olmuş..

KAPTAN BLACK
KAPTAN BLACK
2 yıl önce

bence gayet güzel konulu bir film daha iyi olabilirdi ama izlenir mantık hatası çok yazanlara bakmayın mantık arıyosanız bilim kurgu izlemeyin bi zahmet

RmYDollo_
RmYDollo_
2 yıl önce

çok değişik bir filmdi..

bersuuu
bersuuu
2 yıl önce

yani sonunu biraz anlamdıramadım ama idare eder

monalisabella
monalisabella
2 yıl önce

my uncle doesn't like coral.

monalisabella
monalisabella
2 yıl önce

mükemmel bişi

@oguzkaan32
2 yıl önce

Shamalayan ....adamjm benim diyenlerin dahi nefret edeceği bir film olmuş.Kesinlikle zaman kaybı

@superv
2 yıl önce

Çok beğendim. Genç yaşlarında olan izleyenler pek sevmeyecektir eminim🙂 ama benim gibi az olgun olanlar dersler çıkararak izleyecek, ömrünü sorgulayacaktır -kendi kendine- ama çaktırmadan:) Neyse, film olarak da sürekleyici genelde ama sahilde oturarak sonlara doğru olan muhabbetler biraz uzun olmuş sadece. Genel olarak izlenir hatta heyecanla bile izlenir.

monalisabella
monalisabella
2 yıl önce

niye aq 17 yasindayim gayette iyi anladim olayi. tamam knk en olgun sensin en iyi sen anladin filmi

@mynaiesisslo8
2 yıl önce

😍mantık hatası çok, ama güzeldi

@mura34
2 yıl önce

Konu merak uyandırıcı Lost (2004) dizisindeki Dharma Initiative’i (Dharma Girişimi) hatırlatıyor ama o kadar kaliteli değil karakterler zayıf gizemli havayı seyredene tam iletemiyor senaryo bağlayıcı bazı olumsuzluklar söz konusu oyunculuk la filmi biraz alt seviyeye çekmiş

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık