24 Kasım 2018
Mac
VidMoly
Okru
Başlat: Ready Player One - Ready Player One

Ready Player One
@meyraaydin
3 ay önce

yine burdayım , film çok

@meyraaydin
3 ay önce

İyi ya o kdr sevdimki, efektler kurgu şaşırtmacalar hepsi tam dozunda niye bu film abartılmıyor yav

@melyhere
6 ay önce

free guy izledikten sonra geldim hi

michaelcorleone
michaelcorleone
6 ay önce

Film çok iyi. Marvel , DC ve diğer tüm stüdyolardan easter egg'ler içeriyor. Bize de keyifli bir şekilde izlemek kalıyor...

@namiq99
1 yıl önce

baya iyi film

emirkaan
emirkaan
1 yıl önce

bu tarz filim önerileriniz varmı

Mr. Rick Grimes
Mr. Rick Grimes
1 yıl önce

Büyük ihtimalle izlemişsindir ama Free Guy ve Pixels

_Fatma_
_Fatma_
2 yıl önce

1:33:07 Arkadaşı olan hiç kimse başarısız değildir.

@eqinox
2 yıl önce

Çoooook iyidi bunu sevdiyseniz Free Guy izleyin aynısı denilebilr.

@woogodyoung
2 yıl önce

MÜTHİŞTİ aktı gitti film valla

KAPTAN BLACK
KAPTAN BLACK
2 yıl önce

abi ben bunu dırdıvık bişey zannediyodum efsaneymiş kesinlikle bi şans verin

Paul Atreides
Paul Atreides
2 yıl önce

En sevdiğim film

Wanda_Maximoff
Wanda_Maximoff
2 yıl önce

Metaverse

Erkinn
Erkinn
2 yıl önce

10.kez izlemeye geldim

@reji
2 yıl önce

ergen bir perspektiften verilmiş ama, bizim gibi izleyicilere de ancak bu dozla verilirse alt metnin içerdiği mesajlar ulaşacak... yoksa kaotik bir film olurdu... mükemmel bir hikaye

Flashback
Flashback
2 yıl önce

Daito favorim, çok güzel film.

@mfk64
2 yıl önce

bunun ikisi nerde bulanadim

LaCasaDePapel
LaCasaDePapelYönetici
2 yıl önce

ikisi yok.

@okyanusunincisi
2 yıl önce

çok güzel bir film, kesinlikle öneriyorum 🤩

Jeastan
Jeastan
2 yıl önce

beğenmeyen iki kişi Sorrento ve F'Nale gaiba

Jeastan
Jeastan
2 yıl önce

inanılmaz bi film izlemenizi tavsiye etmiyorum hemen izleyin diyorum 🙂

@marty3423
2 yıl önce

🙂🙏

@acmamaaglamayan
2 yıl önce

bu film i nasıl indirebilirim

Gökay
Gökay
2 yıl önce

Yemişim gerçekliği ya koy şöyle bir oyuna beni hayatımın sonuna kadar oynim

Fevzi Süleyman Gürbüz
Fevzi Süleyman Gürbüz
2 yıl önce

çok iyiydi steven hocam gene döktürmüş biraz ergen tarzı olsa da 10/8

@thake
2 yıl önce

7. kez izlemeye geldim

@howyoudoinn
2 yıl önce

basliyoring bismillah

rhynox
rhynox
2 yıl önce

değer

Paul Atreides
Paul Atreides
2 yıl önce

lan izleyin bu filmi gerçekten mükemmel

ikra_bbr
ikra_bbr
2 yıl önce

Mis gibi film herkes gibi bi sure etkisinde kalicam, ne bekliyorsun hemen izlee

@kerem0758
2 yıl önce

GUZELDİ

Maes
Maes
2 yıl önce

hayatımın bazı dönemlerinde bir oyuna, bir filme, veya bir kitaba takılı kalıyorum haftalarca. galiba bu dönemki film buymuş. şimdi aylarca burada kalma zamanı

DoguHan_q
DoguHan_q
3 yıl önce

vr yerine böyle oyun olsun sabah akşam girerim gerçekte olsa mükemmelk

salamliisalam
salamliisalam
3 yıl önce

çok önce izlemiştim ama güzeş filmdi

@dontlookpls
3 yıl önce

Play
Settings
Leave the game

Frekanssız Geveze
Frekanssız Geveze
3 yıl önce

kaçırılmayacak kadar güzel bir film. felsefesi güzel.

Luciyim ben
Luciyim ben
3 yıl önce

başlat:bitir

@nurci
3 yıl önce

aşırı iyiiii kesinlikke izleyin izletin ;)

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık