29 Nisan 2022
Mac
VidMoly
Okru
İkinci Varisler Gizli Cemiyeti - Secret Society of Second Born Royals

Secret Society of Second Born Royals
@deart34
1 yıl önce

Vakit geçirmelik bir film olmuş. Olay örgüsü çok kısa zamanda anlatılmış ve bu da filmi çok tahmin edilesi yapmış ama ikincisi olursa izler miyim "KESİNLİKLE" izlemeye çalışırım.

Bedirhan bal
Bedirhan bal
1 yıl önce

çocuklar için iyi bir film

@reji
2 yıl önce

işin aslı senaryonun dayandığı argüman oldukça kuvvetli ancak işte konuyu ergenlere sunmayı seçtiklerinden sadece çok ŞİRİN bir film olmuş...

filiz
filiz
1 yıl önce

O kadar doğru bir yorum ki

@reji
1 yıl önce

kafa yapılarımızın ortak olması bizi de VARİS kılabilir:))

@sulekarakurt8
2 yıl önce

daha iyi olabilirdi bence ama yinede sevdim

@simgecelik
2 yıl önce

Film o kadar da vasat değil. Ben beğendim. Ama dizisi olsa daha iyi olurmuş gerçekten. Konusu iyi👍

Apocalypce2
Apocalypce2
2 yıl önce

Beklentilerimin çok çok altında bir filmdi. Bir sezonluk mini dizi yapılsa daha iyi olabilirmiş. Çok şey anlatayım derken hiç bir şey anlatamamış.

heltaskelta
heltaskelta
2 yıl önce

böyle kötü yapımlar nasıl trende giriyor aq

@pmux
2 yıl önce

bune mk

eda1234
eda1234
2 yıl önce

Kızın o düğün maşalarını tarayıp su dalgasına çevirme isteği bırak peşimi

ÂdaWong
ÂdaWong
2 yıl önce

Disneyin büyülü bir yapısı var, çok garip

ÂdaWong
ÂdaWong
2 yıl önce

Bu filmi izlemek için burdayım, evet, evet, şu an tam burdayım. Filme laf edenler olmuş, birileri demişki disney öldü, yaylanın disney+ ile geri döndü. şaaaaaaaaaaaaaaaaak

TahaYasin
TahaYasin
2 yıl önce

ya baslangıcı cidden sıkıcı ama oratalara doğru izlenir.

Apocalypce2
Apocalypce2
2 yıl önce

Beklentilerimin çok çok altında bir filmdi. Bir sezonluk mini dizi yapılsa daha iyi olabilirmiş. Çok şey anlatayım derken hiç bir şey anlatamamış.

@afeka06
2 yıl önce

güzel çerzlik gider ✔

⋄ Kerem Ahmet ⋄
⋄ Kerem Ahmet ⋄
2 yıl önce

Tek kelimelik yorumdan fazlası kendimizi yormak olur: "Çerezlik"

♕Sheymaliner♕
♕Sheymaliner♕
2 yıl önce

Güzel film bence abartıldığı gibi kötü değil fantastik bir film bu sonuçta gerçek değil.. 💫

birbaglamroka
birbaglamroka
2 yıl önce

ben pe k sevmedim

@evrenperol
2 yıl önce

ergen-gençlik arası bişey seven varsa izlesin filme iyi para yatırmışlar

reybors
reybors
3 yıl önce

Beğendim gibi boş zamanlarda izlenebilir bence

@mrs18
3 yıl önce

Bu tarz yapımlardan çokta bir şey beklememek gerekiyor . Açıkcası sonu pek tatmin etmedi . Daha iyi seçenekler var ,İyi seyirler . 👀

@mrs18
3 yıl önce

Sıkıcı vaktinizi değerlendirmek için tercih edilebilir ama

@busecuh1
3 yıl önce

love it

@solluna001
3 yıl önce

umarım 2. gelir

@solluna001
3 yıl önce

disney güzeldir .... filimleride dizileride

Armis
Armis
3 yıl önce

Disneyin yeni oyuncular senaryo ve yeni kahramanlar arayış çalışmalarından biri gibi olmuş izlenir

@solluna001
3 yıl önce

disney güzeldir bide yeni çıktı sayılır galiba tersdüz sihir galiba adı onu izle

Armis
Armis
3 yıl önce

öneri için teşekkürederim izleyeceğim

@ayseclkrose
3 yıl önce

Her yaş grubuna uygun. Herkes izleyebilir. Ve film çok iyi.

vesile dilekci
vesile dilekci
3 yıl önce

keyif vericiydi 🧚

@benezgi
3 yıl önce

2.sini sabırsızlıkla bekliyor olacağım

@benezgi
3 yıl önce

film çerezlik bir film gayette eğlenceli bence denemeye değer 👌

@quadrack
3 yıl önce

Biraz çocuk filmi havasında. İdare eder. 5/10 puan eder en çok..

@aaysuuklc
3 yıl önce

muhteşem olmasa da boş vakitte izlenir🙃

Bekir Eroğlu
Bekir Eroğlu
3 yıl önce

çok güzel bi fgilm

@okyanusunincisi
3 yıl önce

nnnapsak

1308
1308
3 yıl önce

bi selena eksik

Osman Kaya
Osman Kaya
3 yıl önce

napakkk izleyek miii.....

birsha
birsha
3 yıl önce

İMDb puanı 6dan düşük olan her filmde varsın .q

Osman Kaya
Osman Kaya
3 yıl önce

Demek ki sende izliyorsun!!!!

⋄ Kerem Ahmet ⋄
⋄ Kerem Ahmet ⋄
2 yıl önce

Şaaakk

ÂdaWong
ÂdaWong
2 yıl önce

Beni sakın sınama

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık