15 Ağustos 2022
Mac
VidMoly
Sonraki Hayat - The Fallout

The Fallout

Genel Bakış

Vada, liseye giden genç bir kızdır. Onun hayatı, okulda yaşadığı bir olaydan sonra bambaşka bir hal alır. Yaşadığı trajedinin ardından Vada'nın ailesi ve arkadaşları ile olan ilişkisi tamamen değişir. Dünyaya farklı açılardan bakmaya başlayan Vada, yaşadığı trajedinin sonuçlarıyla mücadele etmeye çalışır.
--------
In the wake of a school tragedy, Vada, Mia and Quinton form a unique and dynamic bond as they navigate the never linear, often confusing journey to heal in a world that feels forever changed.

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram
Ülke
US
Süre
96 dk
Takipçiler
445
IMDb Puanı
7.0
Yapım Yılı
2022
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The Fallout fragmanını izle
2022
@malazgirt
2 gün önce

Merhabalar, Aslında ADMİN e ulaşmak istiyorum ama mail hariç hirbir şekilde ulaşamadım. Bende bu yolu denemek zorunda kaldım kusura bakmayın. Neyse Fallout neden yok çok şaşırdım, aradığımda da bu 'GÜZEL' diziden başka bir şey bulamadım çok garibime gitti. Telife mi takıldı anlayamadam bana bilgi ulaştırırsanız sevinirim. İyi günler dilerim.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@hodrogen
2 hafta önce

Herkes zaman kaybı yazmış yotumlara amma bence o kadar da kötü değildi. Psikolojik bir filmdi ve sonunun belirsiz olması aslı da biraz da iyiydi diye düşünüyorum. V Ohio dakı bir okulun saldırıya uğradığını öğrenir ve patak atak keçirir. Ve bence okul kardeşinin okulun değildi sadece bir okuldu V terapistine de demişdi zaten kimse ölmemeliydi diye

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Apocalypce2
Apocalypce2
3 ay önce

Fallout İkinci Sezon Onayı aldı!

@hacersay
5 ay önce

sonda bahsedilen okulun kardeşinin ya da mianın okulu olduğunu nerden anladınız?? Ayrıca film tamamen zaman kaybı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@nepriblumgo
7 ay önce

çok güzel bir dramdı, zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım. dram sevenler için tavsiye ediyorum.

irissbyy
irissbyy
8 ay önce

fena değildi instagramdaki yorumlardan dolayı merak edip geldim beklentimi karşılamadı ama kötü bir filmdi de diyemem

@stileshakli
8 ay önce

arkadaslar ben disslike atmamama rağmen girdigim her dizi ve filmde disslike atmısım gibi görünüyor

@emergencyservice
10 ay önce

Film cok kaliteli bir filmdi instadan aksiyon filmi beklentisiyle gelenler bu bir aksiyon filmi değil dram seviyorsanız izleyin.

elfwishh
elfwishh
11 ay önce

film vasattı. vada madem kızdan hoşlanıyorsun mia ile sevişiyorsun sonra neden gidip siyah çocuğu öpüyorsun aq. sonunu anlamadım mia'nın okuluna mı saldırı yapıldı mia öldü mü? ne biçim sondu bu? biri açıklayabilir mi

@emergencyservice
10 ay önce

Mia öldü kanka bu arada miadan hoşlanmıyordu çocuktan hoşlanıyordu annesine hızlıca anlattı her şeyi o ara anladım bende

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@asadas
11 ay önce

sonda kızın sevgilisi ile kız arkadaşının öldüğü yer baya iyiydi 😃🙂😂

@esleem
11 ay önce

yorumlarda benim gördüğüm kadarıyla insanlar biraz boş bulmuş, ona rağmen ben izliyim dedim, izlemdim ama yani çok sarmıyo pisikolojik bi film kısacası, empati yapmalık biraz pek benlik değildi sıkıcı geldi.

ʜᴏᴘᴇ
ʜᴏᴘᴇ
1 yıl önce

ilk sahnesiji instagramdan girup izledim ama benlik değil

@moonangle
1 yıl önce

Filme yanlışlıkla dislike attım nasıl geri alındığını bilen var mı parmağım çarptı

elfwishh
elfwishh
11 ay önce

parmağını kıçına sok oluyo

@moonangle
11 ay önce

Düzgünce bir soru sormuştum kaba opmana gerek yoktu sağol çok yardımcı oldun

elfwishh
elfwishh
11 ay önce

KLDFJKSJDFKVSDGSJLSD ÖZÜR DİLERİM AMA DISSLIKE ATIYSAN GEÇMİŞ OLSUN NOLCAK YANİ CANIN SAĞ OLSUN

Sena*
Sena*
1 yıl önce

sırd tuvalette ki sahne için izlemiştim keske o sahneyi görür görmez bıraksaydım ah zavallı vaktim... neyse ki atlayarak izledim

