14 Ocak 2020
Mac
VidMoly
Yokedici 2: Mahşer Günü - Terminator 2: Judgment Day

Terminator 2: Judgment Day

Genel Bakış

1997 Ağustos’unda yaşanan ve 3 milyarı aşkın insanın ölümüne neden olan olayın üstünden yıllar geçmiş ve 2029 yılına gelinmiştir.
John Connor makinelere karşı insan direnişinin lideri konumundadır. Onu 2029 yılında yok edemeyen makineler şimdi yok edemedikleri düşmanlarını geçmişte yok etmeyi denemeye karar verirler ve John’un 10 yaşında olduğu döneme bir yok edici makine yollarlar. Buna karşılık John da o dönemde kendisini korumak için daha önce annesini öldürmek göreviyle geçmişe yollanan yok edici makinenin daha üst bir m...Devamını Göster

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
137 dk
Takipçiler
407
IMDb Puanı
8.5
Yapım Yılı
1991
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Terminator 2: Judgment Day fragmanını izle
1991
@ladynova
1 hafta önce

Bu filmin ne kadar iyi olduğunu tam anlamıyla anlamak için çıktığı yıllarda yaşıyor olmanız lazım. Sinema teknolojileri, çekim teknikleri ve senaryo bakımından mihenk taşı olan filmlerden biridir. Bir çok esere ilham vermiştir. Bu yüzden efsanedir.

@skillz
2 ay önce

Dostlar filmi sevdim sevmesinede, neden efsane olarak anıldığını anlayamadım. Filmin yarattığı evren çok iyi diye övüyolar ama çok ucu açık bırakılmış konu var, mesela zaman yolcuğunu nasıl yaptıklarını çok merak ediyorum, veya madem kaderi değiştirebiliyorsunuz ilk filmde skynet i neden imha etmediniz? Zaman konusu cidden eşsiz dönemine göre ama bu filmi dünyanın en iyi filmlerinden biri yapamıyor maalesef. Oyunculuklar kötü, zaten oyuncu bile olmayan bir adamı sırf ünlü diye başrol yaparsan olacağı budur. Filmi dediğim gibi sevdim ama kesinlikle bir bilim kurgu başyapıtı değil, bilim kurgu denilince benim aklıma daha çok Bladerunner, Alien, 2001 A Space Odyssey veya Star Wars gibi işler gelir.

@tolginyoo
1 yıl önce

Serinin en iyi filmi. Atmosferi efsane. Yönetmen James Cameron, yeteneğini konuşturmuş. Teknolojik olarak kısıtlı imkanlarla yapılmış olsa da, sonradan çıkan devam filmlerinden çok daha güzel. Tek kötü yanı buradaki John Connor karakteri, How I Met Your Mother'ın Lily Aldrin'inden sonra, sinema tarihinin en gıcık karakteri olması. Termimatör sevenlerin Sarah Connor Chronicles dizisini de izlemesini öneririm.

Efe Özer
Efe Özer
1 yıl önce

iyi de skynet zaten sanal bir şey değil mi? insanlar robotun mekaniğiyle kendilerine yeni silahlar üretebilirdi ve skynetin karşısında güçlü olabilirlerdi neden bunu engellediler?

@sametfrat58
1 yıl önce

buradan devamkee

kenshi
kenshi
1 yıl önce

t serisinin en iyi flimi

I feel fantastic
I feel fantastic
1 yıl önce

aa bu john american history x' deki başrolün kardeşi la

Aradığın Adres
Aradığın Adres
2 yıl önce

Yine biir baş yapıt olan film bu arada fark ettiğim şey en güzel yapımlar 1900 2000 yıllar arasın da neyse konuya dönelim hepimizin 1 den fazla izlediğimiiz bu seri film için ımdb puanım 10 /7

TKTERB
TKTERB
2 yıl önce

On numara film izleyin.

ŞehirsizzKadın
ŞehirsizzKadın
2 yıl önce

10 yaşındaki çocuğun yaşadıklarına bak. Ben 10 yaşındayken ev ile okul arasında mekik dokumaktan başka bir şey yaptığımı hatırlamıyorum.

Luciyim ben
Luciyim ben
3 yıl önce

30 yıl olmuş film çıkalı vaaaaaaaaaaaaay be

@angelofdeath37
3 yıl önce

ilk film sanki biraz daha iyiydi ama buda güzel

@mehrac1515
3 yıl önce

Tərcuman bazı yerLeri yapmamış ingilisce sözcükler var bazı yerlerde

rockatansky
rockatansky
3 yıl önce

Muhteşem ötesi bi film bayılıyorum bu filme yaa sıkılmadan açıp izliyorum bi işle uğraşırken arkada açıyorum artık replikleri ezberledim gönlümü fethediyo resmen izleyin izlettirin

Şevval
Şevval
4 yıl önce

Koleksiyonlar bölümünde en iyi "Korku-Gerilim" ve "Romantik-Komedi" filmlerini seçtim bakabilirsinizz 🙂

Cangarette
Cangarette
4 yıl önce

👌🏻

@dunisz1
4 yıl önce

bu seriye bayılıyorum. herkes şu evde kalma sürecinde izlemesi gereken muhteşem filmlerden biridir NET!

@outcast33
4 yıl önce

Serinin en iyi filmi budur desem çoğu insan hemfikir olacaktır. Ufuk açan konusu yıllarca ilham kaynağı olmuştur.

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık