31 Mayıs 2020
Mac
VidMoly
Stream+
Alacakaranlık Efsanesi 1 - Twilight 1

Twilight 1

Genel Bakış

Bella Swan babası ile beraber yaşamak için küçük bir kasabaya taşınınca, orada bir okula başlar ve gizemli sınıf arkadaşı 108 yaşında bir vampir olan Edward Cullen ile tanışır. Edward'ın tekrar eden uyarılarına rağmen, Bella kendisini ona aşık olmaktan alıkoyamaz.

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
122 dk
Takipçiler
3355
IMDb Puanı
5.2
Yapım Yılı
2008
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Twilight 1 fragmanını izle
2008
harley joness
harley joness
5 gün önce

1.12.14 dakikasını izleyin kitabın yazarı stephenie meyer var o sahnede şok geçirdim ilk defa fark ettim

@amonrather
2 hafta önce

vay be yıllar geçmesine rağmen o zamanlar bu filmin etkisinde kalan ergen kız ve erkekler bende vampirim yerimiz gizli felan diye paylaşım yapıp ve sitede filmlere yorum yapıyorlardı çok acınası zamanlardı neyse yeniden bir tadım almak gerek 😃

✰Maddy Perez✰
✰Maddy Perez✰
1 ay önce

bellayı azcık salak yapmışsınız

@mavimsaa
1 hafta önce

Azcık mı?Baya salak

✰Maddy Perez✰
✰Maddy Perez✰
2 ay önce

oha çok iyi

biri işte
biri işte
2 ay önce

çok kötü filmin 55. dakikasinda dayanamadim biraktim. basrol kizin mimikleri ve surekli dudağıni isirmasi beni tilt etti. ayrica edward ile cok hizli yakimlastilar. daha dogru duzgun konusmamislar yabancilar bella edwarda gidip seni kaybetmekten korkuyorum diyo kazanmadinki kaybedesin cok sacmaydi. basrolun okula yemi geldiginde butun erkeklerin ona ilgi gostermesi ve onu tanimasida assssiri sacma. 14 yasinda biri olarak bu filmi begenmedim ve cringe buldum. Bence izlemeyin degmez.

☁Gülay
☁Gülay
2 ay önce

Film 2008 yapımı yani o zamanlar böyle şeyler tutuyodu o zamana göre gayet başarılı bir film ve izlemeyede değer

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@furkanxd0
3 ay önce

30.01.2024 güzeldi

@tunimuni07
3 ay önce

Kazıklı Marianın twilight incelemesinden sonra filmin tüm serisini baştan sona tekrar izlim dedim. Ortaokul yıllarıma dönücem.

@lydia1
2 ay önce

ben de meryemin videosundan geldim her sahnede aklıma eleştirileri geliyor

@marsligamze
3 ay önce

bella da benim gibi enayi lan

Emircanxbzz
Emircanxbzz
3 ay önce

enayi bellam

@valennq
3 ay önce

bilmem kacıncı izleyisim

@tolgakocak
3 ay önce

seriye yeniden başladım cok sevdiğim fantastik seridir sanırım 10.kez oluyor seriye başlayalı 108 yaşındaki vampir ile liseli ergen bir kızın aşk hikayesi 😃 bella ne kadarda ağzını acmış ya sürekli sürekli mimik hareketleri yapmış bellaya araba çarpacakken edwardı onu cekip arabayı ittirdiği sahne en sevdiğim sahne bu filmde beyzbol sahneside güzeldi özellikle müzikleri cok güzel edwardın piyano caldığı ve edwardın evine geldikleri sahnedeki claire de lune şarkısıda cok güzeldi filmin aslında cok iyi denilebilecek sahnesi yok ama müzikleri başka bir yere götürüyor filmi 10/10

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@asadli1307
4 ay önce

birden bire aklıma geldi neden yeniden izlemeyeyim ki..

@tr4sh
4 ay önce

ahh alice ve jasper ,,ben bu cift olmak istiyodum direkt,,hele carlisle o kadar ilgimi cekmiyomus ki ortaokullu ergenken,,simdi farkina vardim ne kadar havaliymis lan crushlanicam

@tr4sh
4 ay önce

yeniyila girmeden su seriyi bi 10.kez izleyelim bakalim,, basliyorum sabahin korunde evet is guc yok

@yoonunenayisi
4 ay önce

yine burda aldım soluğu

@stileshakli
4 ay önce

Sariyomu knk izliyimmii

@yoonunenayisi
4 ay önce

@stileshakli ben 6 7 kere filan izledim çoğu kişi cringe filan diyor ama ben baya seviyorum sana kalmış yani ama vakit öldürmek için bir dene hoşuna gitmezse izle diye silah dayamıyorlar nasıl olsa bırakırsın

@roseconcise
5 ay önce

serinin ilk filmini sinemada izlediğimi anımsayıp yaşlandığım gerçeğiyle yüzleştim 28 ☹️

yena
yena
5 ay önce

52.44 Edward'ın vampir olduğuna inanıp katil olduğua inanmayan koca yürekli Bella

@maryben
5 ay önce

yağmurlu havada izlenecek en güzel şey

@jkhfjdks
5 ay önce

saçma olsa da her kış gelip izliyorum

@pinarmisss
5 ay önce

asiri huzurlu hissetirmesi saka mi

@heleen
6 ay önce

Yağmurlu havalar geldiğine göre seriye başlayabilirimm

@playing01
6 ay önce

imdaaaaaaaaaaaaat

Without you
Without you
6 ay önce

bir anda aklıma geldi ve neden olmasın dedim hemen tekrardan izlemeye başladım

@nataliass
6 ay önce

her sene baştan başladığım seri aşırı cringe olsada izletiyor

@nataliass
6 ay önce

her sene yeniden bitirdiğim seri aşırı cringe olsads

@zeyninthebox
6 ay önce

evvvettt her sene bu zamanların vazgeçilmez film serisine tekrar başlıyorum

@mavimsaa
7 ay önce

Çok beğendimm

@bringitback
8 ay önce

bellanın mimiklerine ayar oldum ve fantastik sevmem ama başladıysak bitircez mlsf

yelena'
yelena'
8 ay önce

çok kötü yani inaılmaz kötü ve izlerken kriz geçiriyorum ama kapatamıyorum imdat

@damla0601
8 ay önce

kaçıncı bitirişim bilmiyorum ama hiçbizaman sıkılımadım

Erdemtrk7
Erdemtrk7
8 ay önce

bu film efsane

@someone11
9 ay önce

İlk defa bugün izledim ve hala wolfianlıkta kararlıyım şimdi teen wolfu tekrar bitirme vaktiii

@filmciniz
8 ay önce

Ayy sus daha yeni bitirdim tekrar başlatma beniii

@someone11
8 ay önce

Sen de benim gibi bağımlısın yani :D

@minediyon
9 ay önce

bella daha dün tanıştığın çocuğa nasıl bu kadar kolay güvenebiliyorsun

@pinarmisss
5 ay önce

edwarda bende guvenirdim askim sahsen

luunaa
luunaa
9 ay önce

Vazgeçemiyorum hocam kaç kere bitirsem de xlcdfjhdfjhfj

mahnıizm
mahnıizm
10 ay önce

ilk kez izliyorum 17.07.23

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık