10 Mart 2021
Mac
VidMoly
Büyücüler Kulübü: Mira‪s - The Craft: Legacy

The Craft: Legacy

Genel Bakış

Hannah, okuduğu lisede dışlanan genç bir kızdır. Kendisini okuluna ait hissetmeyen Hannah, sonunda üç genç kız ile birlikte bir grup kurar. Zamanlarını birlikte geçirmeye başlayan kızlar, yavaş yavaş cadılık üzerine denemelerde bulunmaya başlar. Büyücülükle ilgili bir şeyler öğrenen genç kızlar için bu durum başlarda hayatlarının kolaylaşmasını sağlar. Keşfettikleri bu güç onlar için işe yarıyormuş gibi görünse de kızlar bir süre sonra kendilerini beklenmedik bir kaosun içine sürüklenirken bulur.

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Fantastik, Korku
Ülke
US
Süre
94 dk
Takipçiler
417
IMDb Puanı
4.3
Yapım Yılı
2020
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The Craft: Legacy fragmanını izle
2020
@kaangrimes
5 ay önce

herşeyin ilki güzeldir 😉

@aylhi
8 ay önce

sonunu hiç öyle beklemiyordum

@stuckwithme
8 ay önce

uzuldum be çocuğa

YLMZ
YLMZ
8 ay önce

📍

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
9 ay önce

15:40 Abi ne izliyorsun amk one

Zeuss
Zeuss
9 ay önce

NJFSKAŞSASKFŞLALFKSA

@muhammedy13
1 yıl önce

ilkine göre daha düşük bir seviyede ama kötü değildi ve sonu çok iyiydi yeni bir film istetecek kadar.

Lâl sarcaios
Lâl sarcaios
1 yıl önce

1.film daha iyiydi ama sonu sasirtti nancy falan devami gelmesi lazim

@zehyra
1 yıl önce

tam izlicem yorumlara bakayım dedim Mrtvi0 diye biri spoiler vermis uyarı vermeden, hevesim kursagımda kaldi abi yapmayın soyle seyler insanın izleyesi kalmıyor cidden

user25271104-
user25271104-
1 yıl önce

lily nancy nin kizi nasiiii

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Original
Original
1 yıl önce

Güzel Film

Mirayx
Mirayx
1 yıl önce

O SON NEYDİ ÖYLEE

catradora
catradora
1 yıl önce

film iyiydi açıkçası kötü denemez bence ama İlk film EFSANEVİYDİ

@meryem06
1 yıl önce

birinci film her şekilde daha iyidi cadilik vibe aliyorsun en azindan ama burda oyuncular cadi olabilecek en son insalar falan olabailir yani :')

Asu♡
Asu♡
2 yıl önce

bırıncı fılm kat kat daha ıyı o cadılık vıbeını fln daha ıyı verıyodu ılk fılm acıkcası bunu cok begenmedım bırıncı fılme hastayım

Asu♡
Asu♡
2 yıl önce

birinci film kat kat daha iyiydi o cadılık vibeını fln daha çok veriyodu açıkcası çok beğenmedim birinci film kat kat daha iyi

birazciddi
birazciddi
2 yıl önce

ben çok beğendim . hatta arttırıyorum BAYILDIMMMM

h'
h'
2 yıl önce

Ters köşe bir sonu vardı, beklemiyordum. 1. filmi de izlemelisiniz.

Miss.Spellman
Miss.Spellman
2 yıl önce

ln nancy nin nasil cocugu oldu kendisi hastanede

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

TahaYasin
TahaYasin
2 yıl önce

bence güzel değil. giriş çok klasik, son anlamsız.

@izleizlebitmez2
2 yıl önce

1. film daha güzeldi bence ama buda güzel izlenir

@izleizlebitmez2
2 yıl önce

Devam filmi gelicek mi

kontolaf29
kontolaf29
2 yıl önce

çok iyiydi

@melsdiyebiri
2 yıl önce

ya biraz daha ilerletseydiniz keske sonunu

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@gizemliyol
2 yıl önce

Güzeldi ama sonu biraz boş kalmış 👈

@lalabond
2 yıl önce

guzeldi biraz boş bitti sonu manasizdi ama oyle

Mrtvi0
Mrtvi0
2 yıl önce

1.filmini izledinmi ben sırf sonu için beğendim sonda annesinin nancy çıkması bence harikaydı

cancincon
cancincon
2 yıl önce

çok yarıd bitti ya 2. film çıkar mı

Mrtvi0
Mrtvi0
2 yıl önce

bu zaten ikinci film

cancincon
cancincon
2 yıl önce

ikinci film olduğunu biliyorum ve bu 1996 ile aynı sadece 2020 çkimi the craftın devamı niteliğinde bir film çıkar mı diye sordum

@nazli34
2 yıl önce

izlemenize değecek bir film 👍

cancincon
cancincon
2 yıl önce

çok aşağılara inmeyin aptln teki spoiler vermiş

@goksu
2 yıl önce

bu film 1. filmin devamı aslında. sondaki nancy (1. filmde akıl hastanesine yatırılan kız) ve ana karakter de nancynin kızı. ama ilk filmi izlemeden de bu filmi anlayabilirsiniz.

@astoria
2 yıl önce

Çok beğendim güzeldi izlemeye değer bir film

shut up bitch
shut up bitch
2 yıl önce

cok ani bitti ama yine de cok iyi, korku degil

Zeynep Verda Kaynak
Zeynep Verda Kaynak
3 yıl önce

1.filmin devamı değil tekrar çekimi, iki filmde çok iyi sayılmaz ama 2.filmi daha çok beğendim

Zeynepnur Ordu
Zeynepnur Ordu
3 yıl önce

1. film mi izlemeden izlersem bisey anlarmıyım bazıları devamı demiş bazıları tekrar çekimi falan demiş anladığım kadarıyla ona göre başlicam da

@astoria
2 yıl önce

Kimse cevaplamış ama ben söyleyim tekrar çekimi ve daha modern olanı ve anlarsın sorun olmaz

HoneyBeet
HoneyBeet
3 yıl önce

film in 1. kadar mükemmel değildi ama güzeldi

@lagalugayapma
3 yıl önce

Güzel gibi ama filmin sonu yok ne ara oldu bitti anlamış değilim çok ani bitti

isminur çoban
isminur çoban
3 yıl önce

çok haklısın

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık