Marvel'in Netflix Dizileri

2015'ten bu yana altı farklı seride 112'den fazla bölüm yayınlandı. Netflix, 2017 yılına kadar yılda iki sezon piyasaya sürdü, ancak 2017'de üçe çıkardı ve bu 2018'de de devam etti. Sizler için Netflix'te yayınlanmış Marvel Netflix Dizilerini koleksiyon oluşturduk.
@wandaamaximoff
1 hafta önce

daha çok koleksiyon gelmeli

@wandaamaximoff
1 hafta önce

listeyi güncelleyin artikk

Paul Atreides
Paul Atreides
3 hafta önce

Disney+'a eklenicek mi netflix yapımları şuan da netflix'de de yok diye biliyorum bu yapımlar doğru mudur ?

@zerverux
1 ay önce

bence listeyi duzenleyin

west1ley
west1ley
1 ay önce

west1ley burdaydı.

Shooter
Shooter
2 ay önce

marvel ve dc dizi listesi profilimde var

@ayzhetr
2 ay önce

hamgi sıra ile ilzeyeyim

@gcmemir
2 ay önce

Daredevil sonra punisher izle sırası böyle

@mcufan
1 ay önce

Daredevil S1 Jessica Jones S1 Daredevil S2 Luke Cage S1 Iron Fist S1 The Defenders The Punisher S1 Jessica Jones S2 Luke Cage S2 Iron Fist S2 Daredevil S3 The Punisher S2 Jessica Jones S3

Frank Castle...
Frank Castle...
4 ay önce

the punisher ve daredevil diğerleri iyi değil ama önce daredevil sonra punisher

@nether
4 ay önce

katılıyorum hatta daredevil marvelin en ii dizilerinden biri umarım devamı gelir

Ozan Saral.
Ozan Saral.
5 ay önce

süper

eda1234
eda1234
6 ay önce

Dizilerin 5 tanesi seri zaten 😜

@ihsannuri
3 ay önce

hepsi seri yani 6 dizi de bağlı, daredevilda 2. sezonda punisher vardı zaten punisher dizisi de ondan sonrasını anlatıyor

@marvel2865emirrr
6 ay önce

filmler güzelmi

Orxan Quliyev
Orxan Quliyev
7 ay önce

ben hic marvelde gormesin bu dizileri

Rıdvan SAKICI
Rıdvan SAKICI
6 ay önce

Kanka geçen Spider-Man 3 te Daredevil görünmüştü yavaş yavaş MCU ya dahil ederler bence bu karakterleride

@ihsannuri
3 ay önce

daredevil spiderman nwh da görüldü daredevil dizisinin villianı da hawkeye dizisinde görüldü arkadaşın da dediği gibi yavaş yavaş ekleniyor

rogers
rogers
7 ay önce

zamanınız kısıtlı ise önce daredevil daha sonra the punisher izleyin ama zamanınız varsa bu koleksiyondaki sıralamaya göre izleyin.

Clark Gregg
Clark Gregg
6 ay önce

Bu koleksiyonun sıralaması yanlış

rogers
rogers
6 ay önce

evet aşağı yorumlarda kronolij sırayı belirtenler var orada bakabilirsiniz arkadaşlar

@jaggeddeniyiceg
7 ay önce

tüm marvel evreni için sıralamaSırayla izlemek isteyenler için . 1Captain America: The First Avenger2. Agent Carter (season 1)3. Agent Carter (season 2)4. Captain Marvel5. Iron Man6. Iron Man 27. The Incredible Hulk8. Thor9. Avengers Assemble10. Iron Man 311. Agents of SHIELD (season 1, eps 1-7)12 Thor: The Dark World13. Agents of SHIELD (season 1, eps 8-16)14. Captain America: The Winter Soldier15. Agents of SHIELD (season 1, eps 17-22)16. Guardians of the Galaxy17. Guardians of the Galaxy Vol 218. Daredevil (season 1)19. Agents of SHIELD (season 2, eps 1-10)20. Jessica Jones (season 1)21. Agents of SHIELD (season 2, eps 11-19)22. Avengers: Age of Ultron23. Agents of SHIELD (season 2, eps 20-22)24. Daredevil (season 2, eps 1-4)25. Luke Cage (season 1, eps 1-4)26. Daredevil (season 2, eps 5-11)27. Luke Cage (season 1, eps 5-8)28. Daredevil (season 2, eps 12-13)29. Luke Cage (season 1, eps 9-13)30. Ant-Man31. Agents of SHIELD (season 3, eps 1-10)32. Agents of SHIELD (season 3, eps 11-19)33. Iron Fist (season 1)34. Captain America: Civil War35. Agents of SHIELD (season 3, eps 20-22)36. The Defenders (season 1)37. Agents of SHIELD (season 4, eps 1-6)38. Doctor Strange39. Black Panther40. Agents of SHIELD (season 4, eps 7-8)41. Agents of SHIELD: Slingshot (season 1, eps 1-6)42. Agents of SHIELD (season 4, eps 9-22)43. Spider-Man: Homecoming44. Thor: Ragnarok45. Inhumans (season 1)46. The Punisher (season 1)47. Runaways (season 1)48. Agents of SHIELD (season 5, eps 1-10) –49. Jessica Jones (season 2)50. Agents of SHIELD (season 5, eps 11-18)51. Cloak & Dagger (season 1)52. Cloak & Dagger (season 2)53. Luke Cage (season 2)55. Iron Fist (season 2)56. Daredevil (season 3)57. Runaways (season 2)58. The Punisher (season 2)59. Ant-Man and the Wasp60. Avengers: Infinity War61. Agents of SHIELD (season 5, eps 19-22) – Concurrent with Infinity War62. Avengers: Endgame63. Spiderman: Far From Home (Temmuz 2 2019

@kittysayaskooo
7 ay önce

ya sen adamsın

filimci ve dizici
filimci ve dizici
7 ay önce

oohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaa bune

eda1234
eda1234
6 ay önce

Sen bunları yazdıktan sonra site yayınlamadaydı arada yağıyor yorum yaparken çünkü. Ne dehşet olurdu ama. Emek için

@kymcuelaa
6 ay önce

sen harbi adamsın yaa

yusuf holland
yusuf holland
5 ay önce

krrral ya

LADY LOKİİ
LADY LOKİİ
8 ay önce

marvel sadece film yapsın dizi işini dc ye bıraksın bence en iyi dizileri bana göre loki ve daredevil zaten🙂 ama izlenir yani çokta şey yapmayalım

@maxl
7 ay önce

Ne alaka :D? DC nin CW dizileri zaten bok gibi

@ihsannuri
3 ay önce

aos da ilk 4-5 sezon gayet iyi hatta bence aos en iyi marvel dizisi, legion(xmen dizisi ama sonuçta marvel) dizisini de çok öneren gördüm gayet iyi deniyor ve punisher da çok yamana atılacak bir dizi değil,

Ali Diler
Ali Diler
8 ay önce

genel olarak marvelin dilmlerini seviyorum, adamlar yapmış be diyorum içimden. ama dizleri için aynı şeyi söyleyemem punisher hariç. punisher perfecto😀

⋄ Kerem Ahmet ⋄
⋄ Kerem Ahmet ⋄
5 ay önce

Sen bir de Legion izle

199yedi
199yedi
8 ay önce

1 5 6 eyidir

@cerensjsj68
9 ay önce

ben hiçbirini izlemedim hangisine başlayayım ilk???

@usturamirc
9 ay önce

Jessica Jones ile basla

@usturamirc
9 ay önce

Jessica Jones ile basla

@usturamirc
9 ay önce

Jessica Jones

yemliha kiraz
yemliha kiraz
9 ay önce

the punısher

@katlederteam
9 ay önce

Daredevil e başla

Baransel
Baransel
9 ay önce

Daredevil 2. sezon bitirdim şu an 3. sezona mı başlamalıyım yoksa Punisher 1. sezonumu izlemeliyim? Daredevil ve Punisher dışındakileri izlemeyeceğim.

@nowitzer
9 ay önce

İstediğini izleyebilirsin, Sezon 3'te punisher yok. Yani Punisher ile Daredevil dizileri arasındaki ilişki 2. sezonda var sadece.

@erdemtsn
10 ay önce

daredevil ve punisheri izleyin derim diğerleri bayar

@nowitzer
9 ay önce

Iron Fist (1. sezon) ve Luke Cage izlenir.

filimci ve dizici
filimci ve dizici
11 ay önce

HEP SİNİ İZLEDİM GÜZELDİ ADADSAF

@oguzalpbabacan71
10 ay önce

hemen hemen hepsini izledim punisher ve daredevil ayrı bi güzel diğerleri o kadar değil

ikra_bbr
ikra_bbr
7 ay önce

Bazılarını izledim bazılarını izlemedim sırasını öğrenip baştan basliycam ama size katılmak için yorum yapiyorum

filimci ve dizici
filimci ve dizici
11 ay önce

hiç birini izlemediim ama yorum yapacam

_Fatma_
_Fatma_
11 ay önce

hiç birini izlemedim ama yorumuna cevap vericem

DeJabrew
DeJabrew
11 ay önce

Hiç birini izlemedim ama bende yorum yapicam

@lanzade
11 ay önce

Hepsini izledim ama bende size yorum yapıcam

T'alha T'urgut
T'alha T'urgut
11 ay önce

hiçbirini izlemedim ve umrumda değilsiniz

Adem Urer
Adem Urer
11 ay önce

Ben hepsini izledim. Dizi kalmadı izleyecek. Punisher en sevdiğim. Netflix marvel anlaşamayınca diziler yarım kaldı.

@flash1515
1 yıl önce

loki nerde yaa

Vortex
Vortex
1 yıl önce

Loki netflix yapımı değil disney yapımı bir dizi o yüzden listede yok

Astek
Astek
1 yıl önce

marvel ve disney ortaklığında çekildi sadece disneye ait değil

@huntme
11 ay önce

marvel zaten disney'e bağlı bir şirket.

@sokrat
1 yıl önce

şu El tarikatı en çok hangi dizi anlatıyor onu izliyim daredevil 3. sezona öyle geçerim hepsini izlicek vakit yok

Saikinin kahvesi
Saikinin kahvesi
1 yıl önce

ıronfist knka

@sokrat
1 yıl önce

Adamsın

@ihsannuri
3 ay önce

iron fist ve defenders

Nisannn
Nisannn
1 yıl önce

agent ofr sheild inde çok önemli rolü var aslında marvel da ama çoğu kişi bilmiyor aşırı güzel bir diziydi

@zxclalibcxz
1 yıl önce

Aynen

vaizin
vaizin
1 yıl önce

aynı fikirdeyim

@ussseeepee
1 yıl önce

ahnen diyiyolar ahnen le olurmu lan sadece bide surasi filan ck iyidi diceksiniz

@legendtr
1 yıl önce

Agent of shield marvel filimlerine göre şekil alan tek dizi idi ama loki, falcon, scarlet witch gibi dizilerde olaya dahil oldu bu yukarıdaki diziler hiç biri marvelin filimlerinde karakterlerin adları geçmiyo ama dare devil kesinlikle bir yenilmez olmayı hakkediyor ztn diger yukarıdaki dizilerde dare devile göre şekilleniyor belli bir yerden sonra

sümeyye
sümeyye
1 yıl önce

arkadaşlar kim ne derse desin en muhteşemi punisherdi.Abi hala etkisinden çıkamadım gidip bir daha izlicem

Mahmut ŞİMŞEK
Mahmut ŞİMŞEK
1 yıl önce

Benimde izlediğim diziler arasında en iyisiydi, soluksuz izlenir.

Emirhan Kartal
Emirhan Kartal
1 yıl önce

daredevil daha çok detay ile beni etkilemeyi başarmıştı tabi ki punisherın da etkisi var dizide

--єƒєη∂ι̇
--єƒєη∂ι̇
1 yıl önce

EN İYİSİ PUNİSHER AMA COK KISA AQ

vaizin
vaizin
1 yıl önce

devamı gelmeliydi.

Mercimek
Mercimek
1 yıl önce

hiç marvel izlemedim. bu dünyaya giriş yapmak istiyorum. bilen birisi baştan sona ne yapmam gerek anlatabilir mi?

louis tomlinson
louis tomlinson
1 yıl önce

Film izleme sırası şöyle;1- Captan America : The First Avenger 2- Captain Marvel 3- Iron Man 4- Iron Man 2 5- The İncrediable Hulk 6- Thor 7- The Avengers 8- Iron Man 3 9- Thor: The Dark World 10- Captain America : The Winter Soldier 11- Guardians Of The Galaxy 12- Guardians Of The Galaxy Vol 2 13- Avengers: Age Of Ultron 14- Ant-Man 15- Captain America: Civil War 16- Black Panther 17- Spider-Man: Homecoming 18- Doctor Strange 19- Thor: Ragnarok 20- Avengers: Infinity War 21- Ant-Man And The Wasp 22- Avengers: Endgame 23- Wandavision 24- Spider-Man: Far From Home

Mercimek
Mercimek
1 yıl önce

Çok teşekkür ederim

@avenger594
1 yıl önce

Diziler de var ama

@nazkgz
1 yıl önce

Dizilerine filmleri bitirdikten sonra başla. Hem daha iyi anlarsın hemde spoi yememiş olursun.

Mahmut ŞİMŞEK
Mahmut ŞİMŞEK
1 yıl önce

Ariana izlemediğin dizi kaldı mı? sanırım bütün güzel dizileri bitirdin pandemi uzarsa belgesellere sarmak zorunda kalacaksın gibi :)

ultrAlfa
ultrAlfa
1 yıl önce

Bir marvelist olarak yakıştırmadığım tek dizi Marvel'sLuke cage

@dudili
1 yıl önce

niye ki

Muhammedozzenn
Muhammedozzenn
1 yıl önce

sen anlazssın boyle dızılerden senın gıbı gereksız ve cahıl ınsan cok

ultrAlfa
ultrAlfa
1 yıl önce

Sin inlimizsin biyli dizilirdin. Dantelden nickle gelen eleman sana fikrini sormadım, fikrimi söyledim sana mı soracağım gobel. Türkçe'de yazmamış titremekten.

güzel isim
güzel isim
1 yıl önce

marvel filmlerinin hepsini izledim sizce bu dizileri de izlemelimiyim .EN çok hangisini tavsiye edersiniz

@ajerman21
1 yıl önce

Knk The Punisher'ı net izliyecen. İlk 5'ine girer. Hepsini izliyeceksen bir sırası var. The Punisher'ın 2.sezonunu anlaman için daredevil'in bir sezonu mu ne onu izlemen lazım tam hatırlamıyom. Baya oldu. Ben hepsini izledim. Beğendim. Ama beğenmeyenler var sadece punisher güzel gerisi çöp diyorlar (Onların Görüşü).

Hasan Taner Ege
Hasan Taner Ege
1 yıl önce

Sayın admin HOMELAND gibi IMDS puanı yüksek olan bir diziyi sitenizde bulamamam beni üzdü bir an önce listenize almanız gerekir diye düşünüyorum sizin sitenize alışık olduğumuz için başka yerdende izlemek iştemiyoruz....

Ajan Melinda May
Ajan Melinda May
1 yıl önce

BANA GÖRE EN GÜZEL MARVEL NETFLIX IRON FIST DAREDEVIL AND DEFERNS EN İYİ KADIN KARARTER COLLEN AND MISTI ERKEK KARARTER LUKE DANNY METT

naaaz<3
naaaz<3
1 yıl önce

BİLGİLENDİRME:ARKADAŞLAR NETFLİX TARAFINDAN YAPILAN MARVEL DİZİLERİ BUNLAR DİĞER SÖYLEDİKLERİNİZ DE NETFLİXTE VAR AMA ONLAR NETFLİX YAPIMI DEĞİLLLL BİLGİLENDİRME BİTTİ TŞK ÖD BB

Emirhan
Emirhan
1 yıl önce

İzlenme sırasını yazabilecek var mı ?

Rojht Teymur
Rojht Teymur
1 yıl önce

sırayla hepsi zaten

@fodo0
1 yıl önce

Yapım yılına göre izle

Emirhan
Emirhan
1 yıl önce

@Rojht Teymur o kadar mı düz mantık yaşıyorsun be gerek kalmadı size sormama internetten buldum 1-Agent Carter 1 ve 2. sezon 2- SHIELD 1. sezon ve 2. sezonun 19 bölümü 3- Daredevil 1. sezon 4- SHIELD 2. sezonun tamamı 5- Jessica Jones 1. sezon 6- SHIELD 3. sezon 10. bölümü 7- Daredevil 2. sezon 8- SHIELD 3. sezondan 11. bölümden sonrası 9- Luke Cage 1. sezon 10- SHIELD 4. sezon 15. bölümü 11- Iron Fıst 1. sezon 12- SHIELD 4. sezon 16-22 bölümleri 13- The Defenders 1. sezon 14- Inhumans 1. sezon 15- Punisher 1. sezon 16- Runaways 1. sezon 17- SHIELD 5. sezon 18- Jessica Jones 2. sezon 19- Daredevil 3. sezon 20- Luke Cage 2. sezon 21- Iron Fist 2. sezon

@serata
1 yıl önce

burda Agents of S.H.İ.E.L.D. eksik

@betulholland
1 yıl önce

o netflix dizisi olamdığı için eklememişlerdir

@serata
1 yıl önce

Yoo netflix dizisi

@serata
1 yıl önce

Agent Carter de yok

@serata
1 yıl önce

Agent X de yok

@horakhty
1 yıl önce

Netflixte var ama netflix yapımı değil o diziler

5353
5353
1 yıl önce

selaaaaaaaaaaağğğmm

5353
5353
1 yıl önce

selamun aleykum

bersu
bersu
1 yıl önce

aleyküm selammm

Yukarı Çık