Sena*
Sena*
1 yıl önce

40. dakikadayım ve bosa giden vaktime üzülüyorum

astrophilia
astrophilia
1 yıl önce

gayet güzel empati kurulabilir bir film

@favi
1 yıl önce

izlediğim en kötü filmlerden biriydi. elbette yaşadığımız kötü olaylara karşı tepkilerimiz ve bununla baş etme şeklimiz farklı olur ama ana karakter bunu çok abartıyordu bence. bi gün kızı öpüp diğer gün başka birini öpmesi çok komik :d kız kardeşi de tiktokçu gibiydi. odalar ve yaşantılar pinterestten çıkmış gibi. çok saçma olmuş. filmdeki tek düzgün karakter nickti onu da görmezden geldiler zaten. tamamen vakit kaybı, izlemeyin.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@chernopi
1 yıl önce

zaman kaybı, sarmadı. vadanın çocğu öpmeye çalıştığı yerde gümledim

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@nisaisteya
1 yıl önce

izlemeyin

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@iknowright
1 yıl önce

abi cildirdim ya bi tek bana mi oluyo her iki saniyede bi video donuyo gayet iyi wifi baglantisi var anlamadim

Kaçak Uzaylı
Kaçak Uzaylı
1 yıl önce

Vidmoly daha iyi ben hep vidmoly den izliyorum bir de onu dene istersen

@canozpeynirci
1 yıl önce

Bence çok güzel bir film sadece sonundaki olay üzücü. Bence devamının gelmesi gerekirdi.

elfwishh
elfwishh
11 ay önce

sonda mia ölüyor mu anlayamadım

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Offical
Offical
1 yıl önce

izleyecek bir film bulamadıysanız izlenir abartılı zaman kaybı değil

vk★
vk★
1 yıl önce

sonu cok belirsizdi derken? okulun kimin okulu oldugu onemli degil. terapistiyle konusurken de belirtiyor "hicbirimiz olmemeliydik." vada tam her seyi atlattim duzelecegim dedigi zaman, eski gunlerdeki gibi olmaya basladigi zaman boyle bir haberi aliyor ve tetikleniyor. aslinda o her ne kadar her sey normale dondu sansa da hayati boyunca bu olayin izlerini tasiyacak. 7/10

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@finngeorgia
1 yıl önce

Kız kardeṣinin okulu falan değil haberdeki okul, öylesine bir okul iṣte, hem de kız kardeṣi henüz lisede değildir muhtemelen, sadece Vada'ya travmasını hatırlatan ve ona panik atak geçirten bir haber, yani normal bitti aslında, neden izlediğim hakkındaysa hiç bir fikrim yok 😐

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@zeynnepp
1 yıl önce

yorumlarda çoğu kişi zaman kaybı olduğunu yazmıştı. İzlemeden karar vermeyeyim deyip izledim ve cidden zaman kaybıymış.

@nisaisteya
1 yıl önce

izlemeyin boşa zaman kaybı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

baris75
baris75
1 yıl önce

Çok güzel hissettiren bir film fakat yabancıların yaptığı en büyük hata çok güzel bir şekilde bitmesi gereken filmin sonunda hep bir sansasyon

catradora
catradora
1 yıl önce

güzel ama boş izleseniz bişey kazanmazsınız izlemezseniz kaybetmezsiniz gerekli değil ama kafa dağıtıp zaman öldürmeye güzel

irfan hoca
irfan hoca
1 yıl önce

biraz saçma,biraz duygusal.

@azraxdxd
1 yıl önce

VADA NİYE AKSAM GİDİP MİA'YLA S*VİSİP SONRA SEVGİLİNDEN OZUR DİLEMEYE GİDİP 15 DK SONRA DA KARDESİ OLEN COCUGU OPUYOSUN MANYAK MSN

soft ice cream
soft ice cream
1 yıl önce

nick sevgilisi degil arkadasi guzel kardesim hic mi dinlemedin izlerken

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

nothingness
nothingness
1 yıl önce

benim gibi hayattan bir halt anlamayan boş insansanız izlenir

Scamacca
Scamacca
1 yıl önce

La flora öyle deme la

nothingness
nothingness
1 yıl önce

kanki öyle ama

redlips
redlips
1 yıl önce

flora aynı ben

nothingness
nothingness
1 yıl önce

baya benmişsin hesabın çok tatlı

redlips
redlips
1 yıl önce

çok teşekkür ederim seninki dahada tatlı flora

Fatmaaa
Fatmaaa
1 yıl önce

ya film güzel de belirsiz ne bilim birçok şey eksik kaldı sonu ztn çok belirsizdi anlamadım yani

@derechhale
1 yıl önce

Sanırım kız kardeşinin okuduğu okulda 12 kişi öldürülmüş

@yunuszzz
1 yıl önce

Kız kardeşinin okulu

@kolibandimstiles
1 yıl önce

abi film iyi güzel de çok ordan oraya atlama olmuş kardeşi ölen çocuğu adam akıllı göremedik ayrıca mianın yalnızlığı biraz daha fazla işlenmeliydi nick ve vandanın da tekrar barıştığını görmek isterdim filmin sonu da çok belirsizdi

@whosn3h1r
1 yıl önce

Büyük ihtimalle sonda kardeşinin olduğu okuldan bahsediyorlar

@ezgi11ata
1 yıl önce

psikolojik bir film beğendim ama çok belirsizdi

@ezgi11ata
1 yıl önce

sonu çok belirsizdi...

Hwajin_x
Hwajin_x
1 yıl önce

Kardeşinin okulu sanırım sonda bahsedilen

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